das mit Depley Disturbet vo IM muess ich am Miguz recht geh, isch scho uf Viva cho.. oder 2002 het SFDRS so luftbilder vo de schwiz als neuuflag gmacht, ratet mal was det so lauft!?!? unter anderem Alien Project und ich bin sicher wenn mer das züg e ganzi nacht würd luege und sound vo 2000 - 2002 guet kennt würd mer no anderi tracks finde..
und vo wege goa und komerz, du heschs voll troffe Müstik, mir chlammeret eus no a de gedanke das es nöd de total komerz sie sött.. es wird die parties geh wo gross sind, wos sponsoere git, internationali artist's und alles was es sust no für es killer festival brucht. und ich muess ganz ehrlich säge, es wer scho längscht a de zit das mir i de Schwiz es festival wie in dütschland, portugal oder so händ, es mehrtägigs festival wo sich über mehreri tag hinweg ziet und wo mer natürlich au zelt vo sponsoere find, de werbebanner oder sogar promotion girls

sache wo halt in süd amerika, israel oder japan scho normal sind, zum altag ghöret..
ich bin aber au devo überzügt, dass mir i de schwiz en sehr spezieli art vo psytrance "lebet", vor allem die lüt wo parties mached und scho lang debi sind.. ich denke mir werdet au in zuekuft die chline schöne wald-goa's no ha.. zumindest wenn mirs schaffed das sich de normalbürger mit so was chan abfinde.. chlini parties werdet in zuekunft no schwerer zum mache sie, meh parties betütet weniger party plätz und die plätz wos git müend zahlt werde, was sich e chlini party unter umständ nöd leiste chan..
wenn mer ehrlich sind, isch goa de soundstyle wo im moment weltwit am sich komerzialisiere isch! es git immer weniger house parties, die grosse trance raves sind au scho lang verbi, techno clubs i de schwiz gönd langsam aber sicher zue, respektive lebet no dank em stammpuplikum, die einzige wo sit jahre grösser werdet sind mir! obs guet oder schlecht isch, das wird zuekunft zeige..
ich bin vor genau 9 jahr und 6 mönet a minere erst goa gsi, und wer weiss, vilicht wirdi ja nomal 10 jahr gah

vom totale underground sound, zum komerz sound im jahr 2006 wirds vilicht eines tages eifach wieder utner gah, wie hüt house und trance.. ich wird eifach die zit wo ich no a goa's gang gnüsse, ob das die grosse festivals sind oder die chline parties spielt kei rolle, wichtig wer mer meh das die richtige lüt det sind.. das isch nämlich s'einzig wo mich würklich stört, das es immer meh lüt a "eusne" parties git wo sich nöd beneh chönd, wo kei respekt gäge über andere händ, wo meinet de party platz isch e müllhalde..naja, ihr wüssed all was ich meine..
so, das wered mal en teil vo mine wirre gedanke zum thema komerz und goa gsi