"Ueber Politik spricht man nicht!"....?

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.

Gehst du stimmen?

JA
27
57%
NEI
20
43%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 47

psyarwen

Beitrag von psyarwen »

bi mier isch es gliich, ich ha da voll kei durchblick :shock:

ich finde dass mer jedem (junge) schwiizer d politik e chli naecher bringe soetti, ob er denn gahd go waehle isch jedem saelber ueberlah. aber wenns eifach nid schnallsch was abgahd, de chasch au nid wuerklich waehle, schliesslich heisst waehle au en meinig vertraete!

was ich damit saege will isch dass mer halt i de schuel mehr uf politik soett iigah und dass mer das i de schueler echli noecher bringe soett......(bi uebrigens im gymi gseh, hed in sache politik gar nid gholfe) :-(
Eloy

Beitrag von Eloy »

1) Stimme sehr selten, da wir über Sachen abstimmen die mir am A.... vorbei gehen anstatt wirklich die Probleme anzugehen die wir haben.
Fazit: Versuche dein Leben so zu Leben das es für dich stimmt. Denn unser Staat hat eine völlig andere Vorstellung als ich das habe!

2) Wenn ich nach einer Abstimmung "Schweizerhof Live" anschaue, wo Poloitiker nach einer Niederlage sagen:"Das wird sich sowieso ändern, egal was die Leute stimmen!" (war bei der Abst. für den Freien Markt/Strom) dann frag ich mich doch wofür ich überhaupt Stimmen gehe.

3) Solange unsere Politiker (die meisten) in ihrer Kohle versauffen, werden sie sich auch nie der Probleme eines normalverdienenden widmen, und unser Land wird immer mehr zu Grunde gehen. Mit 1er Million auf dem Konto lebt man nun mal nicht ein gleiches Leben wie mit 5000 Franken.

Das ist meine Meinung und ich möchte hier niemandem zu nahe treten oder meine Ansicht als Maas der Dinge nehmen.
Mir gehts nicht besser wenn ich Stimmen gehe, aber meist schlechter wenn ich mich mit der Politik auseinandersetzt!!!
Schallkoerper
Gold Member
Gold Member
Beitrag von Schallkoerper »

und, wer geht dieses mal abstimmen ?

ich habe gestimmt :-D
Eloy

Beitrag von Eloy »

Für was? Die fehlenden Steuereinnahmen werden garantiert wieder mit MWST Prozenten und anderem kompensiert, was uns letztendlich teurer kommt!

Sorry für meinen pessimismus, aber ich bin schon zu fest geprägt das ich noch an solche Sachen Glaube.
Ka
Silver Member
Silver Member

Isch ja würklech trurig wie demotivert vili si....

Beitrag von Ka »

Hallo zäme!

