welche drogen findet ihr scheisse ?

Hier kannst Du Erfahrungsberichte verfassen (MF übernimmt keine Haftung oder Verantwortung bei den Angaben)
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

Flying_Fish hat geschrieben: also ein paar bierchen bringen mich persönlich und spirituell immer weiter...... :wink:
:-s
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

Kollegoli hat geschrieben: schlussendlich söttme sich (zumindest bini da devo überzüügt) im klare sii, dasses nüechtern ufd längi am geilste isch.... jedes wucheend druf andere party über langi ziit lauft eifach nöd. das gaht eifach voll nümm ab mit de ziit und macht eim au flugunfähig. ich finde psychedelika sind e gueti start- und fluughilf, doch zum nonstop am flüüge zsii (au under de wuche) mussme nüechtern chönne flüüge. und wenn das höch bem flüüge, de normalzuestand wird/isch, dann hat me doch würkli was erreicht und slebe isch eifach grad 1000 mal geiler... und das wämer doch all: es schöns lebe.
wooaaa, also, das häsch etz wüki voll geil gschribe...

:jumper:
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

alk kann tatsächlich spirituell sein :wink: genau wie speed und (fast) alles andere... es ist nur davon abhängig auf was man die aufmerksamkeit lenkt...
und menschen die fliegen können, denen können auch die nicht psychedelischen drogen wie alk oder speed oder was weiss ich wirklich noch den letzten schliff geben :wink: *bazuuung* und weg.. hehe*flieeeeg* :-D
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

:-k

also, ich weiss nöd manu... hhhmm... du weisch, ich halte vill vo dine gedanke ... bring mi nöd so usem konzept, ich han doch sone schöni, zrächtgstifleti meinig! die dörf mer nöd so eifach z underobsi rüehre! :n25 :lol:

weiss nöd so rächt, was ich vo dem söll halte... mues mal überlege... *wegschweb* *g*
juerg
Platin Member
Platin Member

Beitrag von juerg »

... es ist nur davon abhängig auf was man die aufmerksamkeit lenkt...
=D> =D>
glaube auch dass es genau darum geht!
und menschen die fliegen können, denen können auch die nicht psychedelischen drogen wie alk oder speed oder was weiss ich wirklich noch den letzten schliff geben
du sprichst mir aus dem herzen =D>

seit jahren wird ich immer wieder angemacht...oh du ,immer mit deinem bier, probier doch mal hier, probier doch mal dort...aber wirklich mal dank der musik abheben, "trauen" sich dann die wenigsten
In den Momenten, in denen es uns gelingt, zu sein, was wir sind, ohne zu fragen,
was wir sein sollten, funkelt unser Lebenslicht wie ein heller Stern.

Liebe das Leben
aber lebe die Liebe.

***G L O B A L I Z E *** LOVE
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

du ja demfall au nöd, wännd es bier dezue bruuchsch? oder hani etz öppis falsch verstande?
abhebe nur dur musig, das heisst für mich wüki "nur dur musig".. ohni jeglichi zuesatzstoff...
juerg
Platin Member
Platin Member

Beitrag von juerg »

@Shmahu.. nei häsch scho recht

ich "bruuch" s'bier au no um mich vo de energie wo mich störed abzgränze.. aber au für das gitts anderi technike... mach mers halt au no "eifach" :?
In den Momenten, in denen es uns gelingt, zu sein, was wir sind, ohne zu fragen,
was wir sein sollten, funkelt unser Lebenslicht wie ein heller Stern.

Liebe das Leben
aber lebe die Liebe.

