mental suep2 vom 1-6juni
-
bloodflower_of_psy
- Gold Member

mental suep2 vom 1-6juni
also ich bin am mittwuch go ufschtelle! dert isch der party platz bereits scho eimal verschobe worde! am dunschtig morge so geg die 11 sind 2 bulle cho genau die gliche die üs vom erschte platz verschücht hend!!! es isch i dere ziet nur ein organisator derte gsie und das net der haupt organisator!!! nach dem sie alli autos und ineziallie ufgno hend sind bis am 15.00 verschwunden als sie wieder kamen. hies es das die party nöd gschtatet isch will mir nur bewiligung vom bur ka hend i glaubs net man????????? es jahr lang vorplant und kei bewiligung!!!!! also hem mer alles zeme packt und sin nach fusio gfahre und hend erscht mal müsse dete mit de schuttle büs musse penne. will die net gfahre sind da sie net abegfahre sind will sie keiner lei geld hen also sind ich der evren und der brune plus tschuttle fahrer! ali schwer is minus cho mir hend kei umsatz möglichkeite ka und hend all zäme usgabe vo 10000fr ka mit allem oder meh und kei party!!!!!!!! in italie derfet kei schutle fahre ohnie personetransportbewiligung. und es sind au scho dj vo mixico und portugal derte gsie die bis am 1 am morge uf der schtass gschtande sind bis der organisator cho isch und verdammt es chömet lüt vo der usa! russland us der ganze welt und die münd jetzt all nach italie und zwar vo ciaso nach como ob sie derte schtat findet isch au fragwürdig??????????' uf jedefall isch das en schweinerei es jahr vorplanig und kei bewilligung und sie chömet vo der ganze welt hie herre schön wie mir üse ruef vertretet! die chömet nie meh und saseh schtigt sicher net so das wer mal alles und userdem sitzet no lüt vo london am hb fescht und hen kei plan woh hie!!!! :rock: :rip: :chain: :gib: :minigun: :tfrag:
losset immer uf eui innere schtimm sie will nur sbeschte für eu
- Mahakala
- Platin Member

wie kann man so ein 4-tages festival ohne bewilligung durchführen wollen?!? absolut unverantwortlich den gästen gegenüber...
hoffentlich geht das halbwegs gut, dass der eigentlich gute schweizer party-ruf nicht zu sehr den bach runter geht...
tut mir verdammt leid für die leutz aus aller welt die hier her kommen...
hoffentlich geht das halbwegs gut, dass der eigentlich gute schweizer party-ruf nicht zu sehr den bach runter geht...
tut mir verdammt leid für die leutz aus aller welt die hier her kommen...
---**schnöftepüppel**---
- tinu the PsySchlumpf
- Platin Member

hender das nid vorher genau abchecket? bullemässig und so? nume e bewilligung vom buur längt äuä chum für nes 4 - tage festival!! scheisse, du tuesch mer grad mega leid- me merkt dim text a, dass di mega ufregsch!! mis bileid...
Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
-
bloodflower_of_psy
- Gold Member

also üses asehe isch jetzt voll für en arsch und i glaub es wird es mega dilemer und de witz isch vo fusio isch es no hure wit bis zur locition gsie wunder schön berge rundume und der decfloor isch umgebe von nem fluss gsie schne alles man i glaubs net
-
Hallucinelve
- Gold Member

händ er ernschthaft angscht um dä ruef vo eue schwiizer partys oder was?? hallo, isch doch scheissegal!! es tönt ja wie wänner en reiseverastalter wäred wo chunde alocke müend.... es isch e party!
es isch mega scheisse für all die lüüt wo vo weiss ich wo her cho sind und etz eifach det stönd und umtrieb und alles händ. au für d' orgs ischs sicher en horror. aber das mer sich deswäge sorge macht um s asehe vo dä schwiizer partys findi schono rächt luschtig...
es isch mega scheisse für all die lüüt wo vo weiss ich wo her cho sind und etz eifach det stönd und umtrieb und alles händ. au für d' orgs ischs sicher en horror. aber das mer sich deswäge sorge macht um s asehe vo dä schwiizer partys findi schono rächt luschtig...
Zuletzt geändert von Hallucinelve am Fr 1. Jun 2007, 14:03, insgesamt 1-mal geändert.
-
Hallucinelve
- Gold Member

- ich hoffe, dass die Verantwortlichen entsprechende Bewilligungen hatten - am ursprünglichen Platz - jedoch wegen des Wetters gewisse Stellen kalte Füsse gekriegt haben und so die Bewilligung zurückgezogen haben....bloodflower_of_psy hat geschrieben:also ich bin am mittwuch go ufschtelle! dert isch der party platz bereits scho eimal verschobe worde! am dunschtig morge
I'm übrigen denke ich, man sollte nicht gleich mit Kritik losschiessen, bevor man nicht die ganzen Fakten kennt.
Es ist sicherlich schade für solch ein geiles Festival und das Drucheinander all der Leute, welche bereits unterwegs sind - wünsche den Org viel Kraft und Glück !
Zuletzt geändert von Raphael am Sa 2. Jun 2007, 03:03, insgesamt 1-mal geändert.
-
bloodflower_of_psy
- Gold Member

absolut nicht die erste schtell hatten sie die genemigung von der gemeinde einen monat vorher dan hies es als sie da wahren es get nich die bewiligung war net schriftlich plus am 2 hatten sie nur ne bewilligung vom bauern es ist ne verdammte katastrophe glaubt mir die wollten wen er die party durchgezogen hette in tessin deb organisator in den knast schperenRaphael hat geschrieben:- denke schon, dass die Verantwortlichen entsprechende Bewilligungen hatten - am ursprünglichen Platz - jedoch wegen des Wetters gewisse Stellen kalte Füsse gekriegt haben und so die Bewilligung zurückgezogen haben....bloodflower_of_psy hat geschrieben:also ich bin am mittwuch go ufschtelle! dert isch der party platz bereits scho eimal verschobe worde! am dunschtig morge
I'm übrigen denke ich, man sollte nicht gleich mit Kritik losschiessen, bevor man nicht die ganzen Fakten kennt.
Es ist sicherlich schade für solch ein geiles Festival - wünsche den Org viel Kraft und Glück !
-
bloodflower_of_psy
- Gold Member

