MUHAHAHAAAAA^^
New Track: Dancingdevil....; Realy??? hehe, guckst du...
- Dancingdevil
- Gold Member

-
Kollegoli
- Platin Member

muss erhlich säge, mir gfallts nöd so. de schluss findi relativ guet; alles entladed sich so voll powermässig.
allgemein isch das ganze lied sehr powermässig... igendwie e chli zu powermässig und unkontrolliert ungestüm fü min gschmack.
am schluss tönts biz überlade, was aber au dra liege chönnt, dass ichs nur ufeme pc los (aso es chunnt direkt usem PC use, ich gseh nödmal e box
)
allgemein isch das ganze lied sehr powermässig... igendwie e chli zu powermässig und unkontrolliert ungestüm fü min gschmack.
am schluss tönts biz überlade, was aber au dra liege chönnt, dass ichs nur ufeme pc los (aso es chunnt direkt usem PC use, ich gseh nödmal e box
-
( (( {-_{-_-}_-} )) )
- Platin Member

- Dancingdevil
- Gold Member

ja ich weiss, han d^tendänz alles echli z überlade....isch scho immer so gsi. aber was willsch mache wännt im schtudio sitzisch und dä Tüüüfel dir die Sounds uufzwingt.....+heul+Kollegoli hat geschrieben:muss erhlich säge, mir gfallts nöd so. de schluss findi relativ guet; alles entladed sich so voll powermässig.
am schluss tönts biz überlade, was aber au dra liege chönnt, dass ichs nur ufeme pc los (aso es chunnt direkt usem PC use, ich gseh nödmal e box)
ungestüm find ichs nöd so...aber ich merk a dem sound wo du machsch das du gern sehhhhr laaaaaaangzoooogeni Paaaaartsss hesch...hehe
Gschmackssach...
Gruss