***G L O B A L I Z E *** LOVE
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

jürg hat geschrieben: ich "bruuch" s'bier au no um mich vo de energie wo mich störed abzgränze.. aber au für das gitts anderi technike... mach mers halt au no "eifach" :?
hmmm... alk konsumiere, zum sich vo störende energie abgränze. tönt sehr logisch... füehrt dänn das nöd dezue, dass du zumene partygast wirsch, womer sich au wider mues abgränze vo ihm? will dini energie "gstört" wird durs bier?
naja, wi du merksch, hani nöd sone gueti meinig vom alkohol. wämmeren sälte konsumiert, chan er zwar e sehr lockerendi und herzöffnendi eigeschaft haa und dänn findis voll in ornig. doch irgendwänn macht er nur no zue und gränzt, wie du schriibsch, gäg usse ab. und wänn d lüüt, wo zue sind (dur alk oder pulver oder was au immer), a de party überwieged, dänn veränderet das di ganz stimmig und füehrt dezue, dass sich am schluss all gägenenand müend abgränze. und das isch doch mega schad...
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member

okay, ich red nicht vom dauerkonsum von alk... kann ich nicht beurteilen... ich trinke ab und dann, und ich sags dir, ich hatte schon wahnsinnige erlebnsisse auf alk... genauso intensiv wie auf pilzli oder so... ich wills nicht vergleichen! aber es öffnet eben halt auch eine welt... und wie gesagt, die energie folgt der aufmerksamkeit und der user bestimmt was die droge macht... nicht umgekehrt...

christian rätsch hat von nem schamanen erzählt, der morgens nach dem aufstehn ne flasche schnaps gesoffen hat, und ohne zu torkeln oder dass man ihm überhaupt was angemerkt hätte, seine arbeit verrichtet hat... klar, könnt natürlich auch bedeuten, dass der nur en krasser alkoholiker war, aber nach rätsch aussage eben nicht...

ich glaube gerade beim alkohol kommt es auch auf die situation an... leg dich mal im rausch ins bett und schliess die augen... lenk die aufmerksamekit NICHT auf den schwindel, sondern versuche das selbe was du machst wenn du "meditieren" willst... und dann geh reisen :wink: hehe

und wie ich auch schon berichtet hab, wirkt amphetmain und ephedrin bei mir eher lösend, lockernd... und empathogen... als ich das erste mal so richtig auf speed war, dachte ich steh der erleuchtung nah... :lol: kein scherz andrea und ich hatte glaub das selbe glücksgefühl dabei, das andere bei MDMA empfinden... speed is allerdings nichts für mich, weil die nebenwirkungen zu hart sind... *tschuder* ...MDMA hab ich zum glück nie probiert, glaub des würd mich so aus den schuhen hauen, dass ich gar nimmer runterkommen wollte... :lol: ...was ich nicht weiss, macht mich nicht heiss, deshalb wirds auch nie zu einer MDMA erfahrung kommen...

hmmm...

grundsätzlich muss man glaube ich sowieo bei jeder droge unterscheiden, ob sie gelegentlich zweckorientiert eingesetzt wird, oder dauerkonsumiert wird... das wirkungsprofil ändert sich nämlich... wenn ich dran denke wie mir der erste joint eingefahren ist... wow, ich war auf nem anderen planeten und jetzt... *gääähn* naja... :wink:

irgendwann ist die information der droge aufgebraucht... im reinsten sinne des wortes, sie kann dir dann keine weitere information mehr geben... dann ist nur noch abhängigkeit der grund um sie weiter zu konsumieren und ab dem moment trübt sie das bewusstsein und dann ist es sch...egal ob es LSD , speed oder alk ist....
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

@jürg

mues a dere stell no schnäll no was iifüege: und zwar hanich dich ja au scho a paar parties gseh und du bisch mir det als sehr offene und liebenswürdige mänsch iecho wo d partystimmig jewiils dur sini blossi aweseheit ahebt... also träffed mini spekulatione anschiinend nöd uf dich zue... usser dini uustrahlig wär ohni alk sogar no krasser *blinzel*

@gsichtli

also, dini beschriibig vo dem schaman, tönt für mich wiene beschriibig vome mänsch miteme schwere alkproblem *g*
kei ahnig, wasi vo dem söll halte.

und das häsch du sehr träffend formuliert, dass droge ihres würkisprofil änderet...
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member

okay shmau du bisch aso nonig so überzüüged? demfall wotsch es duell? :twisted:

