Warze am Fuss... :-(

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Josh
Platin Member
Platin Member
Warze am Fuss... :-(

Beitrag von Josh »

Hallo alle

Hattet ihr auch schon solch ganz böse Dornwarzen an den Füssen? Ich habe gleich 2 Stück davon... Damit wird's nichts mit Barfussgehen und -shaken, denn die Dinger tun sauweh... :doubt:
Wie habt ihr die Dinger weggebracht? Ich benutze seit einigen Wochen ein Spagyrik Warzenspray, von welchem ich mir täglich ein paar Mal auf die Zunge spritzen muss (hat immerhin 20% Alkohol :lol: )...

Grüsse
Josh
Tanze, bis nicht mehr du dich zur Musik bewegst, sondern die Musik nach deinen Bewegungen spielt...! :-)
---
When in Danger or in Doubt run in circles, scream and shout! :-D
bliblablup
Platin Member
Platin Member

Beitrag von bliblablup »

Hatte als ich klein war auch warzen, hab sie soviel ich weiss dazumal mit teebaumöl weggebracht.., kann dir allerdings nicht sagn ob es auch bei dornwarzen hilft...
Conclusion
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Conclusion »

e chnoblizäiä druff, pflaschter drüber und e nacht warte ..... nachher miift zwar diis bett aber d'warze isch fascht weg.

alts oma-rezäpt
Ganesh

Beitrag von Ganesh »

ouuu du arme! mini fründe sage au immer das ich e warze han uff em hals :lol: :roll: spass bei seite.

ich han vor es paar joohre bem fuessball e riesig grossi warze gha am fuess. ich han die behandlet mit fuessbad und emene mitteli vo dr apothek wo ich uff d'warze gmacht han. nachem fuessbad und mit mitteli druffschtriche han ich den immer wieder chöne die hut abzieh wo überschüssig gshe isch. het ghulfe...! :wink:

viel glück und gueti besserig für dini füess
terranostra
dj
dj
Beitrag von terranostra »

Ups grad 2!!!
Miar gnüagt scho eini...a kolleg hätt miar dia letscht johr abkauft und xait i söll nüma dra tenka...denn verschwindet sie...hätt miar glaub zwenig rappa zahlt...ha sie immerno!!! :?
A andera kolleg hätt gmeint i söll barfuass in wald und d'ärda wo i druf gschtanda bi in as alts aschtloch legga...und(einigkeit!!!):P au nüma dra tenka!!!
Moral vu dära realität isch glaub: WARZA sind scheisse, wenn dra tenka tuasch!!! :oops:
ChriSmoS
dj
dj
Beitrag von ChriSmoS »

also i ha mal eini gha wo ergendwie medikament-omarezäpt-undweissichwas-resistent gsi isch!... dä cheib hät eifach nid welle weg! au mit chnoblizäiä und dem zügs wos bis abe veriiise tuet (au das mittel wo dHuut regelmässig ablöst isch nid gange, abglöst hät sich scho was aber drunder isch en no fiteri warze usecho so alà Phoenix!) dä cheib isch zwar immer wieder cholleraabe-schwarz worde aber ebe isch glaub würkli en Phoenix.....i ha den hald in suure-öpfel bisse und han das Ungetüm usegschnitte....das hät allerdings au erscht nachem 3te mal endgütlig klapped.......i hoff ich bechum niemeh so eini chum gad angst über :shock: :razz:

gruss

plan b wär en nochber gsi wo chemiker isch, de hät sini immer mit Süüri weggmacht.....isch aber ned z'empfehle da mer guet demet umgo mue oder anderscht gseit: au be em häts jetzt es loch, wos vorher no keis gha hät... :-D
alles was du hast, hat auch dich

www.soundcloud.com/badbug
www.youtube.com/chrismos84
Titali

Beitrag von Titali »

hey josh, das beste gegen warze ist dein eigener urin :wink: jetzt verziehst du sicher gleich dein gesicht, aber es ist so... es braucht nur ein paar tropfen jeden tag... oder chasch ja eifacht i duschi stoh und bissle *ggg*

rausschneiden ist schlecht, weil die warze will uns was sagen auf seelischer-geistiger ebene:

