santas multitask syndrom im sedel luzern

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
Universal Pop

santas multitask syndrom im sedel luzern

Beitrag von Universal Pop »

so wieder dahei und einigermaase usgschlofe :^o
mer sind s erste mal im sedel gsi,und sind recht gspannt gsi wies de dört so zue und her got

und es isch zue und her gange,hehe. :-"
viele dank an miguz (aka irgendwie en schmutzli aber doch nid so ganz), dass mer hend dörfe cho n-smile_2729.gif
spass hetts uf jedefall gmacht bi eu z dörfa sounde und mir bedankend üs bir luzerner crew
gruess usem bernbünde
tinu und marco

ps
danke allne wo mit cho sind üs go unterstütze im sedel /happy hett gfeggt
°°HeXe°°
Silver Member
Silver Member

Re: santas multitask syndrom im sedel luzern

Beitrag von °°HeXe°° »

Vielen vielen Dank für diese Freudenfest. :lol: es war einfach affengeil bei euch. ein riesen riesen dankeschön an Chandrani, du bist einfach ne seile gau. /happy /happy

ohne witz, war riesig. Schmutzli, grosses Kino. :n3

Hab immer noch Muskelkater. Freu mich schon aufs nächste mal.

Aber das grösste Kompliment geht ans Deco-Team. Leute was für ne geile Welt habt ihr da kreiirt. Ich danke euch dafür, dass ich ein Teil diese Bildes gestern sein durfte. :ove:

Thx
HeXe
Zuletzt geändert von °°HeXe°° am Mi 10. Dez 2008, 16:25, insgesamt 1-mal geändert.
3ö~~Happiness is to love and to be loved~~3ö
Amanita
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Amanita »

Isch schön gsii..
Super Deko, feins Bier und v.a. bequemi Sofas ;-). Und dä Minimal Floor isch zur Abwächslig au mol no cool gsi.

Mir händ no ä 20er Note mit dä Serienummer 05S0565420 gfundä, dä ehrlichi Sucher, chan sie bi üs cho abholä.

Und danke ad Glöggeli-HeXe fürs Taxi, Ässä, Trinke, Räucherstäbli und so. Mir chömed wieder mol mit ;-).
lg Amanita ૐ

Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist. (Ernst Jünger)

Bild
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

Yeah, Eichhof isch halt scho eines der besten Biere von Welt hehe
und GRATIS Wasser, das lässt Freude aufkommen und vermittelt ein Gefühl von Damals Früher Als Wir Noch Jung Waren (und nicht hauptsächlich auf dem Sofa rumflätzten hihi) jedenfalls waren auch die Sofas einfach BEQUEM und scheen, und es war auch interessant so zu sehen, wer in den Luzerner Hallen so alles rumläuft oder hin und her. Tanzende Massen hüpften Entzückt zu den Klängen stoischer Ausgelassenheit und es war da, wer dort war, und die anderen im Geiste (oder so) und so genossen wir mit unseren Freunden, verwandten, verschwägerten und sonstwie familiär drauf seienden, die Nacht. Hat mir gefallen, und so fielen wir wohlig wonnig wieder in den verdienten Schlaf nachdem uns die Hexe lieb wie sie ist, nach Hause brachte. Thank you! Ich wurde meinem Alten Ego (Chillbär) mal wieder ausgiebigst gerecht, und verpennte etwa einen Drittel - die anderen zwei waren aber schön. Und der Minimal-Tech Floor im Keller! Erste Sahne, so richtig schön unheimlich (hatte auch dort ein Sofa) und es war so voll Retro und Hammer Sound. im Fall hihi

So long Friends - and have a good time.

PS: die 20igerNote gehört mir, ich hab sie aufgelesen, und wer's findet dem gehörts harhar :twisted: naja auf jeden Fall war es lustig etwa 2-3 Minuten lang zu beobachten wie die Note mit den Füssen getreten, ignoriert, ja und sogar ihr bewusst ausgewichen wurde, bevor wir uns ihrer erbarmten. Das zeigt: wahre Goaner interessieren sich nicht für Geld, sie trampeln darauf rum, und sind so was von nicht kommerziell, denn: keiner las sie auf. Geld? wofür denn! hehehe (ich bin halt ein seltsamer, drum las ich sie dann auf).
Shajana
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Shajana »

Das isch wirkli ä super Sädel-Chlaisparty gsi /happy /happy /happy

Ich wet mich rächt härzlich bim Miguz und allnä Hälfer und Dj`s bedankä.
Super schenä Sound gsi unds Deko cheibä schen.
Dä letschtä 2 Dj`s wet i ai nu äs Komplimänt machä will sie so lang megä hend,äs hed
de zwar ä ganz ä schnällä Schluss gä aber das isch glaibi gar nid so schlächt gsi,
suscht hät ich ja gar nimmä chennä uifherä..... =D> =D> =D>
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

marco und tinu, euer act war sowas von fett!
macht bitte bitte weiter so und steckt möglichst
viele leute mit euerer psychedelischen minimalistik an!
ich jedenfalls bin infiziert... : )

UNIVERSAL POP FOR PROGIDENT! /happy
zIrbelChrÜtli
Silver Member
Silver Member

Beitrag von zIrbelChrÜtli »

joojoo shät ordentlich gedüüdelt und geschüübelt im sedel.

Soundmässig isches halt leider nöd so min Gschmack gsih, was aber nöd heisst, das es nöd guat isch. Swarte uf Universal Pop hät sich aber mehr als glohnt. Au minere Meinig no, absolut de hammer sound. Merci eu zwei, dass ich das endli mal live han dörfe khöre. Einzigi Kritik, ei stund isch eifach viiiel zkurz gsih...

