es isch en dunkelblaue/dunkelrote pulli us nepal mit kaputze, mit wisser nepalesische schrifte druf und em shiva gloubs!
wenn öper dä gfunge het, bitte mälde bi mir per email oder PN - THaNKs
gruzzz titali***

hehe, mir wüsse ja, was mir next weekend anzieh joshJosh hat geschrieben:Viel Glück bim Finde vo dim Pulli! Wett ja ned, dass d halbe nackt muesch ad Smilinc Party nächst Samstig cho!![]()

Hehe demfall doch lieber halbnackt! Das wär doch mal en sexy Goa, alli knapp bechleided wie Elfe und Elferiche!Titali hat geschrieben:Josh hat geschrieben:hehe, mir wüsse ja, was mir next weekend anzieh joshhuutäng, schwarz und lädrig *lol*

Hehe jederziit!Titali hat geschrieben:hehe, aber halbnackt, dass düe mer doch lieber ufe suMMer verschiebe@private party im wald ungerem stärnehimmel![]()
Demfall vergässe mer de Plan doch am beste und gönd langwiilig wie eh und je ad Party... farbelos und uninovativ, wie das a Goas halt so isch...Titali hat geschrieben:ja, min schrank gseht ou ziemlech läderfrei us

Code: Alles auswählen
Netti Lüt, psyigs Deco, Geile Sound, Gueti Temperatur, d'Lüt vo ADC wo für eim gluegt händ (merci fürs wasser!) und e gueti Location ganz allgemein! Zum Glück isch sie nöd au de Spiesser zum Opfer gfalle Wink 
Das sowieso!Titali hat geschrieben:mache mer zbeste drus next weekend gäu Wink

Hey das wär ja super!! Isch das überhaupt möglech mit Zoll etc.? Wott ned, dass d Titali z Indie in Knast wandered wäge Schmuggel...Titali hat geschrieben:Josh hat geschrieben:imfall kei ahnig josh - söu ich dir us indie öpis hei schicke...hm, oder nepal wär no besser *smile* de cha ich dir fürs gliche gäu 7 pullis bringe
you know, in India is EVERYTHING possibleJosh hat geschrieben: Hey das wär ja super!! Isch das überhaupt möglech mit Zoll etc.? Wott ned, dass d Titali z Indie in Knast wandered wäge Schmuggel...