Sommertanz 26.07.08

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Capablanca

Re: Sommertanz 26.07.08

Beitrag von Capablanca »

Melliandra hat geschrieben: Was en Clubber isch? Eine wo mit de Sunnebrülle und em Träger- T-shirt ufem Platz ume stolziert.
Oder die Dame wo mit de Stögelischueh und de mini Röckli a wesend sind. En Clubber isch für mich
au eine wo kei Dechi mit nimmt und usser sZigiphäckli und em Portemonai nüd bi sich hed. Eine wo leider
keis Dösli a siem Gurt a gmacht hed um Zigistumme z'ammle (Oke das mached au vili Glöglifrösch nid) So
öber pfust warschiendlich au nid im Zält, sonder isch halt die ganz Party wach oder drüffnet mal is Auto.
Gut auch nach dieser Definition muss ich sagen, dass es davon nur in den Stoßzeiten was zu sehen gab.
Ich war ab 16 bis 16 Uhr da, und hab mich in der Nacht für ein paar Stunden aufs Ohr gelegt.
In der Zeit, in der ich auf der Party war, gab es auf 15 Personen vielleicht eine, die auf deine Beschreibung zutrifft.
ilenja hat geschrieben:die psygoaner losed au kei kei minimalprogi gell ;) ..
Doch doch :-)

Wir wollen nur nicht Äpfel mit Birnen verwechseln /bigs
ilenja hat geschrieben:hauptsach du chasch immer wieder anderi zrecht wiese gell@Capablanca
Ah was heißt schon zurechtweisen ;) (tut mir Leid dafür, so sollte das nicht rüberkommen)
Ich habe nur meinen Eindruck wiedergegeben, der ja auch falsch sein kann.

Es liegt an dir, das zu überprüfen. Oder du kannst mir einfach glauben /bigs
gorgonia

Beitrag von gorgonia »

/color clubbers oder goaner, dicke oder dünne, gestylte-freaks, alte und junge......was spielts für ne rolle......hauptsache alle hatten ihren fun und ihren space, denn die gute mischung machts!!!! von allem etwas....ein kleiner mikrokosmos.

und die erfahrung lehrt uns doch immer wieder, andere nicht nach ihren äusserlichkeiten zu beurteilen. also versuchen wir dies auch zu leben und danach zu handeln.

von innen und nach aussen.

there s no way to happiness.happiness is the way.

/happy /happy /happy
live love
ilenja
Platin Member
Platin Member

Beitrag von ilenja »

muss nichts überprüfen .. es reicht das mein herz sagt was es spürt haha ;)
Tanzen ist Ausdruck der Lebensfreude
Fröschli

Beitrag von Fröschli »

Ja de Hag rund ume isch sicher schad gsi #-o aber ich nim mal a, dass ihr das wohl händ müesse mache wäg de Buure rund ume.

Aber hey die Soundalag... [-(
Us Fähler lernt mer ja und gnueg Gäld händ ihr jetzt au gmacht, zum nögscht mal e fetti Alag uf de Platz zstele :-D

S'line up isch aber vom Feinschte gsi /doof
sunshaker
dj
dj

Beitrag von sunshaker »

sound vom feinsten - leute vom feinsten - partyplatz mies - stimmung super - anlage schlecht -

und bitte es soll jemand sun control species noch mal in die schweiz bringen. er war daaaas highlight der party aber leider sehr sehr leise - play it loud

danke!!!!!
the middel of a paradox is my favorite place
funtom
Platin Member
Platin Member

Beitrag von funtom »

Ohne Musik wäre das Leben ein Irrtum.
Friedrich Nietzsche
electropunk
Platin Member
Platin Member

Beitrag von electropunk »

war ein fetter outdoor-club mit toller stimmung /happy

sound war auch ok, wenn auch etwas gar einheitlich; etwas mehr psy bzw. acid wär genial gekommen /color

chill-out war genial eingerichtet und die sound-anlage im schützenhaus war tagsüber auch schön fett 8)

dank und gerne wieder /yo
- It's never too late
Sarathon
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Sarathon »

Neiii [-X äbe nid "etwas Psy oder Acid" sondern wie immer schön rollende Progi. Psy gits süst überall scho gnueg. Genau das hani ja a dere Party so genial gfunde, das es eifach mal än Progi Party gsi isch..... /bigs
blaues hufeisen
Platin Member
Platin Member

Beitrag von blaues hufeisen »

wow, do liis ich jetzt die bricht ond es chunt soviel retour!

öppis für's persönliche MF-Archiv.

woni vom floor, heimwärts ufbroche bin, hani en inneri zfriedeheit verspürt, woni

sit langem nümme gha han. ich han das fäscht, als sehr härzhaft empfunde.

ond zwar vo A bis Z und vo ganz Unde bis Ufe :) sogar das iipfercht sii - hani

überhaupt ned störend empfunde. im gägeteil. d'Security - isch ume xi aber han si ned wahrgno.

han mal mitübercho, dass sie ned hend welle, dass mer s'eigete Wasser inebringt. bin also

mega froh drum xi, dass ich mini Wasserfläsche ohni diskussione han dörfe inebringe.

(ich han sie nochher eh mit is zält gnoh ond sie ufem heiwäg trunke!)

funky dragon hed gsounded, wie ich's ned erwartet han. es hed mier persönlich

sehr guet to, au vom timing här, was d'Spielziit betrifft.

Was ich erscht ufem Heiwäg realisiert han isch xi, dass ich mich praktisch ned

verabschieded han. isch also kei absicht gsi. ond hoffentlich, hend ihr's au ned gmerkt ;)
Capablanca

Beitrag von Capablanca »

Sarathon hat geschrieben:Psy gits süst überall scho gnueg.
Echt? Nach solchen Parties suche ich vergeblich ... aber ich denke, du meinst mit Psy den Standard-Full-On :D
Psychobella
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Psychobella »

"sooooooooooooooo arsch geile proogy han i lang nem kört!!!"