I ha ir 8/9 klass ä SVP Lehrer gha. wo ke hehl us sirä meinig gmacht het, au nid im Klassezimmer.... U was ha ig chlinä igschüchterete, hilflos verwirrt Jung bueb ohni kollege gmacht? I bi voll i di rächti szene abgrütscht, will dä ``lieb`` lehrer haargenau gwüsst hett wimä Lüt wi mi cha manipuliere..
Mit 16jahr bini de wäg dr lehr furt us mim Chuehdorf, und hami ir gastronomie mit zimli vilne schwarze,gälbe, balkanis etc. müesse ussenandersetzä... U i hami erstunt warum die trotz minä kampfstifel u dr bomberjacke mitem Schwizerchrüz nüt gäg mi gha hei.....(???i hami afa frage, will mini ``kollege`` alles chli anders dargstellt hei...) also isch da irgendwo öppis nid richtig...
U so ischs cho dasi mi na dis na ha afa löse us derä bruet. U woni mi lehrstell gwächslet ha inä grossbetrieb si plötzlech gliichaltrigi umi ume gsi wo hip-hop u punk glost hei, u so nach etläche gespräch hani das brune gedankeguet abgleit, ändgändgültig!!! (das isch bi mir vilech au ä underschiid gsi zu andere wo rächts druf si (gsi) i ha mirä ``gägesitä`` gäng zueglost u das wosi gseit hei versuecht irgendwie z`verarbeitä...)
Wasi mit däm ganze wett säge: Wemä nüt macht hei di rächte um so meh uftriib,will die blibe nid diheime, sondern si so priv organisiert das ä typ Lehrer u glichzitig Gmeindspresi cha si, dank dr unterstützig vo so vilne junge ``buurebuebe`` (sorry) wo gar nie zum dorf usechömä. U so fest verankeret im system blibe hockä u uf allem umewättere willsi ja susch nüt hei, u ja nid mit andergsintä rede, will diä si schlächt, u usserdäm chönt se ja dr kolleg gse. U vilfach dr papa au rächts druf isch u dä wär sehr entüscht oder meh, wenn Sohnemann sis läbe würd sälber id hand näh....
Drum sägi eifach sit aktiv lueget zu eure Umwelt u zu eune Mitmänsche...
I ha zum bispiil gholfe das mi kolleg wo Schwarz isch und us Afrika chunt,
ibürgeret wird, das isch vil bürochram u etlichi zit wome brucht, aber i finde äs lohnt sich! Mi mues ja nid sowit ga, aber äs briefli i briefchascht schmeissä isch ja würklech nid herti arbeit. U i finde dases eim nid darf egal si was um eim ume passiert, scho gar nid wenns drum geit dasme dr macht wo herscht chönt äs stückli abschnide.... U i si richtig leitä... Ja politik lehrt mä nid ir Schuel, das mueme sälber gspürä, u ja nid d`ougä verschliessä u so tue als chöntmä nüt mache, mit dr usred ich verstahs nid, das isch z`kompliziert...blablabla i mags nid ghörä u stuet weh das sovil energie womä chönt isetze eifach dr bach ab geit.
Tröime nicht dein leben, lebe deinen Traum! DU chasch öppis verändere!!! nume wöllä mueme!!!!
I bi sit 3 jahr Symphatisant vor JuSO Schwiiz u hilfe z.B. mit Unterschriftä etc. z`sammle u das git mir ä unghüri befriedigung.. willi öppis mache wos bringt.
Soory all die woni itz chli abegmacht ha, jede het si meinig, das isch klar, i ha aber müeh wenn ä meinig eigentlech gar keni isch....
Danke fürs läse
mit fluoriszierende härdöpfel gruess
:-D :lol: :!:
Revolution is Evolution!
ChriSmoS
dj
dj
Beitrag von ChriSmoS »

dankä für de text, hanen gern gläse....finds guet was du machsch und das die überhaupt isetzisch! isch scho so, wenn mer de junge (so wie du i de gatsronomie) chan dauge öffne, sodass sie eifach peile müend das das was sie denked ned rechtig chan sie (rechtsorientiert, nazi etc).....irgendeinisch isch die jetzig (regierend) generation z'alt...und den sind mer (üsi generation) diejenige wo a dr "macht" send........
alles was du hast, hat auch dich

www.soundcloud.com/badbug
www.youtube.com/chrismos84
Schallkoerper
Gold Member
Gold Member
Beitrag von Schallkoerper »

