be dinre musig, dancingdevil, ghört mer das bedürfnis nach erfolg u huere krass use (wie be sehr vielne andere au). es isch zwar technisch sehr guet und durchus no geili musig für mich, aber frei vo dem was anderi denked isch sie nöd. aso ja, ich denke das weisch du ja selber, aso wahrschiinli isch das au de sinn hinder dem ganze projekt. aso ich will dir jetz nöd die steiziit wiiblibeschütz theorie unterstelle... wahrschiinli gahts meh um stutz zverdiene ufme wäg wo au no spass macht. und wenn du jetz 10 jahr mit dere motivation musig gmacht häsch, dann isches csho logisch, wenn du jetz würklich so über elektronischi musig denksch. well bem jamme hasch ja die möglichkeit nöd, da chasch nüt anders als eifach das driibringe was du WüRKLI wilsch. aso ja, sorry wenni denäbe lig, kenn di ja nöd.
und aso ich find das eigetnlich was vom wichtigschte, dass dmusig frei isch. da mich musig ja au frei macht, oder mache söll... oder so
aber susch stimmi eigentli zue... so chli meh trummle und jams im lebe wär scho guet... igendwie gids das viel zwenig. naja es isch kulturell in eusem land ja au igendwie nöd existent und für zum strassemusig zuezlah sind dmensche da zu unglücklich und verbittert... oder so
so sabsolute musigerlebnis isch minre erfahrig nah scho nur im tanz oder im livespiel möglich. aber das ganze isch igendwie au e logistischi frag. ich ha nöd dmöglichkeit jede tag zjamme und das au no mit musiker wos chönnd. grad imne land wo rythmusgfühl nöd grad swiitverbreiteste isch und halt ebe dmusig so is spezielle, statt is alltägliche verdrängt wird, uf gsellschaftlicher ebeni. so chumich im endeffekt mit elektronisch nöd live musig mache viel wiiter und tüüfer, als eifach hin und wieder mit öperem oder 2 lüüt und villicht jede monat mal mit meh zjamme. ich meine sich emne track zwidme und sin gfühlszustand a dem track uszlebe und sich uszdrucke zu fast jedem beliebige ziitpunkt völlig unabhängig vo anderne mensche findich e supper sach. wennmer das dann natürlich abhängig macht vo anderne mensche, aso vo dem was die drüber dänket, macht das smeiste kaput.
aso ja, ich ha uf jede fall scho sehr viel spirituelli, sehr emotionali und vollkommeni moment bem elektronisch musig mache erlebt.... nur so... dass da generell die elektronisch musig nöd öffentlich verunglimpft wird! das wär nämlich furchtbar.
grüess