Signs - 9.9.06

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
ktk

Signs - 9.9.06

Beitrag von ktk »

War eine wunderbare Party im Jura, der Platz war sehr cool, mitten im Nichts ein kleines Tal wie geschaffen für eine Goa :) Und dazu noch fast Vollmond.

Der Sound überzeugte sehr, die Anlage war der Hammer (mit Ausnahme vom kleinen Aussetzer um 3 Uhr) und das Deko war sehr liebevoll, grosses Kompliment!

Leute hatte es wohl etwas mehr als erwartet, wurde ja fast eng auf der Tanzfläche :-)

Hat sich also gelohnt!
biberfreund

Beitrag von biberfreund »

Sieht nach ner sehr schönen Party aus... vielen Dank an Manu Wieland für die Fotos!

http://www.dideldum.ch/gallery/thumbnails.php?album=87

Bild

Bild

Bild
Titali

Beitrag von Titali »

fuck ... dä typ mit dr gitarre het mis jäckli an, wo mir in evilard isch klauet worde!

arschloch frächheit :evil: :evil: :evil:
biberfreund

Beitrag von biberfreund »

TiTaLi hat geschrieben:fuck ... dä typ mit dr gitarre het mis jäckli an, wo mir in evilard isch klauet worde!

:lol: Meinsch das esch es Unikat gsi?
Aman
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Aman »

@titali

gsehs Positiv jetzt weisch das dis jäggli ume isch und wenns guet god denn lauft er dir sogar über de weg. Denn wett ich nid in sinere hut stecke!!!!
Titali

Beitrag von Titali »

hahaha@biberfreund :lol: bi nid sicher, aber es git sicher nid sehr viel wo genau das gliche jäggli hei wie ich (obwohls bi ihm chli versiffter usgseht, als bi mir)! die party isch ja in reconvillier gsi oder (wär no fast dörthie :wink: ) und party damals im bielerwald isch nid wäg vo dört... same same people!

hehe Aman, ja genau... är müest mir eifacht när fürs läbe lang gratis gitarrestunde ghä :lol: :lol: :lol:
tinu the PsySchlumpf
Platin Member
Platin Member
Beitrag von tinu the PsySchlumpf »

TiTaLi hat geschrieben:fuck ... dä typ mit dr gitarre het mis jäckli an, wo mir in evilard isch klauet worde!

Und jetz versteckt dä huerä wixer sis gsicht ou no ganz fräch unter der kaputze :-D
Käpten Hirni
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Käpten Hirni »

àhm easy lüt..ar kokopelli hets en stand ka de het hunder so schnittjagge verchauft...mini isch sogar ähnlich wen nid di glich..eifach farblich underscheidet si ....
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
Aman
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Aman »

ich dänke wenn er euch persönlich begägnid denn findet er de scho use öb dass das Jäggli isch vielicht hed ers jo au vom dieb übercho oder de dieb hets im secendhand schop verkauft hehe
Titali

Beitrag von Titali »

ooops mues mich entschuldige bi däm jäggli-träger! has jetzt mau unter luppe gno und gmerkt, dass ich 11 roti streife am ärmel ha und är nur 8!

BigSorrY to you mit dr gitarre Bild

Bild Bild Bild Bild Bild

aber gseht scho verdammt glich us oder:

Bild]Bild

shit, isch voll nid min tag... ha vori no fast unfall bout! grab mer gloub lieber e gruebe und versinke drin :?
TheAngel1985

Beitrag von TheAngel1985 »

Titali Kopf hoch... au bi dir chunt d'Sunne wieder... :-) und falls nöd schick dr hie mal provisorisch es paar härzlichi Strahle... *knuddel*

Bild
Titali

Beitrag von Titali »

dankeschÖÖÖÖÖÖn angel - du bisch mega lieb

Bild Bild
Antworten