Musik: Goa und sonst gar nix?

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
lusmeiteli

Beitrag von lusmeiteli »

jupiiii!!!
du meli,das agsprochnige lied isch imfau mis lieblingslied........ :) auso ja,eis vo mine lieblingslieder!

danke für dini unterstützig
meli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von meli »

bitte lusmeitli!!! weles denn? liebe die lieder au über alles- aber es git no geilieri- die hani aber us respekt vor anderne lüüt nid inetah, wöu d'texte scho chli krass sind- aber ehrlich!!!!

Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
hobicht
Platin Member
Platin Member

Beitrag von hobicht »

hallööö=) gaanz früener bini dä chli punker gsi, denn aaschliessend äs dunkels metalgsicht. mid dä jahrä bini is elektronischä cho und bim goa hängäblubä. äs hed paar jahr gäh woni usschliesslich goa glosed han, das hed fascht chli zum scheuklappä effekt gfüert! mittlerwilä losi fascht aller vo rock bis goa :-D ABWECHSLUNG MACHT DAS LEBEN SüSS!!! än absolute favorit us minerä sammlig isch "emerson lake &palmer" das isch dä absolut duräknalltischti prog/psy hippirock. aber witeri ufzäligä unterlani, wili suscht nümmä fertig wird :wink: tschau tschüss bis baldrian
...chääsrööschti... ...REMEMBER... ...honigchryter...
Human
artist
artist
Beitrag von Human »

alles was gut ist :)

es darf dabei alles sein, von mir aus sogar pop, solang's einfach gut ist (definiere gut? will ich nicht, meine mit "gut" dass es mir gefällt, und dazu gehört vor allem dass die musik von herzen kommt).

da es viiel zu viel zum aufzählen gibt, hier ein paar;

prodigy rock my world!!! hab' zwar nach "fat of the land" nichts mehr von ihnen mitgekriegt, aber bis dahin waren sie, live, auf cd und im videoclip einfach waaaaaaaaaaahnsinn!! :)

lieder wie "lady d'arbanville" von cat stevens, "street spirit (fade out)" von radiohead, "roulette" von system of a down, uvm. sind für mich einfach... *gänsehaut*
..einfach traumhaft :)

mein momentaner favorit unter den nicht-techno sachen;

das album "raindropwall" von "shmau" ( http://www.shmau.ch )
° °
°° °°
https://m.soundcloud.com/dj_human
°° °°
° °
gizmo
Platin Member
Platin Member

Beitrag von gizmo »

seit langer zeit fast nur goa, der musikgeschmack hat sich aber hier weiterentwickelt... anfangs nur full-on... kann ich jetzt nicht mehr hören. dafür mag ich auch mal guten prog...

ansonsten noch immer punk... rawside, versaute stiefkinder, wizo...

etwas pop auf dem fahrrad am morgen, wenn die sonne scheint... julia hummer & too many boys, ...
"But I don't want to go among mad people," Alice remarked.
"Oh, you can't help that," said the Cat: "we're all mad here. I'm mad. You're mad." - Lewis Carrol

http://myspace.com/gizmogoa
Joss
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Joss »

am allerliebsteh höhre ich hc punk (cwill,absidia,) crust-punk (absone,evil) aber auch gerne deutsch punk (rawside, tut das not,kafkas,Fahnenlucht) metal(amon amarth,bloodbath,)

goa höhre ich nich mer so viel aber gehe immernoch gerne an partys obwohl ich dieses jahr erst an 2 partys wahr.

am sonsten höhre ich recht viel wie hip-hop,trip-hop,funk,reggae usw.
ich lee mich nicht auf eine sparrte musik fest da ich gerne neues kennenlernen will.
http://www.schutz-vor-waffengewalt.chBild
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Zauberhäxli »

Nur Goa lose wär mir glaubs z`langwilig. Dihei los ich zum Bispiel au, psychedelic rock, mittelalter, mittelalter-rock, mängisch chli metal, folk, Jimmy Hendrix, Janis Joplin u.s.w., chli punk, reggae, dütsche hip hop (aber nur mit sinnvollem Inhalt), ambient und no vil meh. Es muess mer eifach gfalle, cha mi darum au nöd so uf äs paar bestimmti Musigrichtige und/oder Künstler festlegä.

