Die menschliche Psyche
- Melliandra
- Platin Member

Hm… ich wollte hier ein Thema ansprechen und hoffe eventuell jemanden zu finden,
dem es auch schon so ergangen ist. (Habe das Gefühl ich spinn…)
Ich hatte von letzen Mittwochabend bis gestern frei, Auffahrts- Dings mit Brücke und
was mach ich? Mich schmeisst ins Bett. Jo okay denkt man sich, krank wird jeder aber
als es Gestern gegen den Abend zu ging, war alles wieder wie weg geblasen. Oke ich
hab immer noch bisschen Schluckweh, aber es ist niemals so schlimm, wie ich mich die
ganzen 4 Tage gefühlt habe. Man muss dazu sagen, dass ich psychisch nicht so auf
der Höhe bin. Fragt mich nicht warum, aber irgendwas scheint da total schief zu gehen,
dass es meine super Psyche schafft, mich für 4 Tag ins Bett zu kriegen. Ich habe einfach
4 Tage gepennt…..
Mich erschreckt dies einwenig… weiss nicht so recht was ich damit anfangen soll. Ich meine,
dass es auf der Arbeit mal vorkommt, dass man eine Tag zu Hause bleibt, weil man einfach
keinen Bock hat, oke. Aber ich habe mich tierisch auf diese 4 Tage gefreut. Wir hätten super
Sachen unternommen…
Irgendwie steh ich bisschen zwischen Stuhl und Bank. Soll ich dies nicht so ernst nehmen und
finden, ach was ich hatte ne Erkältung und die geht nun mal so ca. 4 Tage oder soll ich mich
ernsthaft sorgen?
HILFE! =o)
Jo ich musste dies einfach mal nieder schreiben. Wenn jemand was dazu sagen will, nur zu.
Und sonst, danke fürs lesen.
Hab euch lieb.
Melliandra
dem es auch schon so ergangen ist. (Habe das Gefühl ich spinn…)
Ich hatte von letzen Mittwochabend bis gestern frei, Auffahrts- Dings mit Brücke und
was mach ich? Mich schmeisst ins Bett. Jo okay denkt man sich, krank wird jeder aber
als es Gestern gegen den Abend zu ging, war alles wieder wie weg geblasen. Oke ich
hab immer noch bisschen Schluckweh, aber es ist niemals so schlimm, wie ich mich die
ganzen 4 Tage gefühlt habe. Man muss dazu sagen, dass ich psychisch nicht so auf
der Höhe bin. Fragt mich nicht warum, aber irgendwas scheint da total schief zu gehen,
dass es meine super Psyche schafft, mich für 4 Tag ins Bett zu kriegen. Ich habe einfach
4 Tage gepennt…..
Mich erschreckt dies einwenig… weiss nicht so recht was ich damit anfangen soll. Ich meine,
dass es auf der Arbeit mal vorkommt, dass man eine Tag zu Hause bleibt, weil man einfach
keinen Bock hat, oke. Aber ich habe mich tierisch auf diese 4 Tage gefreut. Wir hätten super
Sachen unternommen…
Irgendwie steh ich bisschen zwischen Stuhl und Bank. Soll ich dies nicht so ernst nehmen und
finden, ach was ich hatte ne Erkältung und die geht nun mal so ca. 4 Tage oder soll ich mich
ernsthaft sorgen?
HILFE! =o)
Jo ich musste dies einfach mal nieder schreiben. Wenn jemand was dazu sagen will, nur zu.
Und sonst, danke fürs lesen.
Hab euch lieb.
Melliandra
*poink*
Re: Die menschliche Psyche
hoi melliandra
unterbewusstsie macht eim meistens krank!
ich gseh i jeder krankheit en sinn & grund und meistens löst unterbewusstsie das us!
unterbewusstsie isch wie es chlises kind, wenn dich öpis nid ganz bewusst stresst,
spicheret sich das im inner kind und es wird dich krank mache! viellecht hesch dich
au ir letschte nid bewusst vernachlässigt, dür schlächti ernährig z.b. und das schwächt
automatisch au dis immunsystem...
viellecht het din körper eifacht mau ruh brucht und drum hets dich 4 täg is bett gschmisse!
sorge musch dir nid mache, wär weiss, was passiert wär, wenn gsund wärsch gsi über die
täg??? viellecht isches au en schutz gsi, für öpis wo dir hät chöne passiere, wenn gsund
wärsch gsi und z.b. wäg wärsch gange!!! who knows
ich arbeite viel mit suggestione und affirmatione... das isch sprach vom unterbewusstsie,
bilder und wiederholendi affirmatione!
säg dir doch zum bispiel:
"Ich bin gesund, ich bin stark und glücklech!"
au wenn dich nid eso fühlsch... mach dir es bild derzu, wie zum bispiel amene schöne
strand bisch und dich dört mega frei und glücklech fühlsch...
nur so es paar gedanke !!!
wenn ganz tief i dich inegeisch, wirsch viellecht au dr gund finde, dass dich irgendwas
belastet und dich äbe au krank gmacht het!!!
*umarm*
titali***
unterbewusstsie macht eim meistens krank!
ich gseh i jeder krankheit en sinn & grund und meistens löst unterbewusstsie das us!
unterbewusstsie isch wie es chlises kind, wenn dich öpis nid ganz bewusst stresst,
spicheret sich das im inner kind und es wird dich krank mache! viellecht hesch dich
au ir letschte nid bewusst vernachlässigt, dür schlächti ernährig z.b. und das schwächt
automatisch au dis immunsystem...
viellecht het din körper eifacht mau ruh brucht und drum hets dich 4 täg is bett gschmisse!
sorge musch dir nid mache, wär weiss, was passiert wär, wenn gsund wärsch gsi über die
täg??? viellecht isches au en schutz gsi, für öpis wo dir hät chöne passiere, wenn gsund
wärsch gsi und z.b. wäg wärsch gange!!! who knows
ich arbeite viel mit suggestione und affirmatione... das isch sprach vom unterbewusstsie,
bilder und wiederholendi affirmatione!
säg dir doch zum bispiel:
"Ich bin gesund, ich bin stark und glücklech!"
au wenn dich nid eso fühlsch... mach dir es bild derzu, wie zum bispiel amene schöne
strand bisch und dich dört mega frei und glücklech fühlsch...
nur so es paar gedanke !!!
wenn ganz tief i dich inegeisch, wirsch viellecht au dr gund finde, dass dich irgendwas
belastet und dich äbe au krank gmacht het!!!
*umarm*
titali***
Zuletzt geändert von Titali am Mo 5. Mai 2008, 07:07, insgesamt 1-mal geändert.
The Drums don't Stop... 