:lol:

nein im ernst, du hast mich auch schon betrunken erlebt und einmal auch auf aufputschmitteln und hast es scheinbar nicht mal gemerkt...so :P danach hast du in mein gästebuch geschrieben und das weisst du ja selbst was du geschrieben hast... bin ich demfall schon die zweite ausnahme in deiner anschauung? tut mir echt leid :P :lol:

nur nicht verzweifeln, ich rüttle halt gerne mal an alten fassaden...muahaha ...hab dich lieb 8-[ O:)
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

han dich auch gern..:wink:

und ja, ich will es duell... so chan das nöd wiitergaa. ich will klaari vorstellige i mir verankeret ha, und nöd so wischiwaschizüügs mit einzelne uusnahme! zur höll mit de relativität! ich will schwarz und wiiss!!!! :n25
spacerabbit

Beitrag von spacerabbit »

ech han ned alli 8 site gläse aber es hed mich troffe, woni gläse han, dass mer mit sinere awäseheit chönnt en party resp. d'partypeoples "abezieh".
ich möcht a dere stell säge, dass ich en introvertierte typ bin (ech chans ned ändere - es isch, als ob ich müesst d'klippe abegumpe ond ich dert unde würd voll uf d'frässe gheie), wenn i de masse bin.
ich fühl mich ned sicher unter fremde lüüt. egal wo. egal wie duri ich bin (das weis ich underdesse). was mich blockiert, sind mini gedanke. ond ich will ehrlich gseid ned irgendwelchi lüüt mit minere awäseheit "blockiere", will ich nume umehocke ond id gägend stiere.

hey! wenn ihr mich gsänd, müend ihr euch ned vo mier lo abezieh - dänked was ihr wend ond fäschtet wiiter. es isch jo euche gedanke, wo euch abezieht ond ned ich, wonich passiv umehänge.

ich findes toll, wenn ich anere party chan debii sii ond ich han en riese freud, wenn alles lauft, wie's laufe sött. dahei, chani so sache ned mache ond darum bini eso gärn i de freiheit ond nime mis gourmet menu zu mier. umso besser, wenn alli um mich ume "usem hüüsli sind"! ech will au usem hüüsli sii - aber denn chömid mini "bolze" ond blockiered mich ab. also, ich bitte um action :ove:
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

hey spacerabbit
ich dänke, es gaat i dere diskussion nöd drum, ob du jetzt en introvertierte typ bisch oder en offene. es gaat drum, wie authentisch du dich i dinere person zeigsch, ob du e maske treisch, oder ob du eifach natürlich so bisch, wie du halt bisch. i dim fall anschiinend chli introvertiert und schüch. und jetzt? das isch doch voll ok.
wänn ich devo red, dass gwüssi droge d mänsche zuemached und d stimmig anere party sänked, dänn meinich demit, dass die droge dezue füehred, dass d mänsche sich innerlich verschlüüssed. si zeiged sich nüme, so wi si würklich sind, sondern nur e gfiltereti, verschlosseni und gliichgüligi version vo sich sälber. mir isch scho klar, dass das vill mänsche nur mached, will si extrem fiin sind und angscht händ, sich i de masse z öffne. das gaat mir au so. trotzdem bemüeh ich mich, mich dere angst und dene energie z stelle und dem chreislauf nöd au no nahrig z gää, indem ich mich au zuedröhne.
es wär schön, wänns meh parties gäbt, wo d mänsche offe zu sich chönd staa, sich nöd durend hinder bierfläsche und pülverli müend verstecke... dänn wäred herzlichi begägnige um villes eifacher.

so gsehnich das im momänt...
Joss
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Joss »

altered hat geschrieben:
ich hab jetzt noch nie gehört dass sich einer so krass betrunken hat das er am nechsten tag einen Filmriss hatte!

hmm, lebed mir 2 ufem gliiche planet?

Eg chouf der eifach nid ab das du no nie vo epperem ghört hesch das er so bsoffe gsii isch das er nacher en filmriss gha het. also eg kenn do gnue lüüt und han au scho gnue lüüt döfe erlebe be wellne das der fall gsii esch. du hesch do wahrschiinli eppis chli falsch formuliert, oder bisch eifach blind.
Sorry ich has uf Goa partys bezoge
http://www.schutz-vor-waffengewalt.chBild
Antworten