Merci au as Partyvolk, eini vo wenige Partys, wo dia ganz nacht niamer uf mine Füass umetramplet isch, niamer es Bier über mini Kleider gleert hät und ich mehreri mol ztrinke abote kriegt han (und das au immer genau im rechte moment).
Und no e chlini Randbemerkig an einzelni Ladys: es isch nöd nötig, dass ers WC eewigs blockieret zum im Versteckte öppis zmache, was ehwieso offesichtlich isch, sobald ihr dtüür ufmached. Also, lönd shüsli doch bitte dene, wos au für da bruched wos ursprünglich mal denkt gsih isch. Danke
M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj

Beitrag von M!GuZ / Wasabidelux »

Vielen Dank an alle Santadancers , Liveacts, Dj`s, Helfer, es war mit euch allen wiedermal ein Hammer Erlebnis im Sedel /happy /happy /happy /happy /happy
der Sound war von A-Z in beiden Floors einfach nur Hammmer und das Partyvolk durchwegs mit abartig Geiler Stimmung.
Ein Grosses Dankeschön geht ans Deco Team das es uns ermöglichte in die einmalig Santadelische Traumwelt einzutauchen.
Auch dem Santaclan hat es mit euch allen sehr Spass gemacht
sie waren sehr überrascht wie viele von seinesgleichen anwesend wahren er wirde wieder kommen meinte er

Vielleicht sieht man ein paar ja auch auf der nächsten Saltatiolucernensis Party am 31.01.08 Hoffentlich bis du nicht das fünfterad am wagen

BIG THANX TO ALL FROM SALTATIO TEAM
QC
Silver Member
Silver Member

Beitrag von QC »

So ihr Multitasker & Schmutzli-ändlichen-gestalten :-" , ha mech au no schnell welle bedanke.. es hed meeeeeega krass schpass gmacht! Be rächt erstuhnt gsi das es am Elfi no so vell lüt gha hed :-D =D>
@ Shajana, merci merci esch gärn gscheh /happy .. vor em Sounde heds mi zwor fascht zämegleit, aber chum hemmer agfange esch die ganz "asträngig" vo de Nacht vergässe gsi ond mer hends äifach voll chönne gniesse.. mer hätted au gärn nochli wietergmacht, aber äbe ergend einisch muess leider schluss si :cry: velecht ned grad so schnell ond abklemmt!! /aaahh jää no! :oops:

Danke allne wo das Hammer Fäscht ermöglicht hend & hoffentlich bis bald..

Lg QC
Myspace Quinto Elemento
Myspace Prog On Syndicate Records
Facebook QC Elemento

Quinto Elemento > Next Book:

25.08. SOMMERTRAUMTANZ
31.08. STAIRS CLUB (ZH)
01.09. UTOPIA (ZH)
29.09. THE PROGRESSIVE COMMUNITY @ TUNNEL (LU)
13.10. TBA (ZH)
31.10. HALLOWEEN CALLING @ SEDEL (LU)
10.11. TIEFENRAUSCH @ SEDEL (LU)
10.11. STAIRS CLUB (ZH)
24.11. THE PROGRESSIVE COMMUNITY @ TUNNEL (LU)
24.11. AUDIODESIGN @ UG (ZH)
9.3.13 TBA
Napf-Zwärgli
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Napf-Zwärgli »

Sodeli mmues mi do au no bedanke @Miguz ond co super fästli weder mol gse im sädu obe het spass gmacht.

danke das eu s deko so gfalle het möchet mehr doch gern weder wens so gut a ko esch bedanke mech etz mol vo eus allne us respektiv im namme vom reto, Jasmin ond notürli ech (Rägebogezwärge) heheh so bes es anders mol ond no en ganz schönni woche eu allne
ॐ The Last Maya Dance 21.12.2012 ॐ
Nachtwandler
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Nachtwandler »

:jumper:
S U P E R G S I /bigs
Nada Brahma

Beitrag von Nada Brahma »

Sodeli Sodeli... Das freut doch d Rägebogezwärge wenns kompliment git :-D

Danke @ Miguz für das tolle Fäschtli! Chömid gärn weder mol go de Sädel farbig (oder halt je nach Party :lol: ) dekoriere! Gäu Fige (wie du scho gseit hesch /color )

Au ja no schnell Kompliment an Catweazle!!! Absolut geile Psy(eieiei) 8) Endlich au mal Live ghört! Leider nur z schnell verbie gsi...

Also bis negstmal oder so

Grüessli vo de Rägebogezwärge
*** Music is the real Drug ***
Catweazle
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Catweazle »

Isch wirklich e cooli Party gsi. Super Deko vo Nada Brahma gsi und d lüüt sind anderst abgange. Es het scho lang nüm e sooo viel spass gmacht zum spiele /happy

Merci vielmal Miguz das ich han dörfe cho /yo

Cheers Sebi
Next Gigs:

07.01.2012 PSY TRIP / INDRA,SPADE,POPART / Stadthalle Dietikon
14.01.2012 Neon Beats 2--> Freedom Fighters-<->Lachfalter<--
28.01.2012 Partynoodles (B-Day Dominik und Max)
10.02.2012 Kernspalterparty im Borderline
18.02.2012 ANIMI¨NATURE¨ -> Kulti, Wetzikon!!

Deko chlaue isch Pfuiii !!!!

http://www.myspace.com/cateazle
Antworten