Unverständnis und Intoleranz an Goas

Hier kannst Du Erfahrungsberichte verfassen (MF übernimmt keine Haftung oder Verantwortung bei den Angaben)
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

5 fü mich gueti grundregle han ich usegfunde ide letschte 2jahr:

1. immer, wenn mir en flash vo egal was mal nöd guet innechunnt (isch jetz scho lang nüm vorcho), machi min. e chliini pause. das gilt au, wenn ich mir nöd 100% sicher bin, dass es mir guet ta hät oder zumindest wenn ich mir nöd sicher bin, dass es mir nöd gschadet hät. ich nimme nume öppis, wenn ich mir de sach 100% sicher bin, sobald igendwelchi zwiifel da sind, lahnis bliibe, au wenni eigentilch en flash plant gha han.

2. pause zwüsche de flashs sind obligatorisch; mache au mal e uusnahm, aber uf dlängi halti das ii. das gilt insbesondere au für alk (nu dasses kei missverständnis gid). mindestens eimal im jahr machi au chli e längeri pause (mit de ziit werded die pause wahrschiinlich no länger werde be mir)

3. starchi fläschs, also so das i hallus han und dass alles voll apokalyptisch isch, machi höchstens 3 mal im jahr, eher weniger.

4. sucht isch reini aasichtssach und nüt anders. ich bin zarogant igendwelchne droge gegenüber, um mich vo ihne abhängig mache zlah. und wenni da mal zwiifel han, dann mussimers bewiise und nimm provokativ nüt. vo öpis nöd süchtig zsi isch genau so schwer wie dus dir selber machsch oder evtl. wies dich anderi glaube mached.

5. was partys betrifft: be mir musses immer wieder mal e party ganz ohni droge gäh: das heisst ohni ein zug vo igendwas wo raucht, kein schluck bier, nüt kaffi, absolut null. bevor ich serschtmal öpis anders als alk gno han, bini eh über 2 jahr scho a goas gsi, das heiss au völlig nüechtern (okee, paar mal (zviel) chli bsoffe).

6. mini meinig dörf nie endgültig sii, alles ändered sich, ich überleg immer wieder vo neu, ob ich e droge verträg oder nöd und was mir guet tuet und was nöd. guet möglich das 4 jahr was nimmsch und wirsch sogar de äggschenman-super-hero devo und dass der das dann uf eimal nümme guet innechunnt.

so das sind es paar vo mine prinzipie. bis jetz bini extrem guet gfahre mit dene, i mim lebe gahts voll ab, es geilisiert, isch luschtig, liebevoll und gaht vorwärts. klar bruuchts da mega viel anders dezue, was absolut nüt mit droge ztue hät, aber ich meine demit, dass ich mir dur kei droge en stei in weg lege.

so idem sinn :P :P :lol: :P :P
Shpongleyes
Beiträge: 11
Registriert: Di 6. Jun 2006, 10:03

Beitrag von Shpongleyes »

Kollegoli: und ach ja (edit): ich find das ganze "gedrögele" alles andere als hirnrissig. bewusstseinveränderig isch es menschlichs bedürfnis, wo nöd grad wie sex, aber au igendwo det isch. und ich kenn niemert, absolut gar niemert, wo nie bewusstseinverändert isch
da bini eigentlech ganz dirä meinig, nur chamä sis bewusstsein uf tuusend angeri artä veränderä aus mit toxischä substanzä (weis das nid alles toxisch isch, dir wüsst gloub wasi meinä), zb sport, meditation etc. uf zwort "hirnrissig" bini cho wöu paar lüt würklech rissä im hirni zha schiinä. u wemes vor biochemischä sitä här aluegt, chönt mä di neurologischä veränderigä wo churz- u langfrischtig iträtä o aus ä art "hirnriss" (oder vilech sogar hirnschiss? :-)) bezeichnä, emu we mä di kaputtä lüt studiert. hät vilech ender söuä sägä das drögelä hirnrissig CHA SI; aber natürlech NID UNBEDINGT MUES SI.
redä aber hie vo dr absolutä schattäsitä vo drogä u bi mir durchus bewusst, was drogä aues positivs bringä wemä einigermassä cha dermit umga, zumal ig säuber ca 1x im monet MDMA oder süsch irgendwelchi "vitamindli" konsumierä (was natürlech zvil isch).