Sehr wichtig für mich isch, immer d`Ohre offe bhalte zum nöie Sound kännezlärne, äs git sicherlich no soooo vil gueti Musig, wo ich bisher eifach no nie ghört han.
Nicolas
dj
dj

Beitrag von Nicolas »

Funk, bigbeats, acid jazz, Reggae, metall
"Frieden wird in die Herzen der menschen kommen, wenn sie ihre Einheit mit dem Universum erkennen."
Black Elk, Lakota Medicine Man
Joss
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Joss »

Prodigy,schelmish,rage against the mashine,portishead,enigma,torch,früchte des Zorns, Quetschenpaua,arsonists,himsa,cannibal corpes,!!shmau!! :-D ,Brujeria,But alive,Cradle Of Filth,Cut Grinder,Die Schnitter,Die Toten Hosen,Finch,Fliehende Stürme,Gentleman,Guided cradle,Kittie,Nile,Patrice,Popperklopper,Rammstein,Rasta Knast,Red Hot Chilli Peppers,Schandmaul,Schleimkeim,Tanzwut,The Strokes,Tool,Troopers,Wohltandskinder usw......
http://www.schutz-vor-waffengewalt.chBild
Lila
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Lila »

Zauberhäxli hat geschrieben:Nur Goa lose wär mir glaubs z`langwilig. Dihei los ich zum Bispiel au, psychedelic rock, mittelalter, mittelalter-rock, mängisch chli metal, folk, Jimmy Hendrix, Janis Joplin u.s.w., chli punk, reggae, dütsche hip hop (aber nur mit sinnvollem Inhalt), ambient und no vil meh. Es muess mer eifach gfalle, cha mi darum au nöd so uf äs paar bestimmti Musigrichtige und/oder Künstler festlegä.

Sehr wichtig für mich isch, immer d`Ohre offe bhalte zum nöie Sound kännezlärne, äs git sicherlich no soooo vil gueti Musig, wo ich bisher eifach no nie ghört han.
gids vo minere site nüm vil meh dezue zsäge =D>
Reise zum Echo
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Reise zum Echo »

Im 99 han i binere Kollegin deheime vo Shiva Shidapu - Power of Celtic glosed! Und sit döte lose i nur no Psytrance und nüt meh anders...und wenn i mal öppis anders chöre, denn fühl ich mich unwohl...also scho nöd eso das i mi übergäh muess, aber irgendwie eifach so komisch...und drum tuen i mi au möglischt numme döte uffhalte wo Psytrance töne tuet...

Antipsytrancephobie... :roll:

Mängisch tuen i natürli au Chillout lose...find i auno schön...mängisch tuen i au es Lied mehreri Wuche lose und denn immer im Loop...das gfallt mir au...jenach dem wien i mi grad fühle...aber irgendwie machst immer buummm buummm buummm... :roll:
wir kommen der Natur immer näher und können nichts dagegen tun...
altered
Platin Member
Platin Member
Beitrag von altered »

Aber mis absolute Lieblingslabel i Sache Elektronischer Musig isch:

Get Physical Music vo Dütschland (Aja apropos, wir fahren auf Berlin - oleoleoleoleole!!!! Laughing )

Au ja, do stimm eg dir absolut zue. GET PHYSICAL MUSIC esch eifach der hammer. Booka Shade, MANDY, Electrochemie, Jesse Rose, DJ T, Fuckpony, Djuma Soundsystem send eifach hammer acts sowohl für dehei als au für e dancefloor.

.
Dieser Beitrag ist an jene gerichtet die Wissenschaft von Satire zu unterscheiden wissen.

http://www.myspace.com/miniskirtetranger
http://www.myspace.com/schngeist

:-)
meli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von meli »

Reise zum Echo hat geschrieben: vo Shiva Shidapu - Power of Celtic glosed!
das isch e hammer geili cd! das isch eini vo de erschte gsi, woni mir kauft ha- und i lose se hüt no liebend gern!!

Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
dex

Beitrag von dex »

Also ich gseh das au so das es für veli Lebenssituatione e passendi Musik git. Nur Goa lose würd mi glaubs langwile. Goa isch för mi Musik zum fäschte. Wenn ich aber gmütlich deheime i mim sessel sitze und eis rüchle muss i ned schub soud ha.

Mini Favorite osserhalb vo de goa Welt sind:

- Eels
- The Velvet underground
- Massive Attack
- Pink Floyd
- Fatboyslim
- Rage Against the Machine
- Soil
- Korn
- System of a Down
- Kruder und Dorfmeister
- Red Seal
- Seeed
- Eric Clapton
- usw.

hmm han gmeint die lischte wierd chürzer, chönt sie aber glaubs no endlos wieterführe hihi
Psydog
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Psydog »

Hauptsächlich scho Psytrance/Progressive Trance/Ambient. Aber hie und da au mal Bob Marley oder Pink Floyd. Au mal was klassisches zwüschedurre darfs sii! Je nach Luscht halt......
Antworten