es gaht mier mal drum z`ghörä was iehr scho so für erfahrige gmacht hend mit druffnige lüüt.
aso mal im voruus: ich ha nüd gäg Drogä, nüd gäg Drogä konsumierendi lüüt, mache ja amix au mini flash`s...
oder mängmal gits so luschtigi begägnige mit druffne lüüt....oder luschtigi begägnige wemmer sälber druff isch....
aber ich dänke es git sicher au mega vill ganz komischi erfahrige...au vill närvigi erfahrige...und so wiiter....au eifach züüg wo mega schrääg isch...
ich sälber ha au mini erfahrige.....und grad hüt hani z.B. wieder mal müesse erfahre dass z vill droge konsumiere de lüüt eifach nid guet duet. es isch innert sekunde vonere harmlose disskusion sofort usgartet. so dass die person sich nid me andersch gwüsst hets z wehre als grad uf mich loos zgah...und dass isch ja wohl voll bekloppt gsi vo ihm!!!
aber leider isch genau so was nid en einzelfall....leider bini sogar au scho dassi nümme fähig gsi bi zum kommuniziere; und zwar ufne gueti art,ohni grad usz`raschtä!
es isch mega schlimm findi eigentlich dassmer irgendwenn halt nümme gmerkt dass mer eigentli mal set sin eigene konsum in griff bercho, wenmer sich dur di bereits vorhandeni abhängigkeit so stark verändret dassmer afangt sich mit drischlah und prügle, mit drohige und mit umälärme wehrt.
Es isch fascht unmöglich me mit so lüüt en vernünfdigi disskusion zfüehre....entweder wird es riiisä theater druss gmacht oder d lüüt schnallet gar nid um was dasses gaht, worüber mer eigentlich am disskutiere isch. chum fühlt sich en person agriffe den chunnt je nach person und mänsch/ charakter meischtens eini vo folgende reaktione: entweder wird völlig ufglööst agfange brüele und nümme verständlichs durenands gwirrwarr gschnurrt oder es wird agfange umä lärme....aso us miner sicht isch dass ungähr so...
und eigentlich hani etz mal welle wüsse wie iehr üch verhaltet i so situatione? wie reagieret ier wenn lüüt wonier kenned so uf irgend en art reagiert? drischlaht...umälärmt....nid me fähig isch richtig z kommuniziere?
hender tipps wiemer dass am beschte reglet...will ja nume eifach zrugg schlah isch nid miis ding....z eifach...und völlig verblödet....und höchstens im notfall azwände findi....mit de konsequenz dass de ander de chürzer zieht....
was macheder wenn fründe kollege z druffe sind....immer meh am " gas " gä sind mit droge, sich immer weniger im griff hend?
nimmt mi wunder was iehr so z sägä hend dezue.
dass thema hani etz mal agfange weg anre mitbewohnerin vo mier ihre fründ immer me am abstürze isch....sich immer weniger under kontrolle hed und sich nume nu mit umälärme und mit driischlah cha wehre......danke dier....wenn du das emfal au liesisch!! isch aber voll scheisse wennmer so afangt zsi, Tino, dass isch weich und schwach!!! Absolut unriif nu dezue....aber Peace!
susch würdi ja au driischlah