14.10 / Tobelbachkrach Hugos B-Day

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
UV-Spider
Silver Member
Silver Member

14.10 / Tobelbachkrach Hugos B-Day

Beitrag von UV-Spider »

Hug THX für die herzig Herbstparty....hät also gfägt bis zum Schluss
Traumhaftes Waldplätzli, herigs Bächli und en schöne Herbstafang mit de Blätter wo i allne Farbe vom Blätterdach abe tröpfled sind....es häd alles so zimli passt.....

@Kollegoli: Hey häd also ned schlächt tönt!!! Und Spass gmacht häds natürlich au chli mit dir umezhample..... :P

Hugo hoffe machsch de also no en Wintermantel Party..... :P

THX greez
Bild
Louis Cyphres

Beitrag von Louis Cyphres »

G U E T G M A C H T H U G O \:D/ :P

Es isch super gsi, gueti Lüt, gueti Stimmig
und gueti Fründ und Helfer 8)

En Platz mit good Spirits

no mal alles gueti zum Geburri und blib so wied bisch

:-D :wink: :-o :-D :wink: :-o :-D :wink: :-o :-D :wink: :-o :-D :wink:
Carpe Diem........
Zwirbelzwerg

Beitrag von Zwirbelzwerg »

hey ja chan mich da nur aschlüsse.. meega schöne platz gsi und voll di fridliche lüüt.. :)

isch so super gsi dasi ide nacht nöd mal zum schlafe cho bin.. :-D

mach wiiter so hugo..!

liebs grüässli
Pilzli
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Pilzli »

Mir fallt nüt neus ii.
Es isch eifach ä super Nacht gsie, an me wunderschöne Platz!
Merci vielmol Hugo :P
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

ja das isch schono sehr schön gsi det be dim chline pläzzle. sehr gmüetlich und friidlich.

det mini musig zlaufe lah isch e geili erfahrig gsi und hät au sehr spass gmacht. au wenns am afang es paar narkotisiert hät, ihihihihi :twisted: .

was dmusig susch abelangt hani halt mis übliche problem gah das nur fullon glofe isch und nüüt anders usser det die 2ehalb stund "dark" oder "halbdark" was min gschmack aber au nöd befridigt.

vermisst eigentlich niemert vo eu musig wo mal biz andersch isch? aso ich meine fullon isch ja scho geil und alli djs wo ufgleit händ händ minere meinig nah au würkli vollll geile fullon ufgleit. aber trotzdem, wenni zwüschedure mal was anders ghöre wür, wär au grad de fullon wieder geiler. zumindescht isch das momentan min standpunkt so nach 7 trilliarde fullon partys.
wennich musig produzier, dann versuechi immer schön individuell zbliibe au wenn das zunere narkotisierig eurersiits führt, wennis dann anere party spiel. musses denn nonstop vollll abgah? aso ich meine voll abgah im sinn vo das nie under 144 bpm gspielt wird und immer de "killersound" lauft. mal ruhiger und chli sphärischer und vorallem au mal psychedelisch wär doch au mal schön. nöööööööööööd??? :mrgreen: so jedi party eifach nonstop "vollgas" gaht doch igendwie voll nöd würkli ab?
aso gell nöd falsch verstah, hans e supper party gfunde würkli uhuerre schön. ich fände es paar chliini musikalischi variatione fürs nöchst mal würkli hammer.
und danke für das ich det han chöne musiziere. ich chume gern wiedermal mit mim schlaf bis abgah-sound (eifach nöd nur abgah... ihihihi)

tschöss
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

jajaaa, dä killersound di ganz ziit...hihi.

aso d party isch wüki herzig und schön gsi, de platz hät bi nacht und tag u schön uusgseh und es hät e fröhlichi und gueti stimmig gherrscht. und ich bin sogar zügin vom berüemt-berüchtigte einbeitanz worde... :lol: wow, hät mi aso schier us de socke ghaue.

au ich hett mir sehnlichscht chli musikalischi abwächslig gwünscht. es git so vill geile und psychedelische sound, warum die ganz ziit das duregefullone? vor luuter abgaa di ganz ziit gaz mit de ziit überhaupt gar nüme ab ..(was für en satz ... :? :lol: )
zum glück hät de oli sin sound bracht, isch uu schön gsi und hät perfäkt zu dem schöne herbschtmorge passt.

aber ebe, alles i allem isches gmüetlich gsi.
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

jaja de einbeitanz!

endlich ischer wiedermal passiert!! gell sandro.... ihihihihihihi

igendwie hämer eusi pflicht i letschter ziit vernachlässigt. ich mach jetz dann e uusbildig zum einbeitanzlehrer! jaja so isches.

aso sziel für nöchscht jahr: anere grosse party amene tanzplatz wo guet sichtbar isch e reihe us 11 liideschaftlich einbeitanzende lüüt anezbringe!

dänn hämers vollbracht und de wältfriede isch nah!!! jaja und schowieder isches eso! min realitätssinn isch eifach unerschütterlich! jaaaaa :-D
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Zauberhäxli »

Sisch ä herrlichs Herbsttanzfeschtli gsi amnä wunderschöne Plätzli!