"da es vo afang bis z`end eifach geile minimalistische progi xi esch"

"dur dNacht gmüedliche Progi und am Morge biz psychodelischere Sound la zlaufe"

"Minimalistischer Progi ist für mich was anderes. Auf der Party lief überwiegend Psyprogi, Morningprogi oder einfach nur Progi, der für Goa-Party Verhältnisse üblich ist"

"hä? hab ich was verpasst? ich hörte eigentlich (ausser am samstagnachmittag) nur psytrance.... stück an stück....."

"und der dark psy am morge het mie wieder wach gmacht genau nach mim gschmack!!"

"hä? wann denn? also ich hörte am morgen keinen unterschied zur ganzen nacht"

"etwas mehr psy bzw. acid wär genial gekommen"

"äbe nid "etwas Psy oder Acid" sondern wie immer schön rollende Progi. Psy gits süst überall scho gnueg. Genau das hani ja a dere Party so genial gfunde, das es eifach mal än Progi Party gsi isch...
:-D herrlich :-D
Sei das Wunder, das du erleben willst! Bild

Man bekommt im Leben nicht das, was man sich wünscht, sondern das, woran man glaubt oder was man für möglich hält!
bestia_climae
Platin Member
Platin Member

Beitrag von bestia_climae »

hihi, ha zersch anen käfig oder knascht müesse denke :? ... aber wie die meischte da scho gschriebe hend, hend dsuper stimmig und all die liebe lüüt dparty sowas vo verfeineret, dass mer dumzäunig nüm als so störend wahrgno het. danke allen lieben leuten, die mich in dieser nacht und auch am morgen mit ihrem lächeln aufgefangen haben.
Ewig starr an deinem Mund zu hangen, wer enthüllt mir dieses Gluthverlangen?
Wer die Wollust, deinen Hauch zu trinken,
In dein Wesen, wenn sich Blicke winken, sterbend zu versinken?

Was ich ohne Dich wäre, ich weiss es nicht - aber mir grauet,
Seh' ich, was ohne Dich Hundert' und Tausende sind.

Das ist eben das wahre Geheimnis, das Allen vor Augen liegt,
Euch ewig umgibt, aber von Keinem gesehen.

Keks? ^^ ...amphiphil!

Und bitte, bitte, schaut doch nicht derart ungläubig drein,
Wenn ich euch doch sage, dass Lysergsäurediäthylamid weder meine Zunge benetzte noch meinen Geist umwarb...
handtuch
Gold Member
Gold Member

Beitrag von handtuch »

mer häts na guet gfauue... soundtechnisch gseh mega mässig :D

am afang bini mer zersch nid sicher gsi öb mer überhoupt am richtige ort si. isch ke outdoor i dem verständnis gsi wienigs bis itz vo parties kennt ha. isch doch ender ä club vo veruse gstöut isch worde... hihi... /doof aber wieso nid... mou öpis angersch :D

was mi gstört het isch de bissend stallgruch wo um d'location isch ghange u dass für d'füüratiste fasch ke müglechkeit het gha sich gfahrlos usztobe ;)

leider leider hani die zwöit höufti vo dr nacht verschlafe . has aber doch no ufe isatz vom funky dragon gschaft :D

kara mehl u la bazz het mer sehr passt mit ihrem fräche sound. o auune anderne artiste danki. het mega guet ta sich wieder mau im progi-electro universum la triibe n-smile_3_2_122.gif

bis es anders mau

handtuch
DON'T PANIC !
bestia_climae
Platin Member
Platin Member

Beitrag von bestia_climae »

handtuch hat geschrieben:was mi gstört het isch ... dass für d'füüratiste fasch ke müglechkeit het gha sich gfahrlos usztobe ;)
has us dem grund irgendwenn sii lah, isch echt eng gsi und ha schiss gha, dlüüt oder s züügs drum ume zgfährde :?
aber s het mis herz erfreut, eu bim füürle zbetrachte. bis zum nächschte mal n-smile_2720.gif
Ewig starr an deinem Mund zu hangen, wer enthüllt mir dieses Gluthverlangen?
Wer die Wollust, deinen Hauch zu trinken,
In dein Wesen, wenn sich Blicke winken, sterbend zu versinken?

Was ich ohne Dich wäre, ich weiss es nicht - aber mir grauet,
Seh' ich, was ohne Dich Hundert' und Tausende sind.

Das ist eben das wahre Geheimnis, das Allen vor Augen liegt,
Euch ewig umgibt, aber von Keinem gesehen.

Keks? ^^ ...amphiphil!

Und bitte, bitte, schaut doch nicht derart ungläubig drein,
Wenn ich euch doch sage, dass Lysergsäurediäthylamid weder meine Zunge benetzte noch meinen Geist umwarb...
gizmo
Platin Member
Platin Member

Beitrag von gizmo »

kuuul...ich bin en clubber /bigs !

Ich hans sehr erfrischend gfunde, e würklich guäti party und vorallem mit fröhliche, nette lüht! Mal anderi gsichter als züricher minimal szenis, aber au nöd nume 'hippie chind', eifach e guäti mischig!

Merci a all 'Schlaflozzze' und 'fier jahreszeiten' lüht!!
"But I don't want to go among mad people," Alice remarked.
"Oh, you can't help that," said the Cat: "we're all mad here. I'm mad. You're mad." - Lewis Carrol

http://myspace.com/gizmogoa
Antworten