Oder lüchtendi Hünd?
http://www.stern.de/wissenschaft/natur/ ... 00806.html
Haustier Schnecken
Re: Haustier Schnecken
Ja bes am nechschd Donschdig söd ich scho wüse oder mehr chönd au eini uf zite due aber musch isch scho 100 pro wüse das eini nimsch!Ajanix hat geschrieben:Mhh also ich bin momentan grad uf terrarium sueche... Dä samschtig isch deadline oder? das wär morn... Ich müsst ebe zerscht no alles vorbereite, sprich terrarium go chaufe und erde etc... und zerscht mal über das wese gnauer informiere...
Bis wänn mueshc aller aller spötischtens bscheid wüsse?
gruess
Gruss
ANTI-POP Productions
Antipop "Sea of Green" EP Free Dowload Here!!!!!
https://rapidshare.com/files/445700354/ ... _Green.rar
- shivajanine
- Platin Member

dann eben ne schildkröte die hat auch schöne musterpsyfreak hat geschrieben:was will ich denn mit ner armen überzüchteten Nacktkatze... wääääääh... sowas hässliches... dann lieber ne Schnecke.... aber sicher... die haben wenigstens ein tolles muster auf ihrem häuschen...

denk doch mal über den massenmord nach, der entstehen könnte
Don`t dream your life, live your dreams
- essiggurke
- Silver Member

aso, mues sege, wenns im allgemein drum gaht, isch didee vo hustier an sich so gnueg gstört - die hend ja all so zimlich de bezug zur natur verlore. da glaubi isch en afrikanische schneg zmindest besser noimets domestiziert als tot. (wenn da nur der nachwuchs nicht wäre. immrna am hirnen)
@ ajanix: ich hett eventuell noimets glegeheit, zum es terrarium uftribe! so falls- ach. ich schrib pn. gaht glaubs eifacher.
@ ajanix: ich hett eventuell noimets glegeheit, zum es terrarium uftribe! so falls- ach. ich schrib pn. gaht glaubs eifacher.
When going through hell, keep görkin'.
Gott liess uns fallen, so stürzen wir denn auf ihn zu. [ - F.Dürrenmatt in "Der Tunnel" ]
isn't it easy?
Hagestolz und Heuel Party Corporations präsentierend Flügendi Füessle!
Gott liess uns fallen, so stürzen wir denn auf ihn zu. [ - F.Dürrenmatt in "Der Tunnel" ]
isn't it easy?
-
ninasch
also da mir euis entschiede hend kein schnägg znäh...hett ich also es 80l aquarium abzgäh...
edit: allerdings ohni Deckel..defür gratis
edit: allerdings ohni Deckel..defür gratis
- essiggurke
- Silver Member

ui. hoffedli wird das gseh, isch nämli na gäbig! und deckel laht sich dur draht improvisiere..igedwie 
When going through hell, keep görkin'.
isn't it easy?
isn't it easy?
- David Fraka
- label

nice pic, die meisten männer bevorzugen rasierte pussies ... gegenüber einer schleimigen zwitter schnecke... könnte ich mir gut vorstellenshivajanine hat geschrieben:aber mit denen kannst nit kuscheln, mit dem schleimigen schnäggpsyfreak hat geschrieben:sorry, aber wenn wie ich en Tierliebhaber bisch und e so en verschissni Allergie hesch wie ech (uf alli Tierhoor) ond trotzdem gern es huustier wotsch, um ''öper'' dihei zha... naja...Indigo hat geschrieben:denebet für mich, schnecke als hustier z halte. sorry. die ghöred usse.
+ kriech
de hesch nöm vill Tier zur uswahl... ha sit 17 Johr die gliich schlange... die machts also nüm all zu lang... darum suech ich es ''Ersatz''-huustier... ond lieber en gmüetliche Schnägg als en
Echse oder Fisch... jedem das seine...
denebet esch för mich viles anders... aber ''Artgerechte Haustierhaltung'' ned...![]()
hier ne alternative
Tribal Vision Records - Label DJ [ Progressive / Techno ]
So ich ben mega entuscht 1 person wo gseid hed sie wod en Schnägg sie isch eiach nid cho .Ben de ganz namitag de hei gsi und ha gwartet
:
Lueget mehr wed es Tier nid das mehr sin vom Tot greted isch sondern wel mehr freud dra hed und sich Intresiert darüfür.
Ben eifach mega entuscht!!!!

Lueget mehr wed es Tier nid das mehr sin vom Tot greted isch sondern wel mehr freud dra hed und sich Intresiert darüfür.
Ben eifach mega entuscht!!!!
ANTI-POP Productions