28 Januar 2006 * Erdmänli - Outdoorparty

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
funk0r
Platin Member
Platin Member
28 Januar 2006 * Erdmänli - Outdoorparty

Beitrag von funk0r »

Who was there? :O

Esch also absolut geniali Outdoor xi!
Mega vell lüüt, obwohl ja eigentli Winterziit esch unds doch relativ chüel xi esch :P

Super gwählti Location, was mich jedoch es bizi gstört het, esch xi, dass de Dancefloor igschränkt xi esch :/ Halt ned so vell uslauf wiemers a Outdoors gwohnt esch :P
Sound und Deko Mässig esches en traum xi! Fääri Priise und s'Wätter het au mitgspellt :) Sünneli het am Morge denn au ihre Biitrag gleischtet =)

Hets irgendwo Foddos?

Greez0rzZ
*.* Dont' Panic! *.*
goanerli

Beitrag von goanerli »

Ich kann nur sagen: HAMMER PARTY!!!! =D>

Location war super, sound war super und vorallem die stimmung war der absolute hammer :-D

man merkt, der frühling kommt wieder. *freu*

von samstag abend bis sontag abend blieb ein fröhliches, gutgelauntes und verzauberndes lächeln in meinem und auch in vielen anderen Gesichtern von uns zweibeinigen Wesen :lol:

freue mich schon auf die Photos :-D

riesen grosse umarmung an euch alle \:D/
Karamejah

Beitrag von Karamejah »

kann ich nur bestätigen, war ne super party.
danke für diesen wunderbaren outdoor-auftakt!
Father Oblivion
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Father Oblivion »

Wow was für es erwache usem winterschlaf, han zwar erscht uf de morge chönne itrudle und han scho angscht gha dass da nur no paar tüüfchüel-leichene um es füürli hocked *g* aber won i zum platz cho bin, han i ja denn de smile bis zum verlah nümme obeabebracht.. So viel strahlendi wohlbekannti zfrideni lüt uf eim hufe han i ja scho lang nümme gseh.. s'isch wie es heicho nach ere lange reis gsi...
I dem sinn alles gueti am philipp wo sin geburtstag au sichtlich gnosse hät und vile dank au am witere erdmandli und stationshus-team für die glungnig party, vor allem an stefan und am greenie fürs ilade zum sounde, und all dene herzige shakers wo mer so viel energie zrugggäh händ
waldmeitli

Beitrag von waldmeitli »

...ui das isch würkli uh schön gsi!fast so wiä bim harum sin grossä tag bi dä ruinä*han glaub noniä soviel freakis uf eim hufä gseh tanzä und strahle u s`zämäsi gnüssä...peace.
ja ä schönä tempel hemer häräzauberät..habt vielen dank ihr lieben menschenkinder*
funk0r
Platin Member
Platin Member
Beitrag von funk0r »

ja aber wöki @waldmeitli :D

So vell Freaks uf ein huufe... eifach zgoil xi =))

Ajo...

Vell Pics sind under http://www.seltsam.ch zfinde :)

greez0rz
*.* Dont' Panic! *.*
waldmeitli

Beitrag von waldmeitli »

juuuua traumhaft schöni föteli,gönds go gä aluägä* eifach mega bi am smilä u mini mitarbeiter luegä mi a u lachet zrug!namal thanks to you all
schös weekend
goanerli

Beitrag von goanerli »

wunderschöne fotos! =D>
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

bin voll defür!
das isch e u hueerrre geili party gsi
und igendwie isch nonstop die geilscht musig glofe. ich han scho ghofft, dass mal schlächti musig chunnt, dass i chan anesitze, aber da isch nüt gsi, es hät nüt gäh! So isches richtig!
Antworten