gaht mer mängisch au chli so
abgseh devo das es nöd verschideni welte sind sondern immer di glich wo sich ständig im wandel befindet und dadur verschidensti gfüühls-zueständ/schwingige entstönd...
.
.
.
uuund was gott als schöpfer abelangt, als vorstellig vome eigästendige wese wo über üses schicksal bestimmt.. so mueni sägä das s christetum üs eifach verarscht hät
wie in orwells 1984.. dä "bigbrother", dä chef wo alles kontrolliert... isch au nur ä erfindig vo de staatsgwalt...
"gott" isch für mi alles & nüüt glichziig
s hangt denn vo mim "geist" ab wie ich "gott" will erlebe...
ich bevorzuge aber irgendwie eher de usdruck "resonanti energie"
ich glaub da wohl au eher drah das d welt so wie ich si erlebe wom bewusstsii empfange und vom geist gformt wird, wärendem glichziitig min geist s bewusstsii und min körper formt...
rational betrachtet isch das voll de dualismus und amigs mit liid verbunde
doch wemmer ebe nöd a dere vorstellig hafte bliibt, isch das s ultimative feeling
wie au immer *g* da hani etz eifach möse loswerde
mhm und zu thema ego gits gad au no chli senf
en buddhistische meischter hät mal gseit das s ego wie en öpfel seg, ersch wennr riif isch gheiter abe.. (sofern mer meditation praktiziert verstaht sich loool)
wobi dä meister natürli au immer gseit hät das s ego ä illusion isch
i demsinn würi mal behaupte das es keis ego als trennts wese git, als was "ich" i mir ine labber isch zämebastlet us züüg woni erlebt han..
i dem sinn gits eich nur s erlebe und s reflektiere vom erlebe..
de eignig wille hät sich wohl dur das erlebe irgendwie ergäh oder so ^^ weiss doch au nöd ^^
chönt ja sii das d affe pilzli gfresse händ und denn uf eimal d welt andersch wahrgnoh händ und dadur geist und körper veränderet händ