Summer never End 2008 in rona

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
tashi

Re: Summer never End 2008 in rona

Beitrag von tashi »

Chönt mir öpär sägä wär am fritig uf samschti Nacht um 02:00 ufgleit het?
Isch hammer darkpsy gsi! Ganz im gägäsatz zum Dark Nebula wo mi ziemlich enttüscht het, ha warschindläch zviel erwartigä ka.
Saphira
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Saphira »

Lut Lineup vo 01.30 - 02.30 Bon (Live)
-(°_o)/¯ ┐(-。ー ┌ ヽ(´ー`)ノ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩͡[๏̯͡๏]۶ ͡๏_͡๏ ٩(●̮̮̃•̃)۶ ≧△≦ 凸'へ'凸 ☽ (°ロ°)☝ ε(●̮̮̃•̃)з
Flying_Fish
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Flying_Fish »

tashi hat geschrieben:Chönt mir öpär sägä wär am fritig uf samschti Nacht um 02:00 ufgleit het?
Isch hammer darkpsy gsi! Ganz im gägäsatz zum Dark Nebula wo mi ziemlich enttüscht het, ha warschindläch zviel erwartigä ka.
öppe am 2 bini hinder de bühni über d abschrankige in bach gheit... vellecht heds drum so "brätsched"...;)

han gmeint esch evtl. en abchürzig zu eusem zält.. :oops:
Saphira
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Saphira »

Flying_Fish hat geschrieben:
tashi hat geschrieben:Chönt mir öpär sägä wär am fritig uf samschti Nacht um 02:00 ufgleit het?
öppe am 2 bini hinder de bühni über d abschrankige in bach gheit... vellecht heds drum so "brätsched"...;)

Ah du bisch das gsi. Wow, das het so psychedelisch dönt, denn no mit dene gurgel- fluech- und huescht Grüsch ungermalt - ha scho mini Gfüehl zu Dark agfange überdanke...
-(°_o)/¯ ┐(-。ー ┌ ヽ(´ー`)ノ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩͡[๏̯͡๏]۶ ͡๏_͡๏ ٩(●̮̮̃•̃)۶ ≧△≦ 凸'へ'凸 ☽ (°ロ°)☝ ε(●̮̮̃•̃)з
Flying_Fish
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Flying_Fish »

Saphira hat geschrieben:
Flying_Fish hat geschrieben:

Ah du bisch das gsi. Wow, das het so psychedelisch dönt, denn no mit dene gurgel- fluech- und huescht Grüsch ungermalt - ha scho mini Gfüehl zu Dark agfange überdanke...

ja danke..für es ganzes lied langeds nonig aber i schaffe dra für ad boom - de see esch ja rächt gross det.. /bigs
M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj

Beitrag von M!GuZ / Wasabidelux »

aura hat geschrieben:VERLOREN:
FATIMA!!

WICHTIG WICHTIG WICHTIG WICHTIG WICHTIG
ja nei
hoffe sie chund weder füre ich han sie ganz en cooli gfunde
sletschtmol wo ech sie gse han esch si no for euchem Zelt ghanget
Cellar_Door

Beitrag von Cellar_Door »

Chans si, dass das Video öppe um die Ziit ufgno worde isch?

http://www.waldmeister.ch/Summer_never_ends3_video4.wmv

Hani au no geile Sound gfunde.
tashi

Beitrag von tashi »

Saphira hat geschrieben:Lut Lineup vo 01.30 - 02.30 Bon (Live)
Hmm... merci. Ig ha denn no öper gfragt ka. Äs isch irgendwie a "2 stellige" namä gsi. Was isch vorher cho und was nacher? Villicht hets no chli verschiebig gä.
Cellar_Door hat geschrieben: Chans si, dass das Video öppe um die Ziit ufgno worde isch?

http://www.waldmeister.ch/Summer_never_ends3_video4.wmv

Hani au no geile Sound gfunde.
Höre ke Ton. liegt warschindläch a mim linux. wirdäs de morn uf ä mä nä windows pc luägä.
Flying_Fish hat geschrieben: öppe am 2 bini hinder de bühni über d abschrankige in bach gheit... vellecht heds drum so "brätsched"...;)

Alles klar!! :-D
gümperli
Silver Member
Silver Member

Beitrag von gümperli »

woooooow.... chani da numä sägä!!!!

bin am fritig abig acho und bis geschter (montag) bliebe. han gar nümäl welä hei!!! isch würklich e super party gsi, hät eifach ALLES gha!!!! und was es nöd gha hät, hät mer irgendwiä chönä organisiere ufere spannende MISSION!!!!! /bigs