- Melliandra
- Platin Member

Und wie find ich use, was mies Unterbewust sie denn so chrank macht?
Merci, für dini Wort Schmätterling.
"Ich bin gesund, ich bin stark und glücklech!" das hed wirklich öbis. Ich bin nid
gad wirklich positiv zu mier im Momänt. Sött mich viellicht wieder biz meh gern
übercho... hm....
Merci, für dini Wort Schmätterling.
"Ich bin gesund, ich bin stark und glücklech!" das hed wirklich öbis. Ich bin nid
gad wirklich positiv zu mier im Momänt. Sött mich viellicht wieder biz meh gern
übercho... hm....
*poink*
ich cha dir es büchli empfähle, arbeite sit jahre viel dermit:
Heile deinen Körper
von Louise L. Hay
http://www.amazon.de/Heile-deinen-K%C3% ... 421&sr=8-2
gib dr es bispiel:
du hesch schluckweh gha, also het öpis mitem hals ztüe, also mit rede und kommunikation (halschakra)!
hesch öpis nid chöne usspräche zum bispiel?
nach büchli vor L. hay wäre halsproblem folgendes:
"Unfähigkeit, für sich selbst zu sprechen. Geschluckter Zorn. Erstickte Kreativität.
Weigerung, sich zu ändern."
Affirmation derzu:
"Es ist in Ordnung, Geräusche von sich zu geben. Ich äussere mich frei und freudig.
Mit Leichtigkeit spreche ich für mich. Ich gebe meiner Kreativität Ausdruck. Ich bin
willens, mich zu wandeln."
so als bispiel! es isch nid eifacht sin körper und reis vore krankheit verstoh, aber
mit däm büchli geits uf jedefall eifacher
*knuddel*
Heile deinen Körper
von Louise L. Hay
http://www.amazon.de/Heile-deinen-K%C3% ... 421&sr=8-2
gib dr es bispiel:
du hesch schluckweh gha, also het öpis mitem hals ztüe, also mit rede und kommunikation (halschakra)!
hesch öpis nid chöne usspräche zum bispiel?
nach büchli vor L. hay wäre halsproblem folgendes:
"Unfähigkeit, für sich selbst zu sprechen. Geschluckter Zorn. Erstickte Kreativität.
Weigerung, sich zu ändern."
Affirmation derzu:
"Es ist in Ordnung, Geräusche von sich zu geben. Ich äussere mich frei und freudig.
Mit Leichtigkeit spreche ich für mich. Ich gebe meiner Kreativität Ausdruck. Ich bin
willens, mich zu wandeln."
so als bispiel! es isch nid eifacht sin körper und reis vore krankheit verstoh, aber
mit däm büchli geits uf jedefall eifacher
*knuddel*
The Drums don't Stop... 