Bi zwar erscht am Morgä cho, has aber däfür umso meh gnossä! Scho bim Marsch vom Bahnhof her hanis chum mögä abwarte, dänn isch no öisä Fründ und Hälfer a öis verbigfahre und mir händ scho Angscht gha Party seg scho verbi bevor mir det sind, zum Glück ischs nöd so gsi :P :P

Det acho z`erscht mal ä grosses HALLIHALLO zu allne und Fröid über dä herrlich Platz mit nettä Lüt. S`Geburichind isch am Soundä gsi und hät i mir vu Afang a d`Luscht zum tanze gweckt (merci Hugo!). Bi dänn au viel am abgah gsi wänn i nöd grad am plaudere gsi bin.

Dä Sound hät mir scho guet gfalle, han halt no möge well i erscht am Morgä cho bin, muessch halt no fit si zum zu Fullon richtig abzgah. Mir würds halt no gfalle wänns so richtig schöne und sphärische Morgäpsy lauft, bin villicht chli altmodisch :-o :-o :-o

Uf jedä Fall merci vilmal, sisch meeega lässig gsi! Hoffä Hugo du machsch gli wider mal ä Party!
thotem
Silver Member
Silver Member
Beitrag von thotem »

Ja das isch würkli es feins Partily gsi! Han no Bilder, weiss irgendöper grad woni die am gschidschte ufelade?
Wer andern eine Grube gräbt, fällt selbst hinein.

Albert Einstein - Physiker und Zahnarzt
thotem
Silver Member
Silver Member
Beitrag von thotem »

Sodala han öpis gfunde

Da gits Bülder http://www.esnips.com/web/goas
Wer andern eine Grube gräbt, fällt selbst hinein.

Albert Einstein - Physiker und Zahnarzt
bautz89

Beitrag von bautz89 »

So liebei Lüüt

ich write do jez mal öppis us secht vom Dj ine:

Ich ben am 5.30 a dere party acho, und han garned gwösst was det alles so gloffe esch soundtechnisch etc.
Han mini sach gmacht hinderem meschpolt ond halt min sound ufgleit, won ich persönlich am liebschte han. Mängisch voll abgoh sound mängisch met schöne melodie denne, ich glaub es het för jede was debi gha(han au soundwönsch vode partyusers agnoh). Usser Darkzügs brucht glaubs niemert a somene ort ond um die Ziit. Ich gseh halt gern wend d lüüt abgönd, au wenns langsam ad substanz goht. Ich chan eu verstah dases mängisch au psychedelic sound brucht, wo ned alzu schnell esch. Aber ich hans auscho erläbt das abde 9ne am morge proggy gloffe esch ond sech denn alli partylüüt nach fullon gsehnt händ. Es esch halt wie de Hans im Schnäggeloch, was er will das het er ned ond was er het das will er ned.

Ich hans e geili gschecht gfonde det ade Hugoparty, ond mich hets überrascht das de oliverus jez scho so geile sound produziert. Vo dir werd und will mer secher no me ghöre!!
Die sach met em soundstyle esch halt en frog vom lineup, ond das esch secher guet gsi.

So jez hani min Sänf au dezue geh
Merci no an Hugo das i weder han döfe sounde ond a alli lüüt wo vollgas geh händ, Cu @ next Hugoparty *g*(hoffentli gets weder eini)

Greetz Bautz
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

hey markizilus !

ja aso das mit de musig isch eigentlich eh meh es problem vo mim persönliche gschmack, wo halt nach sooo viiielne fullon partys sich immer meh nach abwechslig und verschiedenere kläng seehnt.

s line isch tiptop gsi, wenns nach mim gschmack gange wär dann hetts eifach chli andersch uusgseh. aber ich han eigentlich nöd welle igendwie motze oder so was, sondern eher fröge ob dass dann nur mir, de shmahu oder dene wo voll uf dark stönt (was ich ja ehrlichgseit überhauptnöd geil find) so gaht...

aso die musig wo du uufgleit hasch und au die vo de andere djs isch alli voll geil, eifach alles öpe nachem ähnliche muschter. ich lose diheime au under anderem söttigi musig und ghöres au gern ade partys, finde halt eifach dasses viiiiiiiieeel meh abgah wür, wenn da chli meh abwechslig drin wär.... und da igendwie alli mini kollege uusschliesslich fullonpartys mached und fullon ufleged, hanis bedürfnis da mal igendwie drüber zrede (was gad ade letschte party usgiibig gmacht han), wie denn die andere das gsehnd.

igendwie gaht doch däggschen paar mal (nöd immer) chli flöte wenn alles immer gliich isch, gell???? :-D dich gsehtme in letschte ziit au nümm ganz soo viel an partéééés wie au scho???

und wieso heissisch du bautz 89??? aso 89er jahrgang bisch ja wohl nöd...

ach ja und danke füs kompliment. musiziere isch ebe eini vo mine liideschafte und da chunnt sicher no viiiieeel. und ich gib mer müeh, alles zignoriere was um mich ume gseit wird und wie dgschmäcker sind und versuech musig miteme möglichscht freie geist zmache.
SpickyTricky

Beitrag von SpickyTricky »

hoi zämä.....

wott mich no bi allne bedanke wo mitghulfä händ... uf welli art au immer:)
ich han schowider was in planig... dä winter isch gli da und d outdoorpartys werded rar.... immer schön d ohre und auge offe halte....

übrigens häts uf http://www.seltsam.ch no super bilder vode party und au vo eusäm schöne tobel inkl. wasserfall....thx mike

bis gli hugo( spickytricky)
Antworten