S Problem isch das weg orgs wo kei ahnig hend und unprofessionell ohni bewilligung öpis grosses wend ufzieh, bide behörde ned grad e guete idruck mached.... werom wirds schwiiz wit immer schwiriger en bewilligung für so öpis überzcho? genau wäge dem....hallucinelve hat geschrieben:aber das mer sich deswäge sorge macht um s asehe vo dä schwiizer partys findi schono rächt luschtig...
I finds knapp ok wenn me für 2-300 lüt öpis ohni bewilligung bzw nur mit bewilligung vom Platzbsitzer durezieht. Alles andere isch schissdreck und cha anderi orgs dra hindere öpis professionel dure z zieh.
Da isch me den scho selber gschuld wen me x-tusig franke und arbet investiert und den das flöte got wen mes ned professionell macht.
Wen me scho e party oder es festival macht söt mes recht mache oder grad lo sii...
Isch jetzt nid unbedingt bezoge uf die party, i kenne die genaue umständ nid... aber get gnueg anderi parties wos leider eso isch....
supercell hat geschrieben: Da isch me den scho selber gschuld wen me x-tusig franke und arbet investiert und den das flöte got wen mes ned professionell macht.
das problem ist, dass meistens wenns so läuft wie du beschreibst, nicht nur das eigene geld sondern das geld aller involvierten flöten geht. ich habe immer den standpunkt vertreten dass man das budget so gross halten soll dass man es auch komplett decken kann wenn der worst case eintritt. alles andere ist unfair und risikoabwälzung auf andere
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
musik und so
http://www.bufta.ch
-
strigor
@abraxas: da bin ich mit dir absolut einverstanden! zuerst das geld, dann das vergnügen - und sich ein paar wochen vor beginn noch einmal persönlich bei gemeinde und polizei erkundigen, ob nun alles in ordnung ist, ist auch pflicht bei einem so grossen festival...wenn ich ne party für 100 freaks plane, mit einem line up von 500 franken, dann kann ich mir so spielchen vielleicht leisten...aber nicht bei einem so grossen projekt, bei dem viele drittpersonen zu schaden kommen könnten..aber aus fehlern lernt man ja bekanntlich 
- pUrZeL
- Gold Member

...finde du hast vollkommen recht! es gibt leider öfter parties, die so ähnlich enden oder einfach nicht seriös organisert werden (neustes beispiel ja party ohne wc...)
es ist echt schade, für die organisatoren die die hausaufgaben machen und alles super planen.
wir nehem uns jedesmal verdammt viel zeit und klären ALLES ab, bevor wir überhaupt nur einen flyer verteilen!
es wird immer schwieriger, legal parties zu organisieren und das, weil es vereinzelt immer schwarze schafe gibt die nicht an alles denken und nicht mit den behörden zusammen arbeiten.
also bitte, liebe organisatorinnen und organisatoren: nehmt euch genug zeit! wer weiss, wann das waldgesetz noch verschärfter wird....

...finde du hast vollkommen recht! es gibt leider öfter parties, die so ähnlich enden oder einfach nicht seriös organisert werden (neustes beispiel ja party ohne wc...)
es ist echt schade, für die organisatoren die die hausaufgaben machen und alles super planen.
wir nehem uns jedesmal verdammt viel zeit und klären ALLES ab, bevor wir überhaupt nur einen flyer verteilen!
es wird immer schwieriger, legal parties zu organisieren und das, weil es vereinzelt immer schwarze schafe gibt die nicht an alles denken und nicht mit den behörden zusammen arbeiten.
also bitte, liebe organisatorinnen und organisatoren: nehmt euch genug zeit! wer weiss, wann das waldgesetz noch verschärfter wird....
- Mahakala
- Platin Member

@ Hallucinelve
ich denk da halt an andere festivals diesen sommer wie vor allem Forgotten Ritual die generell auf viele besucher unter anderem au aus dem ausland angewiesen sind um so ein line-up zu bezahlen... ich hoff, dass die sich durch die suppe nicht abschrecken lassen...
natürlich weiß ich nicht wieviel planung tatsächlich hinter der mental soup steht, aber für den nicht involvierten betrachter sieht das ganze scho bissl chaotisch aus...
na dann schau ma mal was no draus wird...
ich denk da halt an andere festivals diesen sommer wie vor allem Forgotten Ritual die generell auf viele besucher unter anderem au aus dem ausland angewiesen sind um so ein line-up zu bezahlen... ich hoff, dass die sich durch die suppe nicht abschrecken lassen...
natürlich weiß ich nicht wieviel planung tatsächlich hinter der mental soup steht, aber für den nicht involvierten betrachter sieht das ganze scho bissl chaotisch aus...
na dann schau ma mal was no draus wird...
---**schnöftepüppel**---