sooo au da willi mal wieder was poste
http://www.esnips.com/doc/049eed60-1546 ... rdremember
es heisst schönewerdremember, wells de party in schönewerd vor öpe emene guete monet (oder 2?) gwidmet isch. igendwie "psychedelischi kläng im wald" oder so hat sie gheisse.
wenni ebe ammel anere ganz geile party gsi bin, dann mach ich immer es lied, als erinnerig a die party.
wie immer freu ich mich natürli druf, wenn da irgendwer igendöppis dezue schriibt.
(me chas bald au abelade wenn me will, momentan funzt det igendwie was nöd würkli bem abelade)
grüess
(ha no es anders lied postet, uf: http://www.forum.fiin.ch )
*neus liedli* kollegoli - schönewerdremember
- electropunk
- Platin Member

-
Kollegoli
- Platin Member

ja es isch au für mich es speziells liedli.
zuegäh - ich ha mich was d'drums abelangt nöd sehr vertüüft.
ich bi selber au nöd grad überwältigt vo dem lied, dennoch gfallts mir au jetz no.
me muss uf jede fall scho inere gwüsse stimmig sii, zums geil finde. me muss sich ziit näh.
was mir am lied gfall, isch wies am fang so zimli ruhig und unmelodiös isch unds dann (öpe be 7 min oder so) in zweite teil übergaht und melodiös und herzlich wird. mit de melodie am schluss bini zimli zfriede, nur dasses kein würliche höhepunkt hät und sich asatzwiis chli verlüürt gfallt mer nöd so.
aber allem in allem los ichs sehr gern.
auge schlüsse, chopf abstelle, und mitreise.
zuegäh - ich ha mich was d'drums abelangt nöd sehr vertüüft.
ich bi selber au nöd grad überwältigt vo dem lied, dennoch gfallts mir au jetz no.
me muss uf jede fall scho inere gwüsse stimmig sii, zums geil finde. me muss sich ziit näh.
was mir am lied gfall, isch wies am fang so zimli ruhig und unmelodiös isch unds dann (öpe be 7 min oder so) in zweite teil übergaht und melodiös und herzlich wird. mit de melodie am schluss bini zimli zfriede, nur dasses kein würliche höhepunkt hät und sich asatzwiis chli verlüürt gfallt mer nöd so.
aber allem in allem los ichs sehr gern.
auge schlüsse, chopf abstelle, und mitreise.