CommiiccccsssS !!!!!!

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
dex

CommiiccccsssS !!!!!!

Beitrag von dex »

Heeeyyyyy zäme :)

I han mal wieder en Frag wo ich do i d Rundi wet stelle. Als alte Liebhaber vo Comics han ich mal welle wüsse welli Comics Ihr den am liebste heit glese. Ich mache das mal im Style vonere Top 5:

1. Gaston Lagaffe (http://www.marsupilami.com/)
2. Marsupilami (http://www.marsupilami.com/)
3. Spirou und Fantasio (http://de.wikipedia.org/wiki/Spirou_und_Fantasio)
4. Clever & Smart (http://www.cleverundsmart-online.de/)
5. Die Abenteur von Yoko Tsuno (http://www.okaze.de/yoko/)

Grad jetzt ufe Winter wird i mir wohl de doch mal wieder s einte oder angere hole. Liese ja inzwösche hauptsächli Bücher aber irgendwie hei Comics äbe doch Ihre Style. Vor allem wenn ich mir so zrug erinnere. So Schuel Bibliothek isch äbe scho no cool gsi. Au wenn i ging Strafe han zahlt well is z spät han zrüg bracht *g*

Also bin gspannt was Ihr do no für Klassiker usgrabet :)
ninash
Silver Member
Silver Member
Re: CommiiccccsssS !!!!!!

Beitrag von ninash »

*Asterix&obelix

*lucky luke

*ich liebe die bücher vo chlii uf * /happy /happy /happy /happy au hüt no /bigs
wir kehren morgen mit neuem besen
und werden neue zeitungen lesen.

morgen ist alles anders als heute.
eine andere welt für dieselben leute..............................
Flying_Fish
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Flying_Fish »

Tim und Strupi... /wurm
schnuppi
Silver Member
Silver Member

Beitrag von schnuppi »

Juuuhuuu Comiiics:D genau jetz auf den winter. gemütlich aufs sofa setzen eine tasse tee und ein gutes commic:) meine top 5

1. Titeuf
2. Gaston Lagaffe
3. Spirou und Fantasio ( mit dem süssen eichörnli *herzlis)
4. Calvin und Hobbes
5. Tim und Struppi *wuff*

und ja nichtlustig findi ebefalls super:D
http://www.nichtlustig.de/toondb/021204.html
...
dex

Beitrag von dex »

au sehr lustig gsi aube... s Tank Girl !!!

Bild
M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj

Beitrag von M!GuZ / Wasabidelux »

1. Calvin und Hobbes
2. Dragonball
3. Asterix
4. Clever & Smart
5. Titeuf

Tages Bonus: Jonny20
Dragonfly

Beitrag von Dragonfly »

Ich war ein extremer LTB (Lustiges Taschenbuch)-Fanatiker. :-D Ich habe die ganze Büchersammlung immernoch, konnte mich bis jetzt nicht davon trennen, sind etwa 60 Bücher, dazu noch etwa gleich viele Micky Maus Magazine, die ältesten von 1990. Bei den LTBs habe ich sogar das allererste, das stammt irgendwie von 1967 oder so. :-D Aber naja, aus dem Donald Duck-Alter bin ich wohl langsam aber sicher rausgewachsen. 8-[ Aber irgendwie würde es mich schon mal wieder reizen, eines davon durchzublättern. /happy

Naja, im Moment sind meine Top-5 aber (jetzt mal rein vom Unterhaltungsaspekt her):
1. Garfield (immer wieder zum halb totlachen) :lol:
2. Kid Paddle
3. Titeuf
4. Jeremy
5. Gaston
dex

Beitrag von dex »

LTP han i au lang gflashed aber immer nume z Storys mit de Ducks. Micky Maus han i alli übersrunge. Ka wieso aber Micky Maus Storys hei mi eifach nid interessiert *g*

Au ganz cool isch aube "Elfquest" gsi. Obwohl i das nume als Zeichetrick Serie ufem Sky Channel am Suntig am Morge glueget han :)

Bild
Bloodhound
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Bloodhound »

Spirou und Fantasio, Yoko Tsuno, hach da chöme Erinnerige uuf! Wasi aube no gläse (gluegt) ha isch Isnogud...aber mi Favorit isch Gruppe X gsi (ja, das het damaus no nid "X-Men" gheisse), und o süsch bini uf Superheude gstange, öpe Die Spinne oder die Fantastischen Vier! Oder Akira, sehr es schöns Manga (aber z'einzige, woni kenne). Ha übrigens grad gseh, das Warner Bros. d'Fiumrächt kouft hei....naja, müest nid si.
Dragonfly

Beitrag von Dragonfly »

dex hat geschrieben:LTP han i au lang gflashed aber immer nume z Storys mit de Ducks. Micky Maus han i alli übersrunge. Ka wieso aber Micky Maus Storys hei mi eifach nid interessiert *g*
Jo, ganz genau so isches bi mir au gsi. :lol: Weni aube wieder es neus Buech gchauft ha und es het meh Micky Maus-Gschichte aus Duck-Gschichte gha hets mi immer gnärvt. Mi het dr Micky aube eifach z längwilig dünkt, immer die ewig gliiche Detektivgschichte und immer s gliiche Schema mitem Kater Karlo wo irgend e Bank wot usraube. Und natürlech dr Goofy wo immer dr dumm August gsi isch. Do si d Ducks viu viufäutiger. Aber i ha mi aube extrem ufgregt wie dr Dagobert dr Donald behandlet. Es git sogar eis Comic, do hani uf dr einte Site obe häre gschribe: "Dagobert ist so ein gemeiner Trottel" oder so. :lol:
dex

Beitrag von dex »

Dragonfly hat geschrieben:
dex hat geschrieben:LTP han i au lang gflashed aber immer nume z Storys mit de Ducks. Micky Maus han i alli übersrunge. Ka wieso aber Micky Maus Storys hei mi eifach nid interessiert *g*
Jo, ganz genau so isches bi mir au gsi. :lol: Weni aube wieder es neus Buech gchauft ha und es het meh Micky Maus-Gschichte aus Duck-Gschichte gha hets mi immer gnärvt. Mi het dr Micky aube eifach z längwilig dünkt, immer die ewig gliiche Detektivgschichte und immer s gliiche Schema mitem Kater Karlo wo irgend e Bank wot usraube. Und natürlech dr Goofy wo immer dr dumm August gsi isch. Do si d Ducks viu viufäutiger. Aber i ha mi aube extrem ufgregt wie dr Dagobert dr Donald behandlet. Es git sogar eis Comic, do hani uf dr einte Site obe häre gschribe: "Dagobert ist so ein gemeiner Trottel" oder so. :lol:

Ja de Goofy isch mir au gäng z doof gsi. Do han i de "Dussel" viiieeeelll lustiger gfunde. Sowieso de Name.. Dussel *g*

Bild
Zuletzt geändert von dex am Mi 24. Sep 2008, 13:21, insgesamt 1-mal geändert.
schnuppi
Silver Member
Silver Member

Beitrag von schnuppi »

Bild

min liebling:)
...
fish-eh
Gold Member
Gold Member

Beitrag von fish-eh »

Fehled na:

- Garfield
- Batman
- Ninja Turtles
- Max und Moritz

Div. alternativi
- hulk
- phatwars
- sin city
- banzai

Zero Zero: :lol:
Bild
Bild
peazze
fish eh
dex

Beitrag von dex »

yeah .. do chunt mer doch au no eine i sinn :)

Bild

Weiss no isch immer es gschichtli vo im im Luzerner Kantonalbank Büechli inne gsi hihi
Antworten