-
Psychobella
- Platin Member

Man ist im Alltag oft so an- und eingespannt, muss/will alles unter einen Hut kriegen, alles pünktlich, korrekt erledigen, es 'allen recht machen'...
Da ist es nur zu verständlich, dass der Körper irgendwann nach Pause schreit
Und dies geschieht dann eben im Moment der Entspannung, d.h. am Wochenende, in den Ferien...
Geht mir regelmässig auch so...und pünktlich zur Arbeit ist man wieder fit
Versuch halt, im Alltag auch mal eine Pause einzulegen, zu entspannen, Arbeit mal liegen zu lassen, soweit dies möglich ist.
Sei nachsichtig und nicht zu streng mit dir selber. Wer berufstätig ist und Haushalt zu erledigen hat, kann nicht überall perfekt sein
Und Freizeit idealerweise auch nicht zu sehr vollpacken, damit dir Zeit bleibt für's Nichtstun
Jede Krankheit beginnt im Kopf...

Und dies geschieht dann eben im Moment der Entspannung, d.h. am Wochenende, in den Ferien...

Versuch halt, im Alltag auch mal eine Pause einzulegen, zu entspannen, Arbeit mal liegen zu lassen, soweit dies möglich ist.
Sei nachsichtig und nicht zu streng mit dir selber. Wer berufstätig ist und Haushalt zu erledigen hat, kann nicht überall perfekt sein

Und Freizeit idealerweise auch nicht zu sehr vollpacken, damit dir Zeit bleibt für's Nichtstun

Jede Krankheit beginnt im Kopf...
Sei das Wunder, das du erleben willst! 
Man bekommt im Leben nicht das, was man sich wünscht, sondern das, woran man glaubt oder was man für möglich hält!

Man bekommt im Leben nicht das, was man sich wünscht, sondern das, woran man glaubt oder was man für möglich hält!
- Melliandra
- Platin Member

Danke mini Elfe, wird mier das Buech pstelle.
Jo glaube das wo du ufgschriebe hesch, trifft alles zue... ich mag nid mal me Diskutiere...
und das isch schlimm bi mier... bin rächt müed immer und han so en dünni Hut übercho...
ääächts es isch a strängen...
Aber chund scho guet. =o) Danke dir!
Jo glaube das wo du ufgschriebe hesch, trifft alles zue... ich mag nid mal me Diskutiere...
und das isch schlimm bi mier... bin rächt müed immer und han so en dünni Hut übercho...
ääächts es isch a strängen...
Aber chund scho guet. =o) Danke dir!
*poink*
-
piraña
@miss: coole buechtip! ha nämlich au welle schriebe, das krankhet oft es versteckts symbol für was anders darstellt. richtig entschlüsslet chamer no viel über sich und d zämmehäng im eigete köper-seel-dosi lerne. mängisch isch aber en erkältig eifach nor en erkältig, und verwirrt allei scho, will sich de körper druf muess ischtelle, gäg sie vorzgo (und das findt halt au im chopf statt).
@melli: mach dir ke sorge - ich kenne so mönschlichi vorgäng vo mir här sehr guet. und da s wieder guet isch, würd ich mich a dinere stell wieder voll is gsundsii stürze - das bringt mängisch meh, als über vergangeni chrankhete z grüble...bi mir jedefalls
@die alli: wünsche eu gsundheit immene gsunde rahme! (mängisch ischs gar nid s dümmscht, mal paar däg im näscht z verbringe;) )
@melli: mach dir ke sorge - ich kenne so mönschlichi vorgäng vo mir här sehr guet. und da s wieder guet isch, würd ich mich a dinere stell wieder voll is gsundsii stürze - das bringt mängisch meh, als über vergangeni chrankhete z grüble...bi mir jedefalls
@die alli: wünsche eu gsundheit immene gsunde rahme! (mängisch ischs gar nid s dümmscht, mal paar däg im näscht z verbringe;) )
Du heschmer widermau d Wort zum Muu us gno, i cha das nur ungerstriche.Psychobella hat geschrieben:Man ist im Alltag oft so an- und eingespannt, muss/will alles unter einen Hut kriegen, alles pünktlich, korrekt erledigen, es 'allen recht machen'...
Das isch doch es witverbreitets Phänomen. Im Alltag simer leistigsorientiert, mache Überstunde, 100 Termine wome sött warnäh - und Chrank sii geit gar nid, wär macht när mis Züg? Die andere, wo säuber scho gnue überlastet si? Oder es blibt e Tag lige, Hiiilfe wie holi das när wider uf? Auso gömer go schaffe, au wes eim haut nid so guet geit. Usserdäm ischme ja nid gärn die, wo geng Chrank isch wäg jedem chline Liide. U am Wucheändi hesch när mau Zyt öppis z mache, u scho hesch d Agända wider rappelvoll. Vilicht hesch du's dim Körper säuber gar nid zueglah, chrank z wärde. Aber Stress macht haut ou chrank....
I hoffe es geit dir jetz wider besser, dass de di Geburi morn chasch gniesse
-(°_o)/¯ ┐(-。ー ┌ ヽ(´ー`)ノ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩͡[๏̯͡๏]۶ ͡๏_͡๏ ٩(●̮̮̃•̃)۶ ≧△≦ 凸'へ'凸 ☽ (°ロ°)☝ ε(●̮̮̃•̃)з
- Melliandra
- Platin Member

