Wen ich die erwähnte sache nid mache würd, den würdi wahrschindli no me a partys go bzw eifach die andere sache woni gern mache no me mache...öb da guet oder schlecht isch, sei dahingestellt... me muess sich ja finde im läbe und das isch en prozess wo sich durs ganze Läbe ziet, s'chömed immer neu faktore im umfeld, oder au eigni wo sich afönd ändre und den passt mer sich dene weder a....me döf eifach nie stahbliebe...wen mer lang stahbliebt wird mer irgendeinisch weder uf de Bode gholt...und den gseht mer erscht was mer würkli hät...
Partysüchtig?
hehe....ah i gsehs scho cho demfall beni music süchtig, wenns nid ane party goht, den wird gsoundet oder flyer bzw website bastled, s coole isch, dass das hobby au öpis produziert
das gitt eim vill au wenns eim mal schlecht gaht. Mängisch denki aber au: dass das ned döf zfescht en sucht wärde, sgitt ja no kollege, dwohnig zum putze, früschi luft, öpis esse *lol, schlafe, fründin, etc etc etc....eifch no tuusig andri sache, isch schwerig be öpisem wo mer liebt en grenze zmache dases ned zuu viel wird. Me muess hald es Maas finde wo eim guet duet - ehrlich guet tuet.
Wen ich die erwähnte sache nid mache würd, den würdi wahrschindli no me a partys go bzw eifach die andere sache woni gern mache no me mache...öb da guet oder schlecht isch, sei dahingestellt... me muess sich ja finde im läbe und das isch en prozess wo sich durs ganze Läbe ziet, s'chömed immer neu faktore im umfeld, oder au eigni wo sich afönd ändre und den passt mer sich dene weder a....me döf eifach nie stahbliebe...wen mer lang stahbliebt wird mer irgendeinisch weder uf de Bode gholt...und den gseht mer erscht was mer würkli hät...
-
strigor
euchi tipps stimme mich no viu nochdänklicher
...kino, spilöbe, zoo...tönt alles spannend! aber wenn ig so sache mit mim fründeskreis am we mache, de dänk ig nur: "shit, es isch jo scho schön mit mine fründe...aber ir coupole in biel wird jetz fungus funk und neuromotor loufe-das wär uf chli 2cb sicher dr hammer" bi ächt ä wüeschte. säge jo - richtigs suchtverhalte!
-
strigor
- Traumtänzer
- Platin Member

Fingeni its ämu no ne gueti Idee! De gwöhnsch di villäch chli dra, dass de nümme jedes Wuchenänd ungerwägs bisch und de hets de villäch o amene normale Weekend nid so hert mau nid ds ga.strigor hat geschrieben:mi aktuell versuech isch jetzt, dass i agfange ha a de weekends chli nachtwache im nä heim zmache...de muess ig schaffe u cha so nid glichzitig a nä party...aber isch ou es churzfristigs dänke...
Isch bi mir ämu so gsi, nachemne Jahr jedes Wuchenänd dürefeschte hani mau chli müesse brämse und nach de erste paar Wuchenänd hani mi dra gwönt gha, dass es nid immer nume Partymache git.
(\__/)
(O.o )
(> < ) <-- This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
http://www.discogs.com/user/Tatsu

(O.o )
(> < ) <-- This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
http://www.discogs.com/user/Tatsu

Das finde ich dann doch schon heftig, wenn du dich Suchtmässig mit einem Junkie vergleichst. Wie ist es denn bei dir mit dem Aff? Sorry, aber das kann ich jetzt echt nicht ernst nehmen und finde, dass du einfach zu bequem bist. Ist halt schnell gesagt: "Mich stört es ja, jedes WE an Partys zu gehen" Und dann macht man nix ausser zu sagen, dass ein Junkie ja auch das Problem hat mit der Sucht.tinu the PsySchlumpf hat geschrieben:Sag mal einem Junkie er soll doch lieber einen Spaziergang machen als sich den nächsten Schuss zu setzen.
So nach dem Motto: Sucht - oder die Bequmheit mein Leben selber in die Hand zu nehmen...
Wahrlich, keiner ist weise, der nicht das Dunkel kennt.
H. Hesse
H. Hesse
-
Waldgnurpf
- Platin Member

It's the little (D)evil in ur braintinu the PsySchlumpf hat geschrieben:Das würde ihn aber nie und nimmer befriedigen sofern es sich wirklich um eine Sucht und nicht nur um eine Gewöhnung handelt. Sag mal einem Junkie er soll doch lieber einen Spaziergang machen als sich den nächsten Schuss zu setzen.
Ich biete meinem regelässsig die strin, sonst wäre es für mich kein genuss sondern "normal"
There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)
- tinu the PsySchlumpf
- Platin Member

strigor