Mit em thema malaria han ich mich sitt em 93 woni s erscht mal zThailand gsii bin, nüme usenander gsetzt..do hätts emel gheisse das e profilaxe fürd füchs seg..erst wenn me vome arzt malaria diagnostiziert überchömmi söllme handle...
Mini eltere (72+75 jährig) sind jetzt scho zum 10 mal zThailand gsii(um de winter a wärmere ort zverbringe)...hennd sich nie impfe laa..ässed au vo jedere "strassetöfflichuchi" und sind immer gsund heichoo..
All kolege-inne wo asie bereist händ (teils au mit chliine chinnd)sind ines reisebüro go de flug bueche und ab di post

chrankheitsprofilaxe isch bi niemertem es thema gsii...de eint oder de ander hätt in Indie e paar tag Durchfall ghaa..aber suscht nie öppis...
Bi villne wird s motto..lots of chillums a day, keeps the doctor away

ev. ghulfe haa..(nöd bi de chinnd!!)
De Romi, en ganz extreme, isch zVaranasi jede tag in Holyriver(Ganges) go bade und hätt au sWasser devo trunke...heilige Fluss-no problem,isch sini überzügig gsii

(mit all de nu halverbrännte Liiche wo det no schwümmed...hätt er seb jahr nie öppis verwütscht)
Drumm nomal...
Me erschafft sini eiget realität mit sine gedanke
trotzdem oder ebe gad wäge demm...jedem das seine
@Karma...wieme dänkt und handlet und somit is universum säht (isch wie ime restaurant e bstellig ufgää.. me chunnts denn au serviert über)

erntet me denn au

entweder sofort oder im nächste läbe...Ich glaub nöd nume zIndie...