28.2.09 13 Kilo Psy
-
audioattack
28.2.09 13 Kilo Psy
Danke allne wo cho sind, a allne Dj's und allne wo na gholfe hend,dass die Party d'stand cho isch! Party isch trotz em Schnee und enere verirrte Polizistin cool worde 
-
bestia_climae
- Platin Member

Re: 28.2.09 13 Kilo Psy
hoioioi, das isch ja fascht gsi wie ide alte ziite *inerinnerungenschwelg*... atombrot, du geili sau, das isch echt geile sound gsi, danke dir viel mal fürd cd
isch zwar nöd so matschig und versumpft gsi wie ade tannetango dazmal, aber defür hets mi mal wieder uf de arsch ghaue wegm schnehee...
so geil, ihr lüütli sind all so geil gsi - entschuldigt bitte mini unnahbarkeit; isch für mich ganz e bsundri party gsi und drum möchti dene danke, wo die party ufd bei gstellt hend und zu dere superstimmig bitreit hend. isch echt abgange, ide tat bis zum bittere blaue end mit blonde haar und pozileiuswiis...
cool cucumber, oder sölli säge krümelmonster? danke, danke, danke und kei ahnig, wienis na söll usdrücke. eifach nur danke für die ruhige und agnehme moment, woni mit dir ha därfe teile. und die keksä und s
bis zum nägschte mal, und denn wieder mit feinem met und ganz viel sunne
isch zwar nöd so matschig und versumpft gsi wie ade tannetango dazmal, aber defür hets mi mal wieder uf de arsch ghaue wegm schnehee...
so geil, ihr lüütli sind all so geil gsi - entschuldigt bitte mini unnahbarkeit; isch für mich ganz e bsundri party gsi und drum möchti dene danke, wo die party ufd bei gstellt hend und zu dere superstimmig bitreit hend. isch echt abgange, ide tat bis zum bittere blaue end mit blonde haar und pozileiuswiis...
cool cucumber, oder sölli säge krümelmonster? danke, danke, danke und kei ahnig, wienis na söll usdrücke. eifach nur danke für die ruhige und agnehme moment, woni mit dir ha därfe teile. und die keksä und s
bis zum nägschte mal, und denn wieder mit feinem met und ganz viel sunne
Ewig starr an deinem Mund zu hangen, wer enthüllt mir dieses Gluthverlangen?
Wer die Wollust, deinen Hauch zu trinken,
In dein Wesen, wenn sich Blicke winken, sterbend zu versinken?
Was ich ohne Dich wäre, ich weiss es nicht - aber mir grauet,
Seh' ich, was ohne Dich Hundert' und Tausende sind.
Das ist eben das wahre Geheimnis, das Allen vor Augen liegt,
Euch ewig umgibt, aber von Keinem gesehen.
Keks? ^^ ...amphiphil!
Und bitte, bitte, schaut doch nicht derart ungläubig drein,
Wenn ich euch doch sage, dass Lysergsäurediäthylamid weder meine Zunge benetzte noch meinen Geist umwarb...
Wer die Wollust, deinen Hauch zu trinken,
In dein Wesen, wenn sich Blicke winken, sterbend zu versinken?
Was ich ohne Dich wäre, ich weiss es nicht - aber mir grauet,
Seh' ich, was ohne Dich Hundert' und Tausende sind.
Das ist eben das wahre Geheimnis, das Allen vor Augen liegt,
Euch ewig umgibt, aber von Keinem gesehen.
Keks? ^^ ...amphiphil!
Und bitte, bitte, schaut doch nicht derart ungläubig drein,
Wenn ich euch doch sage, dass Lysergsäurediäthylamid weder meine Zunge benetzte noch meinen Geist umwarb...
Re: 28.2.09 13 Kilo Psy
isch super gsi, au wenns im dunkle no nöd so recht hät welle "zünde"
aber am morge wos hell worde isch
dänn bini umgeh gsi vo schöne, tanzende lüüt, igwicklet i lüchtigem fade
und sälber erscht mit em liecht so langsam druff worde
aber am morge wos hell worde isch
dänn bini umgeh gsi vo schöne, tanzende lüüt, igwicklet i lüchtigem fade
und sälber erscht mit em liecht so langsam druff worde
Signature sind soooo 2000er