Das ist mal ne aussage!
Static Crew - MONDOSHIVA Part 2 26. - 28.05.07
han jo zwar min senf nöd au no welle dezue geh, aber ich machs jetz gliich
glaub mer send ois alli einig das es för es nöchschts mal s paar sache z verbessere get..konstruktivi kritik fendi au völlig okej, sogar sehr guet ond helfrich
allerdengs onderschti fendi die reschpäcktloose iträäg do enne ! liebi lüüt - beleidigonge brenged oich im läbe nöd wiiter ! het alles chli met charakter&persönlichkeit z'tue - mini meinig !
piis bes zum nögschte tänzli
glaub mer send ois alli einig das es för es nöchschts mal s paar sache z verbessere get..konstruktivi kritik fendi au völlig okej, sogar sehr guet ond helfrich
allerdengs onderschti fendi die reschpäcktloose iträäg do enne ! liebi lüüt - beleidigonge brenged oich im läbe nöd wiiter ! het alles chli met charakter&persönlichkeit z'tue - mini meinig !
piis bes zum nögschte tänzli
Um die Probleme unserer Zeit zu lösen,
müsste der Mensch das Gebot der Nächstenliebe von ganzem Herzen verwirklichen !
müsste der Mensch das Gebot der Nächstenliebe von ganzem Herzen verwirklichen !
Ich bin zwar au nöd dete gsi aber ich chans nöd lah min Senf dezuä z geh,..
Ich lies da eifach mehreri Paradoxon.
Gwüssi Lüüt säged mer het chöne rächne das so viel Lüt chömed, und im gliche Bitrag sägeds au das ihne nöd passt hät weg de vielne Lüüt, debi hetteds ja angeