@SinanWas sölli säge?
Eifach nur GEIL!!!
Wo i das khört han, isch mr klar gsii, dass das ufem Laptop nid guat kann töna!..smile...Geschter da Bass as bitz ufedreht und scho isch miin Nachbar cho go lüta! Än 40-jährige Serbe. Aber nid go motze cho! Wella wüssa, was das für Sound isch und vu wem?..hehehe...Gmeint, i khöre nid recht!
Riisst mi ab dr erschta Minute vom Hocker. Kriaga grad sBedürfniss zum go shake in Wald!..hehehe...
Ab dr dritte Minute gits keis halte meh.
Eifach nur GEIL!!!
Än richtiga Uufsteller gsii geschter. Us Kummer und Truur isch ines paar Augeblick a Freud worde! Und dia hebt immer no aa!
DANKE!!!
So, gnuag iigschleimt für da Moment. Aber eigentlich meinis ja im Ernscht!!! I stell mr grad vor, wenn das dr schlechtischti Track uf diinem Album isch, denn ..........huiiuiuiuiiiiii...was kunnt denn süsch no uf dia Schiibe!
Aber bi diar gits eigentlich eh kein schlechtischta und kein beschta Track! Isch alles nach miinem Gschmack. Obwohl i au miini paar Favorite han. Und GANYMED isch definitiv eina vu däne!
Sinan, mach wiiter so!
Dä Schlüssel für Türe nach ganz obe häsch ir Hand. Jetzt muasch sie nur no öffna!
Für mi bisch aber eh scho "My Best Swiss Liveact"!!!
Wünsch dr/eu a schöns Weekend, luag uf di/eu (Gruass an Sie) und bis bald....
Grüassli us Chur
Fansual Squeaker_3
Säm
Ir Zwüschaziit händ no as paar Lüüt inegloset bi miar dahei und dia händ alli in etwa di gliich Meinig wia ich!
(Nenee, kei Angscht. Nur vorspiele. Nid kopiere! Ich stahn zu miinem Wort)