Was ich ganz schlimm finde, ist das was jetzt abgeht im Osten von Deutschland. Die Partei NPD (http://www.npd.de/). Die bekehren auf schlimmste Art junge Leute indem sie Leute losschicken, welche irgendeine Rechte CD verteilen. Diese Leute machen mit den Opfern einen auf Freundschaft und trinken ein Bierchen. Der Junge fühlt sich sicher und denkt, ja das ist schon gut, was der mit erzählt, das darf ja nicht soweit kommen......
Ka
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Ka »

immer wenn schlächti zite si, gwünne di extreme a macht. D`Lüt si vil empfänglecher für ``sogenannti Lösigsvorschleg``, das tribt vili a, äs paari z`bringe, wo eigentlech gar nid durchfüehrbar si. Aber sowit dänke anschinend gäng wi weniger, sgeit ne eher drum das si wenigstens äs paar Lösige bringe. Dr Inhalt wird gar nid so gnau agluegt, und vo ``usse`` gseht ja alls ganz heil und guet us. Halt so richtigi Propaganda-Politik für z`Doofe Volk, (wo vom Staat isch doof gmacht worde, dür strichig vo Schuelgälder etc..) beschts bsp. USA.)) wos de äbe frisst wills guet usgseht und tönt. Als hättemer nüt glehrt us dr Vergangeheit. Obwohl, gnau betrachtet gits das phenomen scho sit äs paar tuusig Jahr. I frage mi scho chli wennsech äch dr Mensch ä Stufe witer entwicklet und das schnallt, ( witer entwicklä im sinn vo Sozialem Miteinander...) Vilech blibter au so und lost witerhin uf sini Urinstinktä-> frässe und gfrässe wärde... wär weiss...
So gnueg abdriftet, susch lande mer bir Enziklopädie was nid ganz politik isch....
Revolution is Evolution!
The Dude

Re: "Ueber Politik spricht man nicht!"....?

Beitrag von The Dude »

was mer da so alles uusgrabe chan i dem forum :-D

hmm.. die umfrag zeigt ja eigentli scho alles...
34 beteiligunge i 4ähalb jahr *lo0ol* und dank mim "ja" isch jetz sogar genau fifty-fifty... :-k [-( [-( [-( ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)
:-({|=
crazyeye
Zwock

Beitrag von Zwock »

Hey Ka,

Ich finds super was g'macht hesch, und zwar vorallem eis: Zuelose, überlegge und sich sälber e Meinig bilde!!

Ich finde für es System wie mir's i de Schwiiz hend, bruchts meh Grundwüsse wo eim vermittlet wird, will mer susch eifach manipulierbar isch (i welli Richtig au immer), immerhin basiert eusi Demokratie uf de Meinig vo jedem einzelne Bürger, wo sich kei Meinig chan bilde, wenn er überhaupt nöd drus chunnt und sich nöd chan orientiere.

Känneder d'Idee vom Grundiikomme? Chönnti eu interessiere. S'git en extrem guete Film wo's guet erklärt, gat eifach 100'. Git's alles gratis als Download uf: www. grundeinkommen.ch
D'Idee isch das mer unabhängig vo sinere Tätigkeit en Grundlohn bechunnt (so öppe 2500 SFR) und so chan schaffe was mer gern und guet macht. Für alli Frage... lueged de film! Würklich!! Für das Lohnt sich's z'stimme!! =D

Es Efeublettli zum vo nöchem Bestuune. Dunkelgrüen, glänzt wie lackiert, dunkli Äderli, ganz es fiins Pelzli am Stiel,... g'nüssed de Aablick! =D

Eui Zwock wo draa glaubt das mer mit Politik s'Eint oder Ander chan zum bessere Ändere.
Wer am Morgen zerknittert aufsteht hat am Tag die besten Entfaltungsmöglichkeiten
The Dude

Beitrag von The Dude »

