Galvanik

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
blaues hufeisen
Platin Member
Platin Member

Galvanik

Beitrag von blaues hufeisen »

heutige Stimmung: :-D erfrischt!

zur Party:
schon beim Eintritt fand ich die "gudde Laune", lächelnd vor mir stehend. Der gab mir auch gleich alle seine Münzen. Eine ganze Handvoll! Als ich ihn dann fragte, was ich nun damit soll, sagte er, ich könne sie behalten! Natürlich nahm ich wieder seine Hand, gab ihm seine Münz wieder und sagte, hei mann, trink lieber ein Bier damit!

somit zu meinem zweiten, geilen feeling gleich zu begin:

beim eintreten in die Galsche, stand bereits der gleiche typ von vorhin, diesmal an der bar. ich gesellte mich zu ihm. Er hatte sein spezi Bier in der Hand und sagte mir, ich solle doch auch so eins bestellen. Ha! und was für ein feines Bierchen ich da bestellt hatte: einen "POLVERO". Ich dachte mir, ich hätte mal vor 3 monaten, in einem betrunkenen Zustand mein eigenes spezi-Bier erfunden, als ich Bier mit Whiskey (viel Bier, etwas Whiskey) zu mischen begann. Nun, der kollege, hatte dasselbe aber mit Rhum im petto. Der Geschmack war weniger bitter als mit Whiskey und ich hatte nach kurzer Zeit bereits einen geladen.

dann zum dritten, geilen feeling, diesmal im main floor:
plötzlich schiebt ihr den DJ-Tisch, in der Hälfte zweigeteilt, zur Seite, Musik spielt weiter - man sieht in der mitte der Bühne die "Küche des Schlagzeugers"

Und dann, kam Lani.....(und wir waren dort...hehehe)

kennt ihr die Geschichte, wie sie weiter geht?

ich weiss nur, dass ich die ganze Zeit getanzt habe, ein paar mal wegen überforderung meiner sinnes- und hörzentrale den floor verlassen habe und wieder zurück kam, weil sie immernoch spielten, immernoch den geilsten Sound durch die kristallklaren Boxen jagten und der Schlagzeuger und der Gitarrist so viel Energien losballerten, dass man mit sitzen automatisch zum floor rübergeschliffen worden wäre. wie lange spielten sie?? 2 Stunden, 3 Stunden? oder länger?? und die zwei girls, die dann auch noch auf der bühne abgingen - ihr habt so wild dort oben getanzt - das hat einfach super gut dazu gepasst. auch wenn der gitarrist im spielradius eingeengt wurde - macht nüüd - das war auch was für's auge. er konnte es ja nicht sehen...

ich kann mir vorstellen, dass goa - der sound - so angefangen hat. eine perkussion, da eine gitarre, dort noch ein synthie und man beginnt zu spielen und geht immer tiefer in die materie - die man eigentlich nicht kennt aber spürt - DA IST DOCH WAS - DA KOMMT NOCH MEHR - und immer weiter spielt und tiefer geht, bis der psy-trance dann mal entstanden ist. ja - ungefähr so abgefahren oder besser: eingefahren :) auf jedenfall, kam es mir vor, als hätte ich geburtstag - was ein guter kollege von mir auch gleich zum anstimmen des happy b'day angeregt hat. also sangen wir zum spass noch ein happy b'day! einfach so. isch goil gsi, hey!

was ich noch nie erlebt habe (abgesehen von LANI), ich war nach deren Konzert fertig - finito - Kerzen am ausglühen. Ich wollte weiter tanzen, hatte vielleicht noch kraft dazu. aber danach - war einfach alles anders. ich glaube, ich hatte im gehirn während dem Konzert einen kollektiven massenansturm von tanzenden und hüpfenden und kreischenden (isch so geil-)Nerven.

danach, zogen sie sich, einfach so, wieder zurück. waren einfach verschwunden - alle - auch Lani :( haaaaloooooo!!!!!???? d'party isch nonig verbiiiiiiii, s'isch halbzit !!!!!! :)))

