OSCILLATOR CLUB Sylvester Party

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
ChriSmoS
dj
dj
OSCILLATOR CLUB Sylvester Party

Beitrag von ChriSmoS »

Aufwendiges und sylvesterliches deko. Das beste an der party war die Stimmung, sehr familiär, freundlich und abgefreakt :) Die Preise waren, wie erwartet, sehr fair. Die Anzahl der leute war ideal zum shaken. Mir hats wieder viel spass gemacht bei euch zu sounden. Thx an pee.

Ich wünsche im Osi es langs läbe :-D
alles was du hast, hat auch dich

www.soundcloud.com/badbug
www.youtube.com/chrismos84
Titali

Beitrag von Titali »

hehe - wünsche am osi ou es langs läbe :wink: :-D :wink:

ich habs auch mega schön gefunden mit all den lieben und bekannten freunden zu feiern in biel - like a family!

chrismos dein liveact war geil - hat mich endlich zum shaken gebracht :wink: schade pee, hattest du nur so einen kurzen act, aber du hattest ja sonst alle hände voll zutun *grins* (wie auch immer)

thanks für den gratis-chämpis *hüpf* hab meine 2 flaschen wieder nachhause genommen und auch sonst thanks for everything!

ha öich mega gärn
knutsch titali*** Bild
Josh
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Josh »

Jau, mit chli Verspätig hani au no welle Danke säge. Hätt mer sofort e Membercard kauft, weni ned so verdammt wiit weg wohne würd. ;-)
S einzige was mi würklech gstört het sind die doofe Ballöön gsi... Die händ mi sicher hundert Mal us de Shaketrance usegholt, wenn wieder mal eine verplatzt isch... Baaaaad idea! :twisted: Au händ mi sicher 5 Teenies aquatsched wäge Pille, eini devo sogar 2x innerhalb vonere halbe Stund oder so... Erstens bini doch grad chli verschrocke, dass soviel Lüüt schiinbar eifach ufne Chemietrip us gsi sind, und 2. gsehni würklech ned us, als nähmi bösi Droge!!:-D
Aber susch isch wirklech schön gsi, han no sälte soviel Lüüt troffe anere Party, isch mega familiär gsi. :-)
Leider isch mim Schatz schlächt gange, drum hani fasch meh Ziit im Chillout Egge als ufem Dancefloor verbracht... nächst mal wird alles besser! :-)
Tanze, bis nicht mehr du dich zur Musik bewegst, sondern die Musik nach deinen Bewegungen spielt...! :-)
---
When in Danger or in Doubt run in circles, scream and shout! :-D
Titali

Beitrag von Titali »

Suncollector hat geschrieben:@ josh:
wieso isch ächt all halbstund öpper für "böse" stuff cho froge? entweder hesch würklich wie the "king stoned" usgseh, oder es het chum droge u gar keni dealer i däm club umegha! :idea: ;-) Suech dir eis us ;-)) *smile*
hehe josh, du böse böse stoned dealer *grins* - dr josh-bär :wink:

ich mues zughä, dass ich ou xmau für drugs bin gfrogt worde - es het würklech nid viel umgha und weisch, wenn öper unbedingt droge wott, de frogt meh mit dr zyt eifacht jede :shock: :twisted: :shock:

wär gseht scho us, aus würd är droge näh :?: :lol: :?:

knutsch to all....titali***
Titali

Beitrag von Titali »

ou, mir isch no grad öpis in sinn cho:

@colin (funny face): het mich gföid dich wieder zgseh in biel :wink: vorauem dis froueli isch ja en mega schätzu - säg ihre en liebe gruess und ich drück sie lieb!!! sie isch ächt dr ufsteller ufem dancefloor gsi with you :lol: 8) :lol:

kiss to you...titali***
Colin
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Colin »

ein Optimale Start is neue Jahr Danke vielmal all beteiligte vom OSCILLATOR

äntlich hani könne so richtig usgibig tanze, all 3 live-acts waren genau geil

Suncollector@Pee hat mi gfreut dich mal kennezlerne und ich freu mi uf wieteres...so cds...11.März weisch was ich schreib dir mal es ....

Chrismos@Chris@ BEATLEJUCIE echt weiterso!!! ich freu mi das es rockt wenn du soundisch

Sensifeel@Philippe zum glück han ich dien Live-act jetzt mal ganz ghort Merci

@titali@Josh@Fire und all andere di det gsie sind bis spötestens spöter
(be)COZ(mopolitan)
next bookings:
Full Moon Party 25.6 Zürich
Engadiner Spirit 1-4.7 Graubünden

http://www.radioradius.ch
Josh
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Josh »

Suncollector hat geschrieben:isch schön, wie vili näme hie im forum es gsicht für mich bechöme... ou weme sich sgsicht immer anders vorstellt, alses denn i würklichkeit isch... funny :)
Das isch würklech schön! :-) Het mi mega gfreut, euch alli z gseh @Schmätterling@Fire@Colin und Co! :-) Guete Spruch btw: "Bis spätestens später!" :lol:
Tanze, bis nicht mehr du dich zur Musik bewegst, sondern die Musik nach deinen Bewegungen spielt...! :-)
---
When in Danger or in Doubt run in circles, scream and shout! :-D
Antworten