p.s. hoffe, es si alli wider zu ihrer normale gsichtsfarb cho
17.3.07 - Rägebogefieber
-
strigor
17.3.07 - Rägebogefieber
Am früheche morge si mir a dem würkli wunderschöne plätzli im wald acho. ha scho lang nümme ä party a som nä mysthische ort dörfe erlebe...hoffe, dört cha mä wider mol ä party mache
jetz chömme ou langsam wider gsicher a partys, wo mä i der indoorzit vergäbe suecht. schön gits euch no
mit äm sound bi ig igrendwie a däm morge nid würkli warm worde - was sicher a mir u mim leider sehr eitönige gschmack ligt (u nid ar betty bossy, gäll tinu). drum si mir de nach ä paar stund scho wider is bett.
-
strigor
-
PsYch0m0n
- Platin Member

Isch e ganz geili, chlini fiini party gsi! Auso mir hets vou zuegseit. d location isch vou dr oberhammer gsi u wo när no di angere boxä si cho hets ou geil tönt.....
Merci für di geili Party!
Merci für di geili Party!
ॐ Om Asato ma sat gamaya, Tamaso ma jyotir gamaya, Mrityor maamritam gamaya ॐ
("Das Om führe mich vom Unwirklichen zum Wirklichen, Von der Dunkelheit zum Licht, Von der Sterblichkeit zur Unsterblichkeit")
("Das Om führe mich vom Unwirklichen zum Wirklichen, Von der Dunkelheit zum Licht, Von der Sterblichkeit zur Unsterblichkeit")
-
Nada Brahma
Es mega grosses Dankeschön a alli Hälfer! Und danke a allne wo cho sind! Mer hend gstunt dass doch no so viel lüüt cho sind, obwohl mehr d Party am Fritig obe abgseit hend und de doch no dür d nacht ufe Samstig alles umplanet hend a de wunderschöni Platz im Argauische! Schad hemmer Party ned a de eigentlech plante Location chönne mache...
Velecht gseht mer jo wieder paar vo euch Lüütlis a eusere nöchste Party endi monet...
Velecht gseht mer jo wieder paar vo euch Lüütlis a eusere nöchste Party endi monet...
*** Music is the real Drug ***
-
strigor
- 604freund/Psykas
- Platin Member

findes schad hender das ned duregeh dassi glich isch xi...!
aber ich neme mol ah es werd scho en grund gha ha,
und er hend
jo peoples gha und e schöni party ufd bei gstellt!
! freu mi um so meh ufe nechschti nada brahma party..!
hoffe er werded dasmal d'mailinglischt benutze...?!?
...
aber werdes secher ergendwie und irgendwo erfahre...!
grüessli und allne en guete start i di neui wuche!
aber ich neme mol ah es werd scho en grund gha ha,
jo peoples gha und e schöni party ufd bei gstellt!
! freu mi um so meh ufe nechschti nada brahma party..!
hoffe er werded dasmal d'mailinglischt benutze...?!?
aber werdes secher ergendwie und irgendwo erfahre...!
grüessli und allne en guete start i di neui wuche!
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

-
PsYch0m0n
- Platin Member

Also dr Anacsa het no ganz klar düregäh dassi glich isch, eifach ame andere ort! Er het sogar e infoline higschribe
ZITAT:
Halli hallo zäme, also die Party isch nöd ganz abgseit worde,
die findet jetzt eifach amene andere ort statt für gnäueri uskunft
bitte unter telephon: 077 426 95 08 oder 079 729 75 40 a lüte.
Greats Kris:-)
ZITAT:
ॐ Om Asato ma sat gamaya, Tamaso ma jyotir gamaya, Mrityor maamritam gamaya ॐ
- *glühwurm*
- Silver Member

- halucinognom
- Platin Member

hmm...schad hani ke zyt kaa...aber am 6. april isch ja de osterdelirium ou mit anacsa und lysergzwerg ua ...wird sicher o huere geil wider
forget the past and rely on your instinct
http://myspace.com/halucinognom
http://myspace.com/tmpsoundz
http://myspace.com/namaragnom
http://myspace.com/halucinognom
http://myspace.com/tmpsoundz
http://myspace.com/namaragnom
- 604freund/Psykas
- Platin Member

okay hani ned xeh!!! danke förd infos u bes neggscht mal,PsYch0m0n hat geschrieben:Also dr Anacsa het no ganz klar düregäh dassi glich isch, eifach ame andere ort! Er het sogar e infoline higschribe
ZITAT:
hoffentli bald im wald
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