Sonnenaufgang:
@ der hübschen, sehr netten, Frau, die ich per Zufall und mit etwas Müstic kennen lernen durfte: mir hat noch nie ein Mädchen einen Joint gerollt - den haben wir dann zusammen geraucht und wir sassen noch ein bisschen zusammen. Danke sehr für diese gute Zeit. Die kommenden paar Sonnenaufgänge sind Dir gewidmet! Es war sehr schön - leider erlaubte meine "Plombierung" aber nicht, dir das zurückzugeben, was Du mir gabst. diese blöden Prinzipien!! :?

Wir blieben natürlich noch bis zum Auftritt von BEATlejuice. Dein Sound war voll fett. Deine Lieder haben alle eigene Charakter. Ich hätte so gerne nochmals getanzt und mich verloren im Universum - aber wie du vielleicht gesehen hast, war nach dem Konzert einfach nicht mehr viel los mit mir :) Das nächste mal, muss ich meine kleinen (isch so geil-)Nerven besser zügeln! Es kommt ja noch BEATlejuice! und er bringt bestimmt was feines zum Nachtisch! *sing* lass dich überraschen *sing*
take your dress, burn it and come to me. let me be your skin, feel your dream come true, inside you
dex

Re: Galvanik

Beitrag von dex »

Sehr schön Gschriebe Blaues Hufiese. Ich chan do eigentlich nume so unterschriebe.

Au ich han die Party sehr positiv erlebt. Besonders agnehm isch es de so gege 5 Uhr worde. Die ganze "Galvanik Touriste" sind langsam verschwunde und es isch sehr liebevolle, energy gladene Party Kern bliebe. De FLoor het sich ufglockeret und i han mi den so richtig im Sound chöne hie gäh.

Am beschte het mir au de Rockigi Live Act gfalle. Gitarre Solos wie good old Jimmy und double Basses zum steigere... derzu chan i nume eis säge;

\m/ \m/

ES HET GROCKET!!!!

Merci för die schön Party isch fääätttt gsi.
sméagol
dj
dj

Beitrag von sméagol »

hey leutz,
danke afe mal ade org. sone geili party mitemene sone fette live-act uf bei stelle...DANKE! =D> =D> =D>

tja bi ja rächt uberrascht gsi dases nid meh lüüt gha hed, obwohl i mues säge mier heds pässlet so wies gsie isch, so hani wenigstens gnueg platz gha zum shake! :-D
hoffe nur dases für üch ai glänget hed! :-k
ja da chame säge dases ä live-act isch,WWWwwwwooooOOOOoOooWWWww
volli 2h alles gäh,nachher sogar nu 2h dj-set vom feinste,für mi gschmack vom sound här fast nu geiler als dä live-act! hut ab an belgum,eifach geili sieche.
da chundmer echt nu öbis botte über,hoffe si blibid ai witerhin so, selbst wenn si vode populärität i gholt wärdid! =D>

miguz mues ai dier äs lob gä,fettä sound gsi wo ufgleid hesch! =D>

ei punkt woni mi bitz ufgregt ha u. nid im gringste cha nahvollzieh isch, dasi nidmal legal mini flyers ha dörfe ine nä und verteile...scheiss galvanik regle,wer ai immer die gmacht hed-Fuck you!!!! ](*,)
sorry ha ja scho viel erläbt was sache agahd mit ine näh vo clubs,aber dasme nid mal darf wärbig mache fürne party, findi strub, vorallem wenns ä location isch wie galvanik wo ca. all 2 mönet mal ä goa hed! die party also nid im gringste ä konkurenz isch für galvanik.... [-( :-k #-o
ich weiss da chönd iher als org. nüd däfür-has jetz eifach grad müesse los wärde!
jetz gahdsmer ai grad wider viel besser! :-D
keep going with other cool partys!

de machi halt jezt nu bitz wärbig: 8.März VISION TO ANOTHER DIMENSION
XEROX & ILLUMINATION LIVE and more LET'S ROCK IT!!! =D> O:)

ps. hed öber nu föteli gmacht???

greetings dom by MW
Vibracoustic
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Vibracoustic »

ich zwar chli spott aber ha mich no a paar lüt welle bedanke für die unvergesslichi party - ohni eu wär nüt gloffe!!

zerscht mal es riese dankeschön a all helfer!!