Saphira hat geschrieben:..Usserdäm ischme ja nid gärn die, wo geng Chrank isch wäg jedem chline Liide. U am Wucheändi hesch när mau Zyt öppis z mache, u scho hesch d Agända wider rappelvoll. Vilicht hesch du's dim Körper säuber gar nid zueglah, chrank z wärde. Aber Stress macht haut ou chrank....
Saphira hat geschrieben:..dass de di Geburi morn chasch gniesse
Ja ier liebe es gad wieder besser. (obwohl das sägi ebe no schnell emal) Sägemer so: Ich fühl mich no nid fit vom Körper her, aber da händ
ier mier jetzt scho es paar Sache u zeigt, au per PM, woni due a luege und das gid eim Sicherheit, resp. hani das eigendlich scho gwüsst.
Und zum andere, es dönt simpel aber im Momänt hani mer vorgno eis nachem andere z'näh. Jede Tag wie er isch und nid überlegge was Morn
isch. Eifacht sich a dem freue was hüt passiert. Egal öb mer Morn und i de nägschte Mönet 10000 Sache offe hed. Das isch JETZT im Momänt
nid wichtig. =o) Jaja ich weiss, nid gad die Erkänntnis, aber mägisch muess mer Chrank werde um sich das wieder mal z'überlegge. *poink*
Ich danke euch uf jede Fall, für euchi Antworte!
*poink*
Mängisch isch es au eifach so, dass es nois chäferli chunnt wo s'immunsystem noni kennt und es eim denn halt verwütscht..unabängig vo der ziit 
gelasseheit üäbe, entspanne sich zrugg lehne, krank sii, nid theoretisiere..chli nachedenke schadet niä, aber sich nid martere, so fangt mer sich im kreis ah dreihe und suächt immer nach eme grund, derbie isch es jo villicht banal eifach....du merksch vo eme allei was muäsch korrigiäre, wenn dir ziit und ruhe nimmsch zum dich ghöre und dis bewusstsii nid mit allne mögliche informatione zudecksch
...der tag lebe, isch sicher e guäte vorsatz, au chli theoretisch, will in der praxis isch das nid immer eifach und mit so vorstätz setzt mer sich doch au unter druck. wenns eim denn nid immer glingt das z'lebe isch mer wieder enttüüscht, het neue stress usw....zuäloh, aneh, losloh...
wenn halt an morn denksch, denn isch es eso, denn beschäftig dich das im moment und das het sicher au sini berechtigung. aber mer kanns denn au wieder losloh und in der sunne höckle oder dur de räge stampfe...
alles guäti dir
gelasseheit üäbe, entspanne sich zrugg lehne, krank sii, nid theoretisiere..chli nachedenke schadet niä, aber sich nid martere, so fangt mer sich im kreis ah dreihe und suächt immer nach eme grund, derbie isch es jo villicht banal eifach....du merksch vo eme allei was muäsch korrigiäre, wenn dir ziit und ruhe nimmsch zum dich ghöre und dis bewusstsii nid mit allne mögliche informatione zudecksch
alles guäti dir
Hörst du zu, lernst du meistens etwas.