bitte PN an mich, sötts unbedingt wieder ha - thääänks!!!
14.11.09 - Reaktor Winterthur - Animi komplet Defectus
14.11.09 - Reaktor Winterthur - Animi komplet Defectus
han mis GA verlore und anschinend isches gfunde worde!

The Drums don't Stop... 

- rägebogehäxli
- Gold Member

Re: 14.11.09 - Reaktor Winterthur - Animi komplet Defectus
strubi züri hb szene, bi döt anecho und ha grad en huufe lüt troffe, woni scho ewigs nüm xe ha...
dänn ändli mal de titali döfe hoi säge (cool!) und schliessli mit me chline grüppli (mini-pilzli-träff inkl. goa-mami und mf-ex-miss
) uf winti...
die party isch... sehr clubberstyle xi
wunderschöni deko, hät mer gfalle... und das einte tuech hät mi grad wider as ozora zauberet
d visuals sind fesselnd xi. und brutal real...
schad, isch de bass immer wider usgstige
defür häts umso me gfäget, wäner wider funktioniert hät
my favorite set: töggi vs. nonius
electro am morge isch scho stylisch, gfallt mer an und für sich scho guet, aber nach zwei stund hanis ghört (igendwie tönt das alles chli glich...).
de chlini umbau am igang isch super, so wirds i de garderobe nöd z äng, wänn paar täsche abgä wärded
also... wänn eine "a siner erschte goa isch und vorher grad es filzli gässe hät" (wet nöd wüsse, wie de wür reagiere, wär er mal anre outdoor...), söter sich vilich nöd so als king benä... und wämer ihn nach x-facher amachi azickt, er söli verschwinde, müesst das doch es zeiche si, dass mer NÜT mit ihm wet afange. manne reded da glaub nöd so e krass andri sprach, oder xeni das falsch?
kino in lebändiger form isch rächt amüsant xi
danke de ganze animi defectus crew!
edit: zirbelchrütli isch au e superlässigi frau
die party isch... sehr clubberstyle xi
wunderschöni deko, hät mer gfalle... und das einte tuech hät mi grad wider as ozora zauberet
d visuals sind fesselnd xi. und brutal real...schad, isch de bass immer wider usgstige
de chlini umbau am igang isch super, so wirds i de garderobe nöd z äng, wänn paar täsche abgä wärded
kino in lebändiger form isch rächt amüsant xi
danke de ganze animi defectus crew!
edit: zirbelchrütli isch au e superlässigi frau
Zuletzt geändert von rägebogehäxli am Di 17. Nov 2009, 12:36, insgesamt 1-mal geändert.
zäme simmer ois
shamanic dreams came true
if war is the answer, the question must be fuckin' stupid...
california ☼ => ·٠•●♪ ♫ ☯* ॐ ♥ ☮ *☆ ♫ ♪●•٠ (you will feel it...)
sag nicht immer, was du weisst, aber wisse immer, was du sagst.
du meinst, deine stimme zählt nicht? dann addiere mal alle, die genauso denken.
der vorteil der klugheit liegt darin, dass man sich dumm stellen kann. das gegenteil ist schon schwieriger. - kurt tucholski

shamanic dreams came true
if war is the answer, the question must be fuckin' stupid...
california ☼ => ·٠•●♪ ♫ ☯* ॐ ♥ ☮ *☆ ♫ ♪●•٠ (you will feel it...)
sag nicht immer, was du weisst, aber wisse immer, was du sagst.
du meinst, deine stimme zählt nicht? dann addiere mal alle, die genauso denken.
der vorteil der klugheit liegt darin, dass man sich dumm stellen kann. das gegenteil ist schon schwieriger. - kurt tucholski

smile, ja die bunti HB szene und spontane träffe isch echt special & fuNNy gsi!
schöön gsi dich kennezlerne und alt bekannti sit langem mal wieder gseh!!!
*han voll muskelkater* tooo much tandem-driving!!!
schöön gsi dich kennezlerne und alt bekannti sit langem mal wieder gseh!!!
*han voll muskelkater* tooo much tandem-driving!!!
The Drums don't Stop... 

-
u.s.l.
isch eifach blubb gsi. eigentli hätti nur scho wägem name vo de org gar nid trouet z cho. zum glück hends üs nid identifiziert - susch wärs üs so ergange, wie dene animis im unanimierte filmli. aso - leben und leben lassen!
e bitz defectus isch de verstärcher gsi. obwohl i gärn musik ha, wärs mir gar nid ufgfalle, wenns die ganz ziit glich gloffe wär. so sind off-beats doch durd höchene chli downgmacht worde, was bim töggi und nonius am dütlichschte hörbar gsi isch.
tandem für min gschmack chli z früe dra gsi - die zwei chani mir zumene sonnenufgang vorosse besser vorstelle, as am halbi drü ide nacht.
susch sind all ok underwägs gsi...vor allem die dame mitem härzlitäschli - und üse "mistalovalova" bagger-machine *prust* (de vergiss i glaub nid so schnell).
ab de achti hani mi de gfragt, wozue dass es immerno mönsche git, wo valium oder rohypnol hindereschletzet...isch aber gschmackssach. irgendwie bini mir zfescht a arschwackelsound gwöhnt, als das mi oldschool-nintendo-sounds beflügle chönd *demsofadankt*
uffällig isch aber bi allne musiker en langsami, stetigi steigerig ide sets gsi - so sets si. bi adda&marcosis het das ja ganz interessanti forme agno
liebe dank a d partypeoples - immerwieder luschtig mit euch
e bitz defectus isch de verstärcher gsi. obwohl i gärn musik ha, wärs mir gar nid ufgfalle, wenns die ganz ziit glich gloffe wär. so sind off-beats doch durd höchene chli downgmacht worde, was bim töggi und nonius am dütlichschte hörbar gsi isch.
tandem für min gschmack chli z früe dra gsi - die zwei chani mir zumene sonnenufgang vorosse besser vorstelle, as am halbi drü ide nacht.
susch sind all ok underwägs gsi...vor allem die dame mitem härzlitäschli - und üse "mistalovalova" bagger-machine *prust* (de vergiss i glaub nid so schnell).
ab de achti hani mi de gfragt, wozue dass es immerno mönsche git, wo valium oder rohypnol hindereschletzet...isch aber gschmackssach. irgendwie bini mir zfescht a arschwackelsound gwöhnt, als das mi oldschool-nintendo-sounds beflügle chönd *demsofadankt*
uffällig isch aber bi allne musiker en langsami, stetigi steigerig ide sets gsi - so sets si. bi adda&marcosis het das ja ganz interessanti forme agno
liebe dank a d partypeoples - immerwieder luschtig mit euch
- Asrael
- Platin Member

