31.07.07 Party Wohlen

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
energetix

31.07.07 Party Wohlen

Beitrag von energetix »

AlsoAlso.....Weiss zwar ned öbs eusi liebi Hippies gsi sind oder die vom Punkfestival.....

ABER EIS MUSS I SAEGE(ADMINS NED BÖS SI)

GOPFERDAMMI UND NOMAL GOPFERDAMMI!!!!!!

ICH HA IM MORGE ABGFACKLETI IGEL GSEH!!!!! GENAUER - MIT FÜRWERK HENDS DIE ARME GSCHÖPF I BODE INNBRENNT!!!!

UND ICH FRAG MI ALSO WÜRKLICH - DAS DE MENSCH SO DOOF ISCH HANI SCHO LANG GWÜSST - ABER SO ÖBIS ISCH JA UNTER ALLER SAU!!!!!

HET MER ALSO MIS HERZ ANDERSCH BÖS WEH DA!!!

WET NIEMERTEM DSCHULD GE - ABER FALLS MIR SO ÖBIS LIVE(VOR MINE AUGE) PASSIERT - DENN GNADE DIR GOTT!!!!

GA GRAD EN PALLETTE FÜRWERK GO CHAUFE UND TESCHTE SI A DEMJENIGE US!!!!

so fertig ha müsse das unbedingt los werde.....het mi also trurig gmacht.....

ja nu......

cya next time!!!!!(Und de huere pisser wo das gsi isch, dich wird irgendwenn de schlag treffe)
Benutzeravatar
Tinnitus
dj
dj
Beiträge: 167
Registriert: Do 31. Mai 2007, 17:27

Beitrag von Tinnitus »

WAAAASSS?? findi würkli au völlig denäbe! untersti schublade. gib ich dir völlig rächt, energetix.


no zur party:

hans e agnehmi stimmig gfunde, d'location isch geil gsi mitm teich und de bäum etc...

d'deko hammer, nur schad, dass scho am morge früeh abgruumet worde isch. aber gaht halt leider net andersch, wenn d'hütte am 12i muess abgeh werde und ageblich no kli stress mit awohner gsi seg...

zum sound: WOW, geili leistig. Total überzüügt het mich MauA am morge früeh am 8i. Het mi super in tag inegrüert und bin jetzt no fit!!

D'lüüt sind - bis uf es paar komischi chöpf (wie immer) - sehr agnehm gsi, es isch fasch überall nur glachet worde. Danke!

Denn no viele Dank ad Orgs, het ja super funktioniert.

Einzig kliine Kritikpunkt, wo mich allerdings nit betrifft: D'Priise sind kli höch gsi (ich han Getränk vo dihei mitgno und g'ässe hani 1x es sandwich).

Peas und Blüemli
ZN
energetix

Beitrag von energetix »

Zu de Party eis a!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nur das erlebnis het ned müsse si!!!!
PsYch0m0n
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 510
Registriert: Mi 16. Feb 2005, 15:07
Wohnort: Bern City
Kontaktdaten:

Beitrag von PsYch0m0n »

I ha d Party absolut genial gfunde!

Der Sound isch durchwegs super gsi und der Domi hetmi widermau komplett usde Socke ghaue! Ha gaer nid angers chönne als die ganzi ziit umezhüpfe wine irre!

D Deko hetmi au schön düecht und d Lüt si also super gsi (bis uf ebe die 2,3 Aggrogringe)

Merci für das super Feschtli!

Und das mitde Igle isch e ganz truurigi gschicht .... Umbringe sötme die wo soöpis mache (duet mer ja leid, aber die hätes verdient - gnadelos)
ॐ Om Asato ma sat gamaya, Tamaso ma jyotir gamaya, Mrityor maamritam gamaya ॐ
("Das Om führe mich vom Unwirklichen zum Wirklichen, Von der Dunkelheit zum Licht, Von der Sterblichkeit zur Unsterblichkeit")
Benutzeravatar
Saphira
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 628
Registriert: Sa 19. Mai 2007, 19:59
Wohnort: CH

Beitrag von Saphira »

I bi zwar nid a dere Party gsi, aber die Sach mit de Igle.. wha mir wird schlächt :( Wie chame ume? Chrank soöppis, i hoffe de Kreis schliesst sich früecher oder später mau im Läbe und däm/dene Spasti/s wirds no leid due. Wär nur grächt.
Drachenherz

Beitrag von Drachenherz »

Don't worry: Alles kommt zurück...

Drum: Wünsched niemertem dä Tod, und lönd scho gar kei Mord-Luscht / Quäl-Luscht in eu ine uufchoo...

Alles kommt zurück...


Und - nur mal so ein kleiner Einschub am Rande, ich entschuldige mich dabei für's off-topic: Wenn einem selber mal was widerfährt... Wenn einem mal was angetan wird...

Könnte das nicht grad sein, das eben was zurück kommt, was man selber (vor langer Zeit?) getan/ausgesendet hat? ;-)
abraxas
administrator
administrator
Beiträge: 1934
Registriert: Di 4. Nov 2003, 13:43
Kontaktdaten:

Beitrag von abraxas »

Drachenherz hat geschrieben: Und - nur mal so ein kleiner Einschub am Rande, ich entschuldige mich dabei für's off-topic: Wenn einem selber mal was widerfährt... Wenn einem mal was angetan wird...

Könnte das nicht grad sein, das eben was zurück kommt, was man selber (vor langer Zeit?) getan/ausgesendet hat? ;-)

aber dann müsste es ja irgendwann angefangen haben? denn man würde ja nur jemandem etwas antun, der es auch verdient hätte, der wiederum selber auch jemandem der es verdient hätte, etc.
und wer war dann der erste der was abbekam?
:)
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------
Drachenherz

Beitrag von Drachenherz »

abraxas hat geschrieben:
aber dann müsste es ja irgendwann angefangen haben? denn man würde ja nur jemandem etwas antun, der es auch verdient hätte, der wiederum selber auch jemandem der es verdient hätte, etc.
und wer war dann der erste der was abbekam?
:)
Abra, das finde ich persönlich einen sehr interessanten Aspekt.

Hmm... kennst Du den Lucky Luke-Comic, wo sich die zwei Familien O'Hara und O'Timmins bis auf's Blut bekriegen, und keiner weiss eigentlich, wieso?

Schlussendlich schaffen sie es doch, Frieden zu schliessen und einandern zu verzeihen, und DAS finde ich, ist das Essentielle:

Nicht mehr Schuldzuweisungen machen, nen Schuldigen suchen und sich selber als Opfer sehen und den "ursprünglichen Bösewicht, bei dem alles angefangen hat" zu suchen, sondern diesen Kreislauf von Opfer-Täter-Vergeltung etc. mal durchbrechen, und selber - auch wenn "geschädigt", auch wenn "Opfer" - nicht mehr nach Vergeltung suchen, sondern lernen zu...

Verzeihen.

Okey, geisselt mich nun, da völlig offtopic, aber das brannte mir nun unter den Nägeln, hihi. :-)
Joya
Beiträge: 23
Registriert: Di 10. Apr 2007, 18:51
Wohnort: Solothurn

Beitrag von Joya »

D' Party isch mega cool gsi!! D'Music, d' Lüüt und Deko/Ort - alles der Hammer. Und ändlich het me mol richtig schön platz gha...

Es grosses Merci............ =D>

Schaad ghört me denn im Nachhinein so Sache mit dem Igel, wo eim denn bewusst wird das wohl nid nur gueti Lüüt dört gsi sind.......
Drachenherz

Beitrag von Drachenherz »

PS: wäre eigentlich auch sehr gerne an die Party gekommen, insbesondere hätte ich sehr, sehr gerne mal Maua gehört...

Aber brauchte mal wieder ein Päuschen und ein wenig Bum-Bum-freie Zeit. :-D
abraxas
administrator
administrator
Beiträge: 1934
Registriert: Di 4. Nov 2003, 13:43
Kontaktdaten:

Beitrag von abraxas »

Drachenherz hat geschrieben:...

ja, du hast natürlich recht mit deiner aussage wie damit umzugehen ist. aber trotzdem verhebed in meinen augen die logik nicht, weil dann dürfte der "kreislauf des vergeltens" ja gar nie angefangen haben...
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

d'party an und für sich hani iisy gfunde. isch teils e schöni stimmig ufcho und suscht hat au alles gstumme;

teils komischi lüüt, wo chli gstört händ. en extrem hohe testosteron- und alkspiegel isch ide nacht ide luft glege.

ich ha de igel au gseh, zwar nur bem verbiilaufe... aber wie bitte chame so en igel in bode ibrenne mit fürwerch? vililcht isch de ja au susch eifach gstorbe... hat fü mich ammel nöd speziell usgseh
Drachenherz

Beitrag von Drachenherz »

Ah, vielleicht wurden die Igel ja auch ohne böse Absicht in den Boden gestampft beim Tanzen? :-P

:De2 :De2 :De2 :De2 :De2
Benutzeravatar
MauA
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 109
Registriert: Di 13. Mär 2007, 06:50
Wohnort: im Nirgedwoo

ach ja....

Beitrag von MauA »

erst mal danke für da wunderbare booking vum geburichind, sisch so schö gsi widrmal a nr party si wu so vill fründe vereint gsi sind. de sound isch hammer gsi u deko u alles isch mit so vill liebi gmacht worde....eifach herrlich :-) es rise dankeschein au a alli wu so schö tanzed hend zu miner musik u sogar extra gu schlöfle sind demit si bi mir fit sind :-) ha uh freud gha für eu zspile :-) ach, de weiss me widr wies mal früehner gsi isch :-)
Benutzeravatar
Gnömlii
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 257
Registriert: Do 8. Mär 2007, 18:57
Wohnort: Purzel Wald!!
Kontaktdaten:

Re: ach ja....

Beitrag von Gnömlii »

MauA hat geschrieben:erst mal danke für da wunderbare booking vum geburichind, sisch so schö gsi widrmal a nr party si wu so vill fründe vereint gsi sind. de sound isch hammer gsi u deko u alles isch mit so vill liebi gmacht worde....eifach herrlich :-) es rise dankeschein au a alli wu so schö tanzed hend zu miner musik u sogar extra gu schlöfle sind demit si bi mir fit sind :-) ha uh freud gha für eu zspile :-) ach, de weiss me widr wies mal früehner gsi isch :-)
JIPAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!Ja das mit em schlofe machid mer immer bi der O:) !u en Fläsche WODKA isch au Dratition!!!MAuA du besch eifach de Börner!!!!mach wiiiter so mer hend dich meeeeeeeeega meeeeeeeeeega gärn
lgh
diiiis
Gnömlii
ॐPeace & Blüemliiॐ
ॐReAdY tO fLyॐ
ॐMasala-Chaiॐ
·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠ meine zeit lass ich mir nicht stehlen - von niemandem ·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠
Antworten