Realitätsverlust
-
KeiFantasieFürName
- Gold Member

Realitätsverlust
jup
Zuletzt geändert von KeiFantasieFürName am Mo 30. Mär 2009, 18:07, insgesamt 2-mal geändert.
Das Wort Religion stammt von Religio was bedeutet "finde zu dir selbst"
-
Kollegoli
- Platin Member

hmmm... naja e lösig hanich absolut nöd.
einersiits: mesche sind garantiert nöd zu übermenschlichem fähig... schliesslich simmer ja mensche. wenn scho dann simer zu wiitus meh fähig als mir glaubed. aber au wenns telepathie, magie i dem sinn usw. alles gid, dann isch das sicher nöd übermenschlich, sondern durchus menschlich, aber wohl eifach vergesse oder so... .aso isch nur e definitionsfrag vom wort, ich find das aber no wichtig. genauso wies nüt übernatürlichs gid; natur staht scho zoberst, da gids wohl nüt drüber.
weg de lüüt um dich ume wo "esoterisch sind": das isch ja scho guet, ich find me muess eifach luege, dass mer echt bliibt und dem ganze nöd hinderherhypet. fü mich isch klar, das mensche zu meh fähig sind, als mir vo "de gsellschaft" lerned. ich stelle aber be verschiede mensche fest, dass sie eifach vom esoterische fasziniert sind und afanged alles glaube, was igendwie andersch isch, als das was dgsellschaft seit. natürli seit gsellschaft viel brunz und mir mensche schränked eus druchs phänomen gsellschaft ii. das bedüütet aber nöd, dass alles, was alternativ zur gsellschaft isch, automatisch richtig isch.
ich find me muss unterscheide zwüsche würkliche spirituelle, "usserordentliche" erfahrige und fantasie.
aso ich für min teil glaub nur was ich fühle, was ich gsehne und was ich wahrnimme. evtl. bis zume gwüsse punkt das wo mir mensche vezelled, wo ich länger kenne und ich für würklich glaubwürdig, vernünftig, selbstsicher, selbstreflektieren usw. halte. usprobiere chame ja immer nois und sicher isches guet wennmer defür offe isch. minre meinig nah dörf mer aber uf kein fall gänzlich unkritisch bliibe.
was diesbezüglich wichtig isch: eusi sinn chönd eus sehr liecht tüüsche. me muss halt igendwie lerne zwüsche eigener wahrnehmig und objektive geschehnis unterscheide. was mir glaubed zgseh/zfühle, muss no lang nöd sii, was würklich da isch. das gilt sowohl fürs konventionell gsellschaftliche als au fürs esoterische. wenn zb telepathie stattfindet, muss das nöd zwingend heisse, dass de eint mensch em andere e information uf telepathischem weg gschickt hat; es chönnt au eifach sii, dass öpis gwüsses passiert (wo beid vililcht gar nöd bewusst wahrnehmed), wo be beidne zwangswiis zum gliiche gedanke führt.
einersiits: mesche sind garantiert nöd zu übermenschlichem fähig... schliesslich simmer ja mensche. wenn scho dann simer zu wiitus meh fähig als mir glaubed. aber au wenns telepathie, magie i dem sinn usw. alles gid, dann isch das sicher nöd übermenschlich, sondern durchus menschlich, aber wohl eifach vergesse oder so... .aso isch nur e definitionsfrag vom wort, ich find das aber no wichtig. genauso wies nüt übernatürlichs gid; natur staht scho zoberst, da gids wohl nüt drüber.
weg de lüüt um dich ume wo "esoterisch sind": das isch ja scho guet, ich find me muess eifach luege, dass mer echt bliibt und dem ganze nöd hinderherhypet. fü mich isch klar, das mensche zu meh fähig sind, als mir vo "de gsellschaft" lerned. ich stelle aber be verschiede mensche fest, dass sie eifach vom esoterische fasziniert sind und afanged alles glaube, was igendwie andersch isch, als das was dgsellschaft seit. natürli seit gsellschaft viel brunz und mir mensche schränked eus druchs phänomen gsellschaft ii. das bedüütet aber nöd, dass alles, was alternativ zur gsellschaft isch, automatisch richtig isch.
ich find me muss unterscheide zwüsche würkliche spirituelle, "usserordentliche" erfahrige und fantasie.
aso ich für min teil glaub nur was ich fühle, was ich gsehne und was ich wahrnimme. evtl. bis zume gwüsse punkt das wo mir mensche vezelled, wo ich länger kenne und ich für würklich glaubwürdig, vernünftig, selbstsicher, selbstreflektieren usw. halte. usprobiere chame ja immer nois und sicher isches guet wennmer defür offe isch. minre meinig nah dörf mer aber uf kein fall gänzlich unkritisch bliibe.
was diesbezüglich wichtig isch: eusi sinn chönd eus sehr liecht tüüsche. me muss halt igendwie lerne zwüsche eigener wahrnehmig und objektive geschehnis unterscheide. was mir glaubed zgseh/zfühle, muss no lang nöd sii, was würklich da isch. das gilt sowohl fürs konventionell gsellschaftliche als au fürs esoterische. wenn zb telepathie stattfindet, muss das nöd zwingend heisse, dass de eint mensch em andere e information uf telepathischem weg gschickt hat; es chönnt au eifach sii, dass öpis gwüsses passiert (wo beid vililcht gar nöd bewusst wahrnehmed), wo be beidne zwangswiis zum gliiche gedanke führt.
Re: Realitätsverlust
Paracelsus: In allen Dingen ist ein Gift, und es gibt nichts ohne ein Gift. Es hängt allein von der Dosis ab, ob ein Gift ein Gift ist oder nicht!
Go G.O.(H).
Go G.O.(H).
- Nachtwandler
- Gold Member