[quote="u.s.l."]e bitz defectus isch de verstärcher gsi. quote]
ja das mitem sound, has zersch gar nöd gross artig mit übercho (nöd de gröscht proggi liebhaber),vom ufboue her scho müed xi,
de limiter vom bass isch schlecht iigstellt xi,d aalag hettmi allgemein abr besser igstellt tunkt als ade "progressive dance for varanasi"
im ganze isch supr stimmig xi,undde foood sowieso...
ja das mitem sound, has zersch gar nöd gross artig mit übercho (nöd de gröscht proggi liebhaber),vom ufboue her scho müed xi,
de limiter vom bass isch schlecht iigstellt xi,d aalag hettmi allgemein abr besser igstellt tunkt als ade "progressive dance for varanasi"
im ganze isch supr stimmig xi,undde foood sowieso...
Asrael `s Decoration http://www.facebook.com/?ref=logo#!/gro ... 6590733152
vorläufiges datum Jonglierfestival kulti 18/19. Juni
Asrael84@gmx.ch
http://www.Lunastix.ch
http://www.Kulturfabrik.ch +Jongliertreff ,Mittwoch
http://www.AnimiDefectus.ch

vorläufiges datum Jonglierfestival kulti 18/19. Juni
Asrael84@gmx.ch
http://www.Lunastix.ch
http://www.Kulturfabrik.ch +Jongliertreff ,Mittwoch
http://www.AnimiDefectus.ch

-
( (( {-_{-_-}_-} )) )
- Platin Member

also im gegensatz zu meinen eher zurückhaltenden vorrednern fand ich die party durchwegs recht geil!
ich mag diesen kleinen, gediegenen club irgendwie. er hat wirklich charme.
und vor allem fand ich dort zwei dinge, welche für mich einfach 90% der party ausmachen:
1. guten sound und
2. genügend platz um mich frei im raum bewegen zu können
ja, bewegen! und das auch noch ungehindert! das ist schon eine echte seltenheit geworden und deshalb habe ich es so richtig genossen. welche erlösung...
tandem war ganz grosses tennis, adda und marcosis wie gewohnt erste sahne und auch den nachfolgenden minimal-dj fand ich sehr speziell. weiss gar nicht was ihr habt, das war doch voll rock!
von mir aus dürfte sogar noch mehr sound dieser minimal trockenen stilrichtung laufen, aber damit würd man den echten goanern (wozu ich mich demach nicht mehr zählen darf) wohl einen tick zuviel toleranz abringen müssen. aber das verstehe ich auch, denn irgendwo ist schliesslich mal ne grenze hehe, gell...
aber alles in allem ist es mir wirklich nicht mehr wichtig ob neben mir jemand mit pluderhose und rastas oder mit rosa lederkorsett und härzlihandtasche steht. und das ist auch gut so! jeder spielt halt so seine rolle, maske bleibt maske und bei ihrem ureigenen wesen angekommen sind die wenigsten...
ich mag diesen kleinen, gediegenen club irgendwie. er hat wirklich charme.
und vor allem fand ich dort zwei dinge, welche für mich einfach 90% der party ausmachen:
1. guten sound und
2. genügend platz um mich frei im raum bewegen zu können
ja, bewegen! und das auch noch ungehindert! das ist schon eine echte seltenheit geworden und deshalb habe ich es so richtig genossen. welche erlösung...
tandem war ganz grosses tennis, adda und marcosis wie gewohnt erste sahne und auch den nachfolgenden minimal-dj fand ich sehr speziell. weiss gar nicht was ihr habt, das war doch voll rock!
aber alles in allem ist es mir wirklich nicht mehr wichtig ob neben mir jemand mit pluderhose und rastas oder mit rosa lederkorsett und härzlihandtasche steht. und das ist auch gut so! jeder spielt halt so seine rolle, maske bleibt maske und bei ihrem ureigenen wesen angekommen sind die wenigsten...
- white
- Silver Member

schön gseit!!( (( {-_{-_-}_-} )) ) hat geschrieben:aber alles in allem ist es mir wirklich nicht mehr wichtig ob neben mir jemand mit pluderhose und rastas oder mit rosa lederkorsett und härzlihandtasche steht. und das ist auch gut so! jeder spielt halt so seine rolle, maske bleibt maske und bei ihrem ureigenen wesen angekommen sind die wenigsten...
übrigens dparty war der hammer : ) richtig geil abgange..merci a ali wo cho sind und zu dere unvergässliche nacht bitreit hend.
yepp, party war geil!
gerne wieder

gerne wieder
yeah party isch voll cool gsi ! nur die bäss mmmm... grad bi mim track gäl töggggi !!
de minimal am morge hät au supi passt !!!
greetz and see you !
de minimal am morge hät au supi passt !!!
greetz and see you !