Danke no a QC&paolo, isch ja super abgange bi eu: zum glück händer erscht spöter gspielt, het eu nämli suscht verpasst.... PHUUUUU *schweissabwisch*

wett gar nümä meh däzue sägä usserd DANKE DANKE DANKE DANKE DANKE für das unvergässliche erläbnis!!!!!

super gsi!!!!! bis am samschtig am see!!!!! /happy /happy /happy
Pfuederi

Beitrag von Pfuederi »

/happy ......wow...... /happy

....super stimmig, vili zfrideni lachendi schöni glücklichi Lüt, vilsitige Sound (super abgstumme uf d Tageszite), abwechsligsrichs Wetter :lol: perfekte Bode zum Tanze,
erfrüschendi Bächli und gumpigi Brüggli, d Bühne het genial gwürkt i de Nacht! kompliment =D>, super Energie uf em Dancefloor, sovil Tanzet wie scho sehr lang nüme,
vil glachet, genials Gländ, feins esse, vil z trinke (han i brucht), kei schlof (het ich eigentlich scho brucht, kei anig wie das ohni gange isch),
immer uf de Bei gsi (was au suscht ohni schlof), muskelkater (scho klar wenn mer immer uf de Bei isch), kei Stimm meh :-# (selbertschuld und vilicht au besser so),
bizeli dräckig, uf de Schnurre (zum glück erst am So obig), mega zfride, super glücklich....

=D> =D> =D> es grosses Lob ad Organisatore =D> =D> =D>

(schad gits nöd meh so Partys) ups..........scho bald isch jo s Boom 8)

und es rise Dankeschön a alli die Lüt wo dezue bitreit hend das die Party so super worde isch
aura
Silver Member
Silver Member

Beitrag von aura »

bitte bitte wiiterfröge wo dfatima ish! :-(
i've be the garden, you've be the snake.
all of my fruits, is yours to take.
Lichto
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Lichto »

S isch absolut geil gsi !!!!
Supergeile Location, netti, offene Menschen, gute Vibes, feeetter Laser !
Absolut Respect de Organisatore !
Nett gemeinte , konstruktive Kritik :
Ei Wasseranschluss für 4000 Lüüt isch definitiv zwenig gsii !!! Und der isch ja Zitwiis no usgfalle. Bitte mehr Wasser s nächscht mol !!! war ja au Gratis -Trinkwasser uf em Flyer akündigt ...
Und a richtige Chill-Floor hätt scho e chleis bis gfehlt.
Naja, aber alles in allem eifach nur dr Hammer gsii, trotz Rege i dr erschte Nächt.

Schlimm fand ich no, dass em Kolleg en Stei is Auto gworfe worde isch und s Natel, Navi und suschtige Wertsachen wegkoh sin. Schlimm sowas, und des auf em psy Fescht ! Was für Menschen s giit...

I dem Zusammehang no eis Rieeese-Respect a die Mensche vo dr Gegend, absolut lieabe Lüüt und sehr offe für s freakig Volk gsii. Und d Kapo Graubünden hät wirkli schnell un lieb gholfe nach dr Autoufbruch, fettes Merci !
Dragonfly

Beitrag von Dragonfly »

Lichto hat geschrieben:Bitte mehr Wasser s nächscht mol !!!
:-s I ha nie meh aus 10 Minute müesse aastoh. Findes eigentlich scho super dases das überhaupt git, isch glaub nid säubverständlech wenns so im Gaggo usse isch.
k.h.
Silver Member
Silver Member

Beitrag von k.h. »

aura hat geschrieben:bitte bitte wiiterfröge wo dfatima ish! :-(
sie isch no z rona, chunnt aber morn wieder uf züri glaub
Wer die Freiheit aufgibt um Sicherheit zu gewinnen, der wird am Ende beides verlieren!
mitra

Beitrag von mitra »

Meine leute es ist ein wunderbar traumparty gsy.ich habe wirklich gerockt /yo .
sehr gut stimung meine alte koleg getrofen risig freude hatte ich die line up wahr brutal ich hatte nicht konne schlaffen mit so ein e line up.der klein dorf ohne autos ist wunderschon gsi alles ist super gebaut jungs nexte jahr bin ich 100% wieder da.
schon leute,und nett bedinung uberal.
ich gratulier alle dj`s machet so weiter.oh mein god deco wahr genial ich hatte sogar gesurft in dera leizer welle,donerstag wahr auch brutal grad am erst tag so...oh.oh ich habe wirchklich ein wunderbar zit geahbt.
Danke leute fur diese wunderbar zeit mit heur es warh traumhaft
loolll mitra .....

tino du soltesch mich dringend a luta schade dass wier uns so am schloss getrofen hand lg =D>
Antworten