Schweiz ist eine Koks-Hochburg (Übel)

Hier kannst Du Erfahrungsberichte verfassen (MF übernimmt keine Haftung oder Verantwortung bei den Angaben)
Antworten
M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj

Schweiz ist eine Koks-Hochburg (Übel)

Beitrag von M!GuZ / Wasabidelux »

Studie: Schweiz ist eine Koks-Hochburg

Von elf untersuchten Ländern landet die Eidgenossenschaft beim Kokainkonsum zusammen mit England auf Platz 4. In Zürich und St. Moritz werden wie wild Linien reingezogen.

«Ich bin überrascht, dass die Schweiz so weit vorne ist», so der Studienleiter Prof. Fritz Sörgel.
«Ich habe die Schweiz seriöser und konservativer eingeschätzt.» In der Tat ist der Konsum des weissen Pulvers in der Schweiz gigantisch:
In Zürich werden pro 1000 Einwohner im Alter zwischen 15 und 65 Jahren pro Tag 20 Linien gesnifft,
in Basel holen sich 8 pro 1000 Einwohner den nasalen Koks-Kick pro Tag, in Bern sind es 5.
Spitzenreiter der Schweiz ist der mondäne Skiort St.Moritz: 22 Linien werden täglich pro 1000 Personen reingezogen.

Wird die Altersklasse der 15- bis 34-Jährigen betrachtet, steigt der tägliche Konsum in Zürich auf 52, in Basel auf 21, in Bern auf 12 und in St. Moritz auf 57 Linien pro 1000 Einwohner.
Welt-Koksstadt ist New York: Sage und schreibe 347 Linien werden dort täglich pro 1000 Einwohner konsumiert.
«Europa ist auf dem Vormarsch», so das Fazit der Studie. 120 Tonnen Kokain werden dieses Jahr in Europa konsumiert.
Koks-Weltmeister ist aber die USA, gefolgt von Spanien und Italien; Deutschland liegt an siebter Stelle.
meli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von meli »

nid nume i de schwiiz- das problem hei sie au i üsne nachbarländer...

Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
frä irz
Platin Member
Platin Member

Beitrag von frä irz »

naja e nüechterni schetzig............ ich tipp sogar uf meh...... überrasche tuets mi nöd. megatruurig.
Joss
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Joss »

schoklar wird in st.moritz soviel koks dete hocked au all die scheiss bonze!bi dene isch das doch zum zmurge ufem tisc :lol:
http://www.schutz-vor-waffengewalt.chBild
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Zauberhäxli »

Mhhh, wämer das list wird mä ganz nachdenklich.... :-(

Zum Glück gits i mim nächere Umfeld keinä oder keini wo das wisä Pulver konsumiert.

Da chunt mer grad no öpis in Sinn wo i dä Samschtig erlebt han.
Bin friedlich und gmüetlich im Zug gsässe uf em Weg anä schöni Outdoor und han mal müesse ufs WC.

Scho vor em WC isch mer ufgfalle das Jugendlichi im Alter vu öba 17 lutstark umäbrüllt händ, Bier gsoffä händ und bim eim sind mer diä grosse Puppilä verdächtig vorcho. Chum bin i im WC gsi häts a dä Tür klopfed und poltered. Dänn hani ä Stimm ghört wo gseit hät, "Scheisse hät diä lang, wo gömer jetzt öisi Linie go inäzieh?" Dussä händs dänn no witer umäpöblet und ich bin froh gsi won i wieder dussä gsi bin.
Uf dä ganze Fahrt bis nach Züri händ diä Lüt ein Lärm gmacht und sind voll bekokst oder zumindest bsoffä umäghängt, bin froh gsi wos endlich usgstigä sind.

Das hät mer doch wider mal zeigt was so Substanze chönd arichte und nach dem Erlebnis glaub i scho das diä obengenannten Zahlen nöd übertribä sind, leider :-(

Ich hoff eifach das sich das Pülverli nümä witer verbreitet a dä Goas, es würd diä ganz Stimmig und Atmosphäre, kälter und unfründlicher mache.
Käpten Hirni
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Käpten Hirni »

Ich hoff eifach das sich das Pülverli nümä witer verbreitet a dä Goas, es würd diä ganz Stimmig und Atmosphäre, kälter und unfründlicher mache.

aehmmmm....just open your eyse and you will see its toooo late lady....:L-)
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
Harachte
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Harachte »

Käpten Hirni hat geschrieben:Ich hoff eifach das sich das Pülverli nümä witer verbreitet a dä Goas, es würd diä ganz Stimmig und Atmosphäre, kälter und unfründlicher mache.
Treum weiter.. Das Pülverli het scho lang ä grossä teil vo dr Szenä im Sack.. :cry: :-( :evil:
Wahrlich, keiner ist weise, der nicht das Dunkel kennt.

H. Hesse
Phantomas
dj
dj
Beitrag von Phantomas »

also ich finds au ned super das es so isch aber us minere secht isch das viel schlimmer wie das i dere studie dargstellt werd ech cha numme sege das es in emmenbrücke/luzern bi 100 lüt pro tag 50 linie ie zoge werdet das isch realität das pulver hed de gröscht teil vode szene ned nur goa algemein party szene im griff................und strurige isch das es zum gröschte teil nume dreck isch wo die lüüt chaufid............das hed med coks glaubi nüm viel ztue.........please go back to lsd......
stampfi
Silver Member
Silver Member

Beitrag von stampfi »

Das hät mit Koks gar nüt meh ztuä. Bin 6 Johr d'Südamerika gsi und weiss äs bits was Koks isch oder sött si. Do bi üs chunsch das höchscht sälltä über, uf där Gass scho gar nöd. Kei Chance, aber lönd d'Lüt glaubä äs seg Koks und lassäs än Lappä oder no meh zahlä för dä Scheiss.
Antworten