Ja es het weder mal gfäget in chloote! ben erscht 2 mal gsi esch aber weder super gsi! finde es het ned zvell lüt gha, was mich eigentli super dunkt damitmer gnue platz het zum umehüpfe, han aber metbecho dases halt metem cash knapp wird, und hoffe drum daser usecho send unds die fritigs party na wiiterhin wird geh, ich chume secher gern weder! und falls de jeanpierre das lest, meld di doch mal wegm deko! chasch mer en PN schribe oder gesch mal en funk, settsch jo mini numere ha!
Es grosses MERCI a DMT und a alli Soundmischler esch super xi!!!
grüessli, und hoffentli bes neggscht mal im POOL FLOOR!
29.02.08 DMT Party Poolfloor Kloten
- 604freund/Psykas
- Platin Member

˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Re: 29.02.08 DMT Party Poolfloor Kloten
hoi hoi..ja es isch der hammer gsii!hammer sound!vorallem das "geigen-speciall" isch bestens gsii!!!
aber leider hanni der tassili und gelfling verhanga!:-( naja...n ander mal wieder!
derfüür sind der jakomo,markus und der fidimohnius au geil abganga!!
...also bis bald mal wiiiider!
liabs grüassli us GR
aber leider hanni der tassili und gelfling verhanga!:-( naja...n ander mal wieder!
derfüür sind der jakomo,markus und der fidimohnius au geil abganga!!
...also bis bald mal wiiiider!
liabs grüassli us GR