ok, findä mir si chli vom thema abcho...
@Kollegoli + battlefairy: findes guet das dir hie serigi tipps gäbet. ha natürlech mit mim erschtä posting nid konsumäntä wi euch wöuä asprächä. serigi lüt gsehni vil a dä partys u es isch jedes mau voll luschtig. s'git eifach überall ä paar schwarzi schaf wo's absolut nid im griff hei u tierisch närvä.

@Kollegoli: gseh i o so dasmä sich nid um aui cha kümmerä u dases eigentlech ihri sach isch. mis prob isch aubä das i uf MDMA abartig emphatisch bi, abartig mitleid mit denä berchumä u när säuber es unguets gfüäu ha wöu i säuber viu zviu drogä dinnä ha => stört dr schliff! dänkä uf angernä drogä isch das weniger es problem.
...vieleicht ist es auch ganz anders, als es ist, wie es ist...

Darum wisse: Wirklich ist was wirkt!
the struggle

Vertrauen

Beitrag von the struggle »

Es braucht schon einiges an vertrauen in die gespacten leute an den parties, um zu denken, dass sie wissen, was sie tun; fühlen, wo sie sind und den rückweg nicht vollends aus den augen verloren haben. Ich wünsche den raumpiloten einen guten flug durch die welten und farben - und einen weg zurück.

Lsd hat die welt verändert - und das nicht zum schlechten.
Pilze zaubern aus maschinen mystiker: wer würde dies bereuen?

Ich selbst bin lange still geworden, denn nicht die substanzen sollen sprechen, sondern die welt selbst, mit ihren lilien, ihren perlen und steinen, dem duft der frischen erde und den augen der andern.

Der zauber liegt in den tagen dazwischen.
;-)))

Beitrag von ;-))) »

Geil geschrieben, The Struggle. Wünsche Dir aber wenig °*Struggeling*°. Geniesse das Leben, Sweetheart ... . Smile.

Ginger - the Cookie
Benutzeravatar
gizmo
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 650
Registriert: Do 16. Sep 2004, 18:41
Wohnort: Zureich

Beitrag von gizmo »

da muss ich mich der Ginger gleich anschliessen... wirklich sehr treffend geschrieben, respekt!
"But I don't want to go among mad people," Alice remarked.
"Oh, you can't help that," said the Cat: "we're all mad here. I'm mad. You're mad." - Lewis Carrol

http://myspace.com/gizmogoa
DonGoan

hmm

Beitrag von DonGoan »

closed
Zuletzt geändert von DonGoan am Do 24. Jul 2008, 17:39, insgesamt 1-mal geändert.
DonGoan

Nachtrag

Beitrag von DonGoan »

Natua mach zua Chemie mocht hie
ein weiser spruch
und ich bin kein drug gegener sonder weis was gut is
silverhaze
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 230
Registriert: Do 27. Jul 2006, 15:07
Wohnort: CH --> Kt. SG
Kontaktdaten:

Beitrag von silverhaze »

und cool ist mann nicht wenn man auf ein party sich zur schau stellt und ein dicke joint rauch vor allen leute COOL ist wenn man das für sich macht und dan die gut musik geniest
HAHA!!! :) was söll etzt das bedüte... ich glaube kum dass es lüt git an partys wo's nötig hend mit kiffä azgeh.. ich meine wenn ich am shake bin und eis kiffe will, denn bau i bim shake eis und rauch min joint während dem shake.. wo liegts problem??? i gange mich doch nöd go verchrüche nur will ich en joint rauche will??? (ok, wenn i in östrich wär vlt. scho, aber sicher nöd ir schwiz)...

Ach ja, das mit de koksnase find i übrigens au fucking truurig...

greetings
silverhaze[/quote]
Antworten