BTP 4-Element Feuer
-
Merlin-ch
BTP 4-Element Feuer
Ich bedanke mich bei allen helfern und gäste für euer zahlreiches erscheinen. nu witer so. Mfg Roger Bühlmann
jep war mit abstand die beste party wo ich in der OVO erlebt habe! am deko konnte man sehen, dass ihr euch extrem viel mühe und zeit investiert habt. ...weiter so !!!!
hier no es paar fotos @zaubär
http://treeman.magix.net/userwebsite;js ... t=15&pos=0
hier no es paar fotos @zaubär
http://treeman.magix.net/userwebsite;js ... t=15&pos=0
Zuletzt geändert von müstik am Di 7. Nov 2006, 19:09, insgesamt 1-mal geändert.
Bin zwar erst ca. um 03.00 dort aufgetaucht. Aber das, was ich dort angetroffen habe, war das totale WOW Erlebnis. Die Deko wie schon von Müstik erwähnt war was wunderschönes. Besonders die Berg und Thal Station mit dem kleinen Seilbähnli.
Sehr viele alte und neue Gesichter und natürlich die geilen Visuals von Psysfaction haben das ganze optisch versüsst.
Das PA muss ich leider zugstehen, hatte mir im unteren Frequenzbereich zu viel Druck, dh. meiner Meinung nach wurden die Melos und Fx's ziemlich arg verschluckt. Ist hald ne reine Einstellungssache des Eq's bzw. Amp Racks. HK wäre eigentlich sehr excellent für eine Indoor.
S-O-N-U-S war für mich persönlich sehr "normal". Die alten KillerTracks wie Reisefieber und Shadow of the dance haben dem Set doch noch die spezielle Note verliehen.
Huge Thanks a die ganz BTP Crew und psunders a die viele Deko Artischte.
*Hut ab*
Sehr viele alte und neue Gesichter und natürlich die geilen Visuals von Psysfaction haben das ganze optisch versüsst.
Das PA muss ich leider zugstehen, hatte mir im unteren Frequenzbereich zu viel Druck, dh. meiner Meinung nach wurden die Melos und Fx's ziemlich arg verschluckt. Ist hald ne reine Einstellungssache des Eq's bzw. Amp Racks. HK wäre eigentlich sehr excellent für eine Indoor.
S-O-N-U-S war für mich persönlich sehr "normal". Die alten KillerTracks wie Reisefieber und Shadow of the dance haben dem Set doch noch die spezielle Note verliehen.
Huge Thanks a die ganz BTP Crew und psunders a die viele Deko Artischte.
*Hut ab*
-
Merlin-ch
He Merki luegsch was da schribsch. schladi ab!!!!!
Hehe Mir Händ sogar dä nachber im Bett Beschallt. häder den gar nöd geill gfundä. aber da mir bewilligung händ isch au kei polizei cho. vermuetlich sind die grad im Labi gsi. mer dünd jezt die wuchä namal isolierä. und nachlie wänd bauä. mer wönd ja nöd das dä nachber na uf dä gschmack chund. also Freumi und bis am nechschtä Fr. Euä BTP
Hehe Mir Händ sogar dä nachber im Bett Beschallt. häder den gar nöd geill gfundä. aber da mir bewilligung händ isch au kei polizei cho. vermuetlich sind die grad im Labi gsi. mer dünd jezt die wuchä namal isolierä. und nachlie wänd bauä. mer wönd ja nöd das dä nachber na uf dä gschmack chund. also Freumi und bis am nechschtä Fr. Euä BTP
- Vibracoustic
- Silver Member

also wie scho gseit - huet ab a B.T.P., ihr hend s'ova würkli geil dekoriert - und au das mit em chillout zelt isch würkli geil gsi..s'göndeli isch aber eidütig min personal favorite gsi!
muess leider au säge das d'alag nöd würkli guet igstellt gsi isch - mir hend mal wärend S.O.N.U.S. sin liveact a chli öpis z'mache am graphische EQ aber het nöd würkli vil bracht - ich glaub mir chömet nöchscht friitig a chli frühner und möchet nomal sound check!!
ha mich scho vor em weekend freut am 10. im ova z'sounde - aber jetzt das ichs ova im neue look erlebt han freu i mi no me...
also ihr party animals - bis am friitig - see you on the dancefloor
respect,
Vibracoustic (Manjit und Lukas)
also wie scho gseit - huet ab a B.T.P., ihr hend s'ova würkli geil dekoriert - und au das mit em chillout zelt isch würkli geil gsi..s'göndeli isch aber eidütig min personal favorite gsi!
muess leider au säge das d'alag nöd würkli guet igstellt gsi isch - mir hend mal wärend S.O.N.U.S. sin liveact a chli öpis z'mache am graphische EQ aber het nöd würkli vil bracht - ich glaub mir chömet nöchscht friitig a chli frühner und möchet nomal sound check!!
ha mich scho vor em weekend freut am 10. im ova z'sounde - aber jetzt das ichs ova im neue look erlebt han freu i mi no me...
also ihr party animals - bis am friitig - see you on the dancefloor
respect,
Vibracoustic (Manjit und Lukas)
usm 1h bsüechli wo mer plant händ sind denn doch 4h wordä und wäred bestimmt no vill meh, wänn mer nöd am so. wider ufstah hetted müsse.. aber es isch ja nöd s letschtmal gsi wo mer sich gseht ide ova!
find eifach nüt woni chönnt kritisiere! (edit: hmm vilich es birebizzeli d flyergstaltig?? söll konstruktivi kritik si und kän agriff..)
freuuuuuuuuuuUNDbisGLIIIII
find eifach nüt woni chönnt kritisiere! (edit: hmm vilich es birebizzeli d flyergstaltig?? söll konstruktivi kritik si und kän agriff..)
freuuuuuuuuuuUNDbisGLIIIII
Zuletzt geändert von frä irz am Mi 8. Nov 2006, 14:26, insgesamt 1-mal geändert.
-
Tarabas
Hallo B.T.P
Wollte mich nur churz bedanken für das Booking.
Hat riesen Spass gemacht bei euch zu spielen
Hammer Deko und easy Soundanlage
.
Am besten fand ich den lieben Nachbar der mir liebevoll auf die Schultern geklopft hat und mich aufgefordert hat, die "Basslastige" Musik leiser zu machen.
Das tollste daran war, dass er mich aufforderte mal mit zu seiner Wohnung zu kommen und selbst zu hören.... villeicht hetti ich ihn mal Fragen sollen, ob er weiter musik macht
C.u. on the Floor
Wollte mich nur churz bedanken für das Booking.
Hat riesen Spass gemacht bei euch zu spielen
Hammer Deko und easy Soundanlage
Am besten fand ich den lieben Nachbar der mir liebevoll auf die Schultern geklopft hat und mich aufgefordert hat, die "Basslastige" Musik leiser zu machen.
Das tollste daran war, dass er mich aufforderte mal mit zu seiner Wohnung zu kommen und selbst zu hören.... villeicht hetti ich ihn mal Fragen sollen, ob er weiter musik macht
C.u. on the Floor
- Melliandra
- Platin Member

Chichi voll gail und da seid mer immer mier seiged die verwirrde Drüffnis.Tarabas hat geschrieben:Das tollste daran war, dass er mich aufforderte mal mit zu seiner Wohnung zu kommen und selbst zu hören.... villeicht hetti ich ihn mal Fragen sollen, ob er weiter musik macht![]()
![]()
"He chum mal mit go lose wie luuud das es i minere Stube dönt!"
"Ja und wer macht den dMusig?"
"Aha ja han dänkt die macht sich voneleige"
-
Merlin-ch