was ist ein goaner oder eine goanerin wiso?
-
Dragonfly
Re: was ist ein goaner oder eine goanerin wiso?
Ich find den irgendwie hochstehend, ja? Irgendwie flashig, ja? Das ist schon fast Kunst, ja?
nur witer so werd jo interesanter[youtube][/youthttp://www.youtube.com/watch?v=b4DOIhwjrjQ#ube][youtube][/youtube][myvideo][/myvideo]
joker
- Bloodhound
- Platin Member

Also Joker, du bis ja mal geil drauf! Wie schafft man es, so einen deformierten Link zu posten? Geile Siechwww.joker-shop.ch hat geschrieben:![]()
jker lest grüssen
nur witer so werd jo interesanter[youtube][/youthttp://www.youtube.com/watch?v=b4DOIhwjrjQ#ube][youtube][/youtube][myvideo][/myvideo]
Bloodie lesst grüssen
hoi bloodie
es räzel a dech
ich weis ned wie
ich machs
und
es glengtmer nie
wass isches?
es räzel a dech
ich weis ned wie
ich machs
und
es glengtmer nie
wass isches?
joker
- Bloodhound
- Platin Member

Hmmm....
A dinere schöne Homepage witerzschaffe?
Oder geits ums Link poste? Das wär relativ eifach: Uf d'Site mitem Youtube Video ga, d Adrässe kopiere, hie e Post erstelle, ufe youtube Chnopf drüke, und zwüsche .[youtube] und .[/youtube] de Link ifüege - done.
A dinere schöne Homepage witerzschaffe?
Oder geits ums Link poste? Das wär relativ eifach: Uf d'Site mitem Youtube Video ga, d Adrässe kopiere, hie e Post erstelle, ufe youtube Chnopf drüke, und zwüsche .[youtube] und .[/youtube] de Link ifüege - done.
-
The Dude
hehehe piraña, du bisch eifach dä geilst fisch woni känne *lol*piraña hat geschrieben:letschti hani eis gse, das isch glichziitig goaner und goanerin gsi.
ich sälber bin e goaner, demit i nüt dümmers mach, wie z. B: zlut musiglose, droge iehaue, oder sinnlos gäld usgä, während ich glichziitig dumms züüg schwafle und mir unglaublich gschiid vorchome...und das amene wochenänd. do blibi lieber en goaner.
under de woche bini kei goaner, sondern e mystical, demit i nüt dümmers mache, z.B: sinnlosi biträg schriebe, die viellicht no vo de mehrheit vo de läser und läserinne ehe würdet missverstande wärde, oder missbrucht, oder gäge mich verwändet. da blieb ich lieber en mystical.
ich hätt übrigens au no anderi hobbies...nur hani vor luter goaner/ und mysticalsii vergässe welli![]()
ach, ja...e partie (nid party(anmerkung an die legastenikurseschwänzer - nicht schw...ach, vergiss es!) poker ohni joker würd mi au mal reize...egal öb mit de goaner...oder de mysticals...scho mal vorgha, aber entweder nid zschtand cho, oder, die pimsler hends ohni mich durezooge
viel spass bim goaner/in si/wärde/bliebe!
danke für dini posts, wo vor humor fascht platzend und doch miteme immanänte sinn dähinder xegnet sind
lach mi jedefalls mängmal fasch schief
-
piraña
merci...bi zwüschedüre chli luschtig, demit i mini bissig site chli chan usgliche.
i säg scho länger: de intelligänz wäge im vater...de schönheit ide mueter nachegschlage...aber - vo wem zum tüüfu hani dä humor
naja - d chind söttid i mine auge nid nach de eltere schlo...hani au nie
ich chan klugscheisse bis an aschlag. ich chan philosophiere, bis i violett alaufe...
aber nüd chont a das gfühl ane, wie wenn i öper chan zum lache bringe...de lacht mis härz.
danke schön...au, das mich (als läbewäse) bedingislos liebsch...ich weiss das z schätze, au wenn ichs mängisch nideso cha zeige.
-
The Dude
woher din humor chunnt??
dänk vom bissige fischli i dier
ich dänke ohni dä fisch wär dä humor nuno halb so guet
ps. i can feel that @ich weiss das z schätze
love and light
dänk vom bissige fischli i dier
ich dänke ohni dä fisch wär dä humor nuno halb so guet
ps. i can feel that @ich weiss das z schätze
love and light