Hey du det mitem wiise DC Puli
....mich würd dfrog no interessiere!
-
energetix
Nachtwandler hat geschrieben:Hey du det mitem wiise DC Puli![]()
Jup
- BuddhaNature
- Platin Member

Ich fand Dein "coming out" noch interessant und mutig. Schade dass du es so schnell wieder gelöscht hast.KeiFantasieFürName hat geschrieben:jup
Ich könnte mir noch vorstellen dass Du keine Fragen hast aufgrund des Drogeneinflusses. Somit streift man zwar vieles womöglich an, doch wird man dadurch eher von "Einflüssen" von der einen zur anderen Sache getrieben, und befasst sich nur oberflächlich mit den Dingen.
Es gehört oftmals hohe Ausdauer und Konzentration dazu, sich einer Sache tiefer zu widmen. Diese gewisse Beharrlichkeit dürfte unter solchem Einfluss schwierig sein. Allerdings ist dies nur eine Vermutung, da ich diese "härteren" Substanzen und deren Auswirkungen nicht kenne.
Denke aber man muss gar nicht so weit gucken, schlussendlich ist alles in sich selbst zu finden.
Gute Antwort daraufKollegoli hat geschrieben: eusi sinn chönd eus sehr liecht tüüsche. me muss halt igendwie lerne zwüsche eigener wahrnehmig und objektive geschehnis unterscheide.
Wenn man etwas "wacher" ist erkennt man was der Geist so alles die ganze Zeit produziert. Was bei uns so alles abgeht innert kürzester Zeit im Kopf erkennt man erst nach ganz genauem hinschauen. Und dies bedarf eines trainings. Meines Erachtens schwerlich zu erreichen mittels "Drogen".
Die Welt ist auch ohne die Esoterik, faszinierend, spannend und phänomenal.
GEH DEN WEG DES HERZENS
- zenitkairo
- Silver Member

jup.
Hatte dazumal deine Post auch gelesen. Hatte aber keine Zeit gleich eine Antwort zu geben.
Eine kleine Meinung auch noch von mir.
- Glaube was du willst, es muss ja für dich stimmen.
- Glauben ist nicht Wissen, von da her gibt es kein Richtig oder Falsch.
- Man muss nicht immer eine Frage/Antwort haben ( bei vielen Sachen wirst du wohl auch nie eine Antwort bekommen).(schade, aber evt. auch gut so)
-Evt. auch einfach mal drauflos leben, statt ständig nach Antworten zu Suchen. Antworten werden dann meist von selbst kommen.( bist ja noch jung, 18 oder
?) Wirst wohl noch einige Erfahrungen machen, die dich prägen.
Dass leben ist zu kurz um ständig nur nach Antworten zu suchen!
Habe Verständnis dafür, dass du deine Post wieder gelöscht hast: Dass war ja ein ziemlicher Seelenstrip.
Hatte dazumal deine Post auch gelesen. Hatte aber keine Zeit gleich eine Antwort zu geben.
Eine kleine Meinung auch noch von mir.
- Glaube was du willst, es muss ja für dich stimmen.
- Glauben ist nicht Wissen, von da her gibt es kein Richtig oder Falsch.
- Man muss nicht immer eine Frage/Antwort haben ( bei vielen Sachen wirst du wohl auch nie eine Antwort bekommen).(schade, aber evt. auch gut so)
-Evt. auch einfach mal drauflos leben, statt ständig nach Antworten zu Suchen. Antworten werden dann meist von selbst kommen.( bist ja noch jung, 18 oder
Dass leben ist zu kurz um ständig nur nach Antworten zu suchen!
Habe Verständnis dafür, dass du deine Post wieder gelöscht hast: Dass war ja ein ziemlicher Seelenstrip.
- psychotunes
- Silver Member

hey fantasielose was gröblisch do ome
Jeder Mensch ist nicht normal, und der der behauptet normal zu sein, ist nicht normal weil er behauptet normal zu sein
Kunst ist, was ein zuwachs an Sinn generiert.
Si vis pacem, para bellum.
09.10.2011 Irgendwo
10.11.2011 Irgendwo anderscht
11.11.2011 Süscht wo^^ odr dehai
Kunst ist, was ein zuwachs an Sinn generiert.
Si vis pacem, para bellum.
09.10.2011 Irgendwo
10.11.2011 Irgendwo anderscht
11.11.2011 Süscht wo^^ odr dehai
-
KeiFantasieFürName
- Gold Member

das realität subjektiv esch esch schomol klar.
ich gseh mich selber eigentlech als universum/kosmos, alles was ich in mir find findi au out in the kraut.
@psychotunes nödweisz was ich kraxxlet han
@dominik jaja scho guet

ich gseh mich selber eigentlech als universum/kosmos, alles was ich in mir find findi au out in the kraut.
@dominik jaja scho guet
-
KeiFantasieFürName
- Gold Member

KeiFantasieFürName hat geschrieben:das realität subjektiv esch esch schomol klar.
@dominik jaja scho guet![]()
![]()
also bin ich eigentlich s universum wo sech frogt wases isch