Burger King vs McDonald

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Elias
Platin Member
Platin Member

Re: Burger King vs McDonald

Beitrag von Elias »

...
Zuletzt geändert von Elias am Sa 22. Aug 2009, 13:53, insgesamt 1-mal geändert.
http://www.vimeo.com/elfilmias
http://www.youtube.com/elfilmias

Wage du, zu irren und zu träumen! Hoher Sinn liegt oft in kind'schem Spiel.
(Schiller)
BuddhaNature
Platin Member
Platin Member

Beitrag von BuddhaNature »

Toller Beitrag.
Hät auch gut in the vegi thread gepasst.
Elias hat geschrieben:Die Idee des selbst versorgens
Möglicherweise könnte sich dies künftig wieder aufdrängen, wenn man den Thesen zu 2012 nachgeht.
Elias hat geschrieben:Nahrung wirklich zu studieren, und kennenzulernen
Studien gibts etliche, aber die Anwendung und Praxis stellt mich heute schon vor Rätsel. Wenn ich als Selbstversorger nicht verhungern würde, wäre ich zumindest schon nach kurzer Zeit vergiftet :(
Elias hat geschrieben:wie sie zu zappeln und schreien begann.
Find ich hier auch gut ersichtlich (dh im Film, und nicht in dieser Vorschau;):
Elias hat geschrieben:Menschen sind miteinander verbunden, und sich von anderen zu unterscheiden oder abzuspalten, wegen was auch immer, ist immer ein Schnitt ins eigene Fleisch.
Letztendlich geht’s gar nicht ums Fleisch.
Toller Abschluss. Könnte man auch ableiten... Alles ist mit allem verbunden :-)
GEH DEN WEG DES HERZENS

The Dude

Beitrag von The Dude »

David Fraka hat geschrieben:ach sooo eifach wär das??
jup 8)
gang doch mal uf vietnam, oder argentinien, oder in congo und säg das mal denne mindestlohn arbeitende lüt was vor häsch, ech glaub du wärisch ihre held.
da ich zimmli absiits vom und anti-system läbe xehts mitem budget für so reisli schwierig uus... aber wännt mit dim label so vill verdiensch das was vörig häsch chasch mer gern mal was überwiise dänn befolgi din ratschlag und erstatte bricht über mini erfahrige ;-p
numal zum festhalte: undurchdachti boykotte gefährdet arbeitsplätz, ohni öberhaupt ade misere öpis dra z'ändere!
arbetsplätz lol.. ich scheiss uf arbetsplätz.. zumindest solang mer ime system läbed wo arbetsplätz nur als neuziitlichi sklavehaltig fungiered! und mit dä angst dävor plötzlich ohni arbetsplatz dazstah auno extrem angst gschüürt wird zum sich dmasse au schön linietreu z'halte! guckstu spiegel /grim

ps. ich beschäftige mich scho sit über 10 jahr intensivst mit derre thematik aso vo dem her chani der garantiere das mini uussage sehr wohl durchdacht sind!
The Dude

Beitrag von The Dude »

Flying_Fish hat geschrieben: 8) cool. ohni browser, telefon/tv Anschluss/wlan,betriebssytem und prozessor zu surfen..woti au.
ich weiss jetz nöd so ganz uf was mit dem usewillsch.. aber chasch mers ja vilich chli gnauer erlüütere..
browser: firefox (free download@firefox.com)
telefon: kein fixnet aschluss.. äs ca 8-10 jahr alts occasion-natel mit 4-zeile display mitere prepaid-sim vo sunrise.. monatlichi chöste belaufed sich uf 5-10 franke, da ichs nur für würkli wichtigs nutze
tv: bruuchi nur 3 mal im jahr wänn snooker lauft ^^ dummerwiis isch dä aschluss als solches im mietzins inbegriffe.. isch schwierig das z'umgah inere gnosseschaft
wlan: känn mi nöd us mit hi-tech ;-p intressiert mi aber au nöd...
betriebssystem: win2kpro, crackt, d.h. 100% gratis
prozessor: p3800mhz lappi woni gschänkt kriegt han.. wär susch im müll glandet...
wotsch au?
ok! mach mal!
kleine seitenhiebe seien erlaubt.
natürli.. weisch mi haut nöd grad öpis um ^^
Gut wenn's geht für dich die big players zu meiden...
ich wott nöd säge dases mer zu 100% glingt... aber wiitgehend scho...
aber the big lebowski, het ja au es chlises privat studio ide ostschwiiz produziert und du machsch ja indirekt werbig defür...;)
achja.. da häsch mi jetz am haagge... tja.. nobody is perfect.. und usserdem händ das coens vo mier klaut ;o)
Zachariel Drachenherz

Beitrag von Zachariel Drachenherz »

Burgerking oder MacDonalds?

Mal einen kleinen Vergleich:

Bild oder Bild

crazyeye

Aber ich gestehe, manchmal packt mich durchaus das Fastfood-Craving... Und wenn, dann hab ich Burgerking schon lieber als McDoof. Und jetzt, peitscht mich aus, mit geschälten Essiggurken, mir doch egal.
Antworten