Zwock hat geschrieben:Zuelose, überlegge und sich sälber e Meinig bilde!!
ich fänds no superer wänn das nöd nur d'usnahme würded mache... :-k
Ich finde für es System wie mir's i de Schwiiz hend, bruchts meh Grundwüsse wo eim vermittlet wird, will mer susch eifach manipulierbar isch (i welli Richtig au immer),
WORD! 8) s'problem isch das eifach zvill nur uf das losed wo dä br, nr und sr so fasled oder dänn ufem ganze :bla us eusne printmedie ihri meinig ufbaued.. und da chunnts nöd drufa öbs dä blick oder d'nzz isch..
immerhin basiert eusi Demokratie
welli demokratie?? :?
Känneder d'Idee vom Grundiikomme? Chönnti eu interessiere. S'git en extrem guete Film wo's guet erklärt, gat eifach 100'. Git's alles gratis als Download uf: www. grundeinkommen.ch
D'Idee isch das mer unabhängig vo sinere Tätigkeit en Grundlohn bechunnt (so öppe 2500 SFR) und so chan schaffe was mer gern und guet macht. Für alli Frage... lueged de film! Würklich!! Für das Lohnt sich's z'stimme!! =D
jup känne mer... zumindest ihri dudeheit, dä revolvermann und ich ^^
git auno anders wo ine ähnlichi richtig gaht.. http://www.mysticalforum.ch/viewtopic.p ... t=joytopia
;)
Es Efeublettli zum vo nöchem Bestuune. Dunkelgrüen, glänzt wie lackiert, dunkli Äderli, ganz es fiins Pelzli am Stiel,... g'nüssed de Aablick! =D
ich säge jetz gschiider nöd wasi dänke :oops: /happy
Eui Zwock wo draa glaubt das mer mit Politik s'Eint oder Ander chan zum bessere Ändere.
ich bewundere lüüt wo no dra glaubed! wahrlich und wahrhaftig!
DANKE!

edit: ps. schön z'xeh das s'ja mittlerwiile überwiigt... immerhin schomal was!
Zwock

Beitrag von Zwock »

Das nänni mal gründlichs Feedback. /bigs
Wer am Morgen zerknittert aufsteht hat am Tag die besten Entfaltungsmöglichkeiten
psyfreak
Platin Member
Platin Member

Beitrag von psyfreak »

bei Themen die mich interessiern (Legalisierung von Hanf / Biometrischer Pass / örtliche Ratswahlen) gehe ich abstimmen sonst eigentlich nie...
Bild Bild and Bild
bestia_climae
Platin Member
Platin Member

Beitrag von bestia_climae »

ha mal nei gstumme... wow, etz hani au mal därfe abstimme! därf suscht ebe nöd, ha keis stimmrecht, da ich ja kei schwiizerin bin... also schwarz uf wiiss *grml*
ide regel bini aber defür, dass diejenige, wo stimme därfed, die chance nütze sötted, zmindescht denn, wenn d initiative i eusem interesse staht.

stimmt, leute, stimmt, für euer eigen wohl - denn ich kann nicht stimmen gehen, höchstens an ne demo :doubt:
Ewig starr an deinem Mund zu hangen, wer enthüllt mir dieses Gluthverlangen?
Wer die Wollust, deinen Hauch zu trinken,
In dein Wesen, wenn sich Blicke winken, sterbend zu versinken?

Was ich ohne Dich wäre, ich weiss es nicht - aber mir grauet,
Seh' ich, was ohne Dich Hundert' und Tausende sind.

Das ist eben das wahre Geheimnis, das Allen vor Augen liegt,
Euch ewig umgibt, aber von Keinem gesehen.

Keks? ^^ ...amphiphil!

Und bitte, bitte, schaut doch nicht derart ungläubig drein,
Wenn ich euch doch sage, dass Lysergsäurediäthylamid weder meine Zunge benetzte noch meinen Geist umwarb...
Zwock

Beitrag von Zwock »

Hihi.. apropos Demo... die chönd easy spassig sii. =D
Mues nur nöd us Steiwerfe und anderem Bullshit sondern chli kreativerem "höherstehendem ?" =P bestah.. zum Biispiil tanze uf de Hardbrugg... das Ding isch jetzt mit de Westumfahrig nämli easy überflüssig und chönnti en coole "über Züri Park" werde. =D

Schöns Weekend und vill spass bim hüpfe, wo au immer. =D
Zwock di Mock. =P
Antworten