Warzen = Kleine Ausdrucksformen des Hasses, Glaube an Hässlichkeit
Affirmation: Ich bin vollkommender Ausdruck der Liebe und Schönheit des Lebens
(Quelle: "Heile deinen Körper" von Louise L. Hay

so als kleiner denkanstoss - vielleicht sagt es dir ja was...

viel glück... titali***
ChriSmoS
dj
dj
Beitrag von ChriSmoS »

hehe....luschtigi überschniedig vo dene beide iträg, da mitem bissle hani im fall au scho paarmal ghört, bringt mir aber nix........

Titali

Beitrag von Titali »

grins@chrismos: hesch dich abisslet :lol:

ich hab noch schnell nachgeschaut, was auf homöopathischer basis wirkt und es ist "Thuja-Globuli"

hier noch ein interessanter link:
http://www.netdoktor.de/krankheiten/fakta/warzen.htm
ChriSmoS
dj
dj
Beitrag von ChriSmoS »

nei denk nid wills sowieso nöd würkt und da weissi us 2ter hand vo mim vortester lol...... :wink:

hehe jetzt verziehst du sicher gleich dein gesicht: die warze will uns was sagen auf seelischer-geistiger ebene - piss mich nich an alter.......ein messer is da besser... :roll:

funk0r
Platin Member
Platin Member
Beitrag von funk0r »

Ui... jäää warze esch was müehsams...
Mer hend Warzepflaschter ghulfe....

Greez0r
*.* Dont' Panic! *.*
meli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von meli »

dornwarze sind hert!! i han zum glück ersch einisch eini gha- ha die aber uhhh lang mit nütem wegbrocht! irgendwenn het mir das so weh gmacht, dass i bi ga warzemittel kaufe, das züg ha lo itrockne und han när mit nadle und taschemsser alli dorne useoperiert!! duet saumässig weh- aber i ha niemeh eini gha! sött nüt vo dene mittel wo obe liesisch hälfe, de machs eso- so sich sie für immer und ewig beseitigt!
lueg bitte unbedint uf desinfizierti materialie und benutz kleenex oder so- es blüetet minim :))

Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
abraxas
administrator
administrator
Beitrag von abraxas »

angst vorm doktor oder pleitegeier?
rausschneiden hilft garantiert... 101%
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------
Jetlag
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Jetlag »

spannendi theme händer da :roll:

versuschs mal mit "warzab" ist zwar ein brutal ätzendes gift, aber wirkt 100 %
Josh
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Josh »

heilige siech, so viel antworte i so churzer ziit hani no nie gha hie im forum... :shock:
aber danke vielmal für die viele tipps. useschniide wotti momentan no ned, will dornwarze schiinbar bi settige operatione liecht chönd neue fuess fasse bzw. sich fortpflanze... und 10 neui vo dene dinger wotti ned am fuess (minere fründin isch das passiert, aber die sind zum grosse glück alli relativ schnell sälber verschwunde)...

drüber bisle - naja, gross problem hätti da ned, als chlises chind macht mer da ja no ganz anderi sache. :wink: und wemmer grad scho bi körperflüssigkeite sind: sperma hilft gäge halsschmerze! http://doraj.com/wp-images/2004/08/oralsex.jpg :-D

all die andere mitteli wirdi nach und nach probiere, wenn de dräcks-cheib ned verschwinde wott.

mini mueter meint au, dass warze es zeiche vo stress si chönd... das chönt bi mer au no zueträffe... mal luege, ob das ding während em zivi verschwinded, weni hoffentlech ändlech mal chli us mim stress umfäld usechume... :-)
Tanze, bis nicht mehr du dich zur Musik bewegst, sondern die Musik nach deinen Bewegungen spielt...! :-)
---
When in Danger or in Doubt run in circles, scream and shout! :-D
Antworten