Mythos - hammer deko hend ihr gmacht
Stevie & co.. - merci für woll di düschterschti "chill-out" ecke die ich je gseh han...
Galvanik - merci das mir zum 4. mal bi eu es fäschtli hend döffe mache :-D
Dubay & Elch - Merci für de schön istiig inere wunderschöne nacht!
Crazy Goblin - muess dazu glaub ned vil säge - bisch üsi neu gheim zuger sound waffe;-) hehe....
Miguz - Hammer DJ set hesch bracht - die vile bekannte electro tunes bringet s'publikum halt scho zum rocke!
LANI - Thank you guys for coming all this way, was a pleasure to have you and your show was AMAZING!!!!!!!!!
Vibracoustic - ???????? mmmm weiss ned so genau :-S
Beatlejuice - Sorrrrry man...ha din sound nur vom backstage glost aber bi voll übermüedet gsi - bim nöchscht mal bin i au am shake!!! hammer gsi!
Tsunamix - Wie immer es power-set vo dir - geili mischig zwische friedlich und bös, genau so wie ichs mag :-D

Und natürli merci a all wo cho sind, wo tanzt hend, und wo mit eus en hammer obig erlebt hend...all die wo LANI ned gseh hend hend halt würkli öpis verpasst...schade schade schade...

isch aber SICHER ned sletschte mal wo mir die jungs us belgie id schwiiz holed...ganz bestimmt ned!!!!

ALSO nomal MERCI MERCI MERCI and see you at the last Galvanik Traintown Psychedelica 5 ---> 03.05.08

Boom!
Manjit
Zuletzt geändert von Vibracoustic am Do 28. Feb 2008, 08:49, insgesamt 1-mal geändert.
Vibracoustic
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Vibracoustic »

oops....ha öpis vergesse, föteli gits bald!!!!! ha grad über 700 föteli bi mir und muess no die geilschte ussortiere...
ChriSmoS
dj
dj

Beitrag von ChriSmoS »

Hät echt mega grockt, ich hät ned met sonere Live Show grächnet vo Lani, absolut positiv überrascht gsi.
Gueti lüt häts gha, wie vorher scho erwähnt, isch geg de morge de "harti Kern" zruggblebe, und bald hät sich den au dSunne ufem Dancefloor gmelded, sind schöni moment gsi zum sounde.

merci hufeisen für dis feedback :-D has gseh am morgä, isch ja au nöm grad soooo früe gsi. danke für de kafi support.

Möcht mi aunomol bedanke fürs Booking @manjit und lukas. Eue sound hät sich weder enorm gsteigeret sitt ich eu sletschtmal gseh han vor minre Reis. Top.

im Miguz sies set hani au so halb mitbecho, hät gfääged. Leider hanis wedermal verpasst dir go dPfote schüttle....

Wär echt schad wenns Galvanik nüm lang gitt, aber vorher lönders ja sicher no einisch fett lo krache.

greez
BEATlejuice
alles was du hast, hat auch dich

www.soundcloud.com/badbug
www.youtube.com/chrismos84
M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj

Beitrag von M!GuZ / Wasabidelux »

Hey Danke für die viele Guete Fedbacks ja han fun gha wäred em dj set han mi so rechtig chöne lo go
Hammmer gse leider beni rechtfrüh gange sunntig halt nu was for gha dahär hani ned so viel dj/live sets ghört

Alles in allem esch hammer gser entüschig vom Tag esch nume gse das de jägi am 10i scho läär gse esch devör ich volle :bio: :plasma: :enforcer:

DANKE VIELMAL @ TRAINTOWN MAFIA CHUME EMMER GÄRN ID GALSCHE =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Antworten