hey markizilus !
ja aso das mit de musig isch eigentlich eh meh es problem vo mim persönliche gschmack, wo halt nach sooo viiielne fullon partys sich immer meh nach abwechslig und verschiedenere kläng seehnt.
s line isch tiptop gsi, wenns nach mim gschmack gange wär dann hetts eifach chli andersch uusgseh. aber ich han eigentlich nöd welle igendwie motze oder so was, sondern eher fröge ob dass dann nur mir, de shmahu oder dene wo voll uf dark stönt (was ich ja ehrlichgseit überhauptnöd geil find) so gaht...
aso die musig wo du uufgleit hasch und au die vo de andere djs isch alli voll geil, eifach alles öpe nachem ähnliche muschter. ich lose diheime au under anderem söttigi musig und ghöres au gern ade partys, finde halt eifach dasses viiiiiiiieeel meh abgah wür, wenn da chli meh abwechslig drin wär.... und da igendwie alli mini kollege uusschliesslich fullonpartys mached und fullon ufleged, hanis bedürfnis da mal igendwie drüber zrede (was gad ade letschte party usgiibig gmacht han), wie denn die andere das gsehnd.
igendwie gaht doch däggschen paar mal (nöd immer) chli flöte wenn alles immer gliich isch, gell????

dich gsehtme in letschte ziit au nümm ganz soo viel an partéééés wie au scho???
und wieso heissisch du bautz 89??? aso 89er jahrgang bisch ja wohl nöd...
ach ja und danke füs kompliment. musiziere isch ebe eini vo mine liideschafte und da chunnt sicher no viiiieeel. und ich gib mer müeh, alles zignoriere was um mich ume gseit wird und wie dgschmäcker sind und versuech musig miteme möglichscht freie geist zmache.