WAKE UP 10 : 11.7.09 ir Forch

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
essiggurke
Silver Member
Silver Member

WAKE UP 10 : 11.7.09 ir Forch

Beitrag von essiggurke »

grüüzgrüüz mitenand..
ganz unspektakulär aber trotzdem notwendig muesi ez de start zu dere party mache..

obwohl de brüeder schlaf mich zfrüeh i sini arm gno het und ichs drum ersch uf di 8i am morge ufgeschafft ha, ischs na riichlich voll vo lüüt, musig (au wenn es müü lisig - bulletechnisch) und gratisgetränk gsi (froide! :-D ).. drum kompliment, ha au vo allersiits ghört dassd nacht super gsi isch, und ha selbst morgens gnueg ufgstellti gsichter erblicktgha. crazyeye

aaber nun zur moral der geschicht:
ha en AHV-uswis vom herr stefan pfister wo am 27.september 85 burzeltag het gfunde - sorry, dasi so d'date veröffentlich- aber hoffedli zum eigene intresse?
nunja, sött das aso er oder öper lese wo's eventuell betrifft, s'chärtli isch ez brav ufghobe bi mir dihei und wartet uf sis herrli.
When going through hell, keep görkin'.

Gott liess uns fallen, so stürzen wir denn auf ihn zu. [ - F.Dürrenmatt in "Der Tunnel" ]

isn't it easy?

Hagestolz und Heuel Party Corporations präsentierend Flügendi Füessle!
tripeltrapel
Platin Member
Platin Member

Re: WAKE UP 10 : 11.7.09 ir Forch

Beitrag von tripeltrapel »

ganz geili party xi! vorallem d nacht het zünftig grigled! isch aber au e supergeili ahlag am start xi.. crazyeye
Es gibt eine Theorie, die besagt, wenn jemals irgendwer herausfindet, warum und wozu das Universum da ist, dann verschwindet es auf der Stelle und wird durch noch etwas Bizarreres und Unbegreiflicheres ersetzt.
Es gibt eine andere Theorie, die besagt, dies sei schon lange geschehen.
Scooti
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Scooti »

ja war schön und so (d nacht)..
het me aber rächt agschisse am morge wägem sound! sooo liiiislig ^^ :Qwe
aber stimmig und d lüt 1A
(ha doch nömme chöne ab däm typ wo mitem Azug vom Hochzit direkt cho esch )oder esch das äch nur e usred gse metem Hochzit ?? n-smile_3_7_1.gif

gruess und so ...
Samuel
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Samuel »

i kann leider nid zustimme

saggtüüre itritt und dänn e cola sechs stutz ](*,)

und guti stimmig find ich was anders :cry:

chasch halt nid immer gwünne . . .
adda
Silver Member
Silver Member

Beitrag von adda »

wow isch das geil gsi !!! umpa umpa n-smile_2706.gif n-smile_2704.gif
krass viel lüt gha aber alli friedlich /happy so wies söt sii .......

hammer die stimmig !!!! danke viel mal das ihr so mega abgange sind =D> =D> =D>

greetz
Sven

Beitrag von Sven »

Als ich auf der Party ankam habe ich gleich zweimal gestaunt. Aber der hübschen Deko und ab den vielen Leuten. Himmel, war das ein Durcheinander bis ich mich zurechtfand /wurm

Mit dem Soundsystem hatte ich ein Bisschen meine Mühe. Möglicherweise bin ich einfach zuwenig Progi-Kenner oder habe immer die akkustisch schlechten Plätze erwischt. Jedenfalls hatte die Anlage für mich viel zuviel Bass, währen Mitten und Höhen kaum zu hören waren.
atombrot
Silver Member
Silver Member

Beitrag von atombrot »

habs auch super gefunden (die preise hätten angenehmer sein können, liess sich aber verschmerzen). den eingang zur party hab ich schonmal hammer gefunden, dieses portal.

allgemein fand ich die party recht geil dekoriert. auch diese absperrungen hatten schöne zeichnungen drauf, die im uv leuchteten.

sound mässig hat es mir eigentlich gut gepasst. bin zwar nicht so der proggi hörer, aber ein kumpel wollte mich unbedingt dabei haben ;) der durfte sich auch die ganze nacht was anhören wegen dem sound ;) war aber auch nicht ganz ernst gemeint (wäre ja blöd, wenn ich an eine proggi party komme und mich über proggi aufrege ;) ).

war eigentlich die ganze nacht auf dem dancefloor und hab mich von den klängen davontragen lassen. wie gesagt, war nicht mein lieblings sound, aber hatte durchaus meinen spass.

als dann am morgen auch alles geklappt hat mit der shuttle rückfahrt, war eine durchwegs schöne party für mich zu ende und trotz meiner ursprünglich schlechten stimmung habt ihr es geschafft mir für diese wenigen stunden die sorgen zu vertreiben. hat richtig gut getan.

@essiggurke: du bisch glaubs gad mit demzug acho, woni hei gfahre bin ;) has erst peilt woni dineghockt bin, suscht hetti no hallo gseit ;)
Penthesilea

Beitrag von Penthesilea »

Schöne Party wars, vielen Dank /color

Der Sound war teilweise etwas gewöhnungsbedürftig aber trotzdem eigentlich durchwegs i.O.
Viele, viele Leute, viele Eindrücke, viele liebe Menschen und wenig Schlaf. Prima zum Abschalten. :-D

Hat jemand Photos?
When we see Mother Nature as the embodiment of God, we will automatically serve and protect her.

Sri Matha Amrithanandamayi Devi
morgristwen

Beitrag von morgristwen »

super Party gsi!

nur ääähm 1 wc uf so vieli lüt, es bitzeli ungeschickt 8)
Thomy

Beitrag von Thomy »

Uiuiui /bigs /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy
Das isch ja wider emal en Fuer gsi =D> =D> =D> Bravo =D> =D> =D>
Ok es isch für s`Meli und mich dei erst Party gsi sit langem /color /color Und villicht bini au wäge dem so euphorisch.hehehe
Al die liebe Lüüt wommer scho soo lang nümme gseh händ,wider ema chönnel id Arme zneh oder eifach en luschtige schwatz chonne zha (gällens Psychobella).
Het Eus halt scho mega gfehlt.Zue demm natürli Hammersääuundddddddd durs Band /happy /bigs /happy /bigs /happy /happy /happy /happy
Wobi Röbi irgend einisch rüerider glaub es Bier a.Ned immer so rassig wett doch die ganzi Nacht träbelle. [-X :^o Nei seich Au de Tibi,Adda ,Oli,MArco scheisse eifacht alli Finest Progi gspilt.Danke.
Es speziells Dankeschön wetti aber glich no uf Aarau/Kütigen schicke au wemmer Eus sälte gsehnd isches immer wider e Riiiise Freud mit Euch döffe zfäschtle

So glaub alles gseit wo het welle gseit siiii :-k :-k
Händ alli e schöni Open-Air ziit und bis irgends emal die RüüübliläääänderZ
Gnömlii
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Gnömlii »

zivis ufem abewäg hätte ned müsse sie
ॐPeace & Blüemliiॐ
ॐReAdY tO fLyॐ
ॐMasala-Chaiॐ
·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠ meine zeit lass ich mir nicht stehlen - von niemandem ·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠
Psychobella
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Psychobella »

Euis isch uf em Abeweg nur es sehr netts Ehepaar begegnet, ohni desse Wägbeschrieb mir nie uf em Parkplatz acho wäred. defür hämmer au no erfahre, dass ihre Sohn grad ghürate und am zügle isch und und und :lol:

Party hätt mir sehr guet gfalle und ich ha dörfe feststelle, dass Proggi gar nöd so langsam und -wilig isch, wie ich immer denkt ha :oops:
Es hätt absolut gfäget und ich ha mi gfreuit, sovill bekannti Gsichter azträffe und det und da es Schwätzli z halte (ja gäll Thomy, mir händ s Thema 'Problemlösig am Arbetsplatz' behandlet...mit de Lösig hätts allerdings ghaperet :-D )

Chli gwöhnigsbedürftig isch d Umzühnig vo dem ganze Alass gsi, wenn sie au sehr schön dekoriert gsi isch. Mer isch sich zimlich ipfercht vorcho mit dene vile Lüt, aber ich tippe mal druf, dass ihr sälber zimlich überrennt worde sind und nöd mit sovill Bsuecher grächnet händ (?)

Danke all de strahlende, lachende Gsichter, allne Helfer, Dj's, Live acts, wo die Party möglich und für mich unvergässlich gmacht händ!
Sei das Wunder, das du erleben willst! Bild

Man bekommt im Leben nicht das, was man sich wünscht, sondern das, woran man glaubt oder was man für möglich hält!
Orlando

Beitrag von Orlando »

Hammer party!!! ein riesen Dankeschön andie MACHER!!!!!!!!!!!

10 WAKE UP / !!!SUECHE 5 LADIES!!!

HILFEEE!! Bi ufde suechi nach einere vo dene 5 Ladys wosich bim Füür iquartiert händ. Es sind all zwüsched 30 und 40gi gsi. Eini isch mitem "Töffli" det gsie, eini ische chlini mit blonde churze Haar gsi (ihre gsedmer s`alter ned a). 2 Kolleginne wosich gern händ, beid mit churze haar. Und denn na die sweet mitde rote Haar undem Nasering. Wer mega wenn die öpper kenne wür.
Bin um jede Hiwies froh, Finderlohn garantiert!!!

Danke fürs Flauders:)

Stefan
Goa_Meitli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Goa_Meitli »

das isch widermal e party xi... vilsitigi idrück, chli vo allem, di ganz bandbreiti. deko isch lässig xi, wet gar nöd wüsse, wie lang ihr am ufstelle xi sind... music vom feinschte (meine zeit lass ich mir nicht stehlen - von niemandem /doof woooooooow, isch das abgange /happy thx! ).
vil lüt troffe, woni scho es zitli lang nüm xe ha (und lüt, woni jedes w'end xe :-D ) und es paar wunderbari erläbnis gha (gäll, fee /happy )
am sunntignögschte namitag isch d stimmig igendwie kippt, aber s isch dänn glich no en super abig worde und widermal es w'end verbi..
merci de organisatore, hälfer, djs, partypeople /yo
cu@woauimmerwännszitischdefür
there's only love
give peace a chance
love like you have never been hurt
bombing for peace is like fucking for virginity
was haben eigentlich schmetterlinge im bauch, wenn sie verliebt sind?
there's no way to peace - peace is the way

Pilzli-Go(H) ☆
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.☆ ¯`•.¸¸.☆¯`•.¸
handtuch
Gold Member
Gold Member

Beitrag von handtuch »

nach dem i i de früeche morgestunde o einisch dezuegstosse bi, hets mi im erste momänt fasch umghoue. die mängi vo lüt hätti nid erwartet gha u überau lachendi u (ver)strahlendi gsichter /happy /color

sogar mini techi häts dert ueche gschaft. es grosses merci a d'behüeterin :-D

me mani nid grad dezue säge aber isch luschtig gsi mit öich u danke aune wo debi gsi sind :)

p.s. isch ja no musig glüfe... die hani de hammer gfunge, o wes zwüsch düre chli meh hätti chönne räble ;)
DON'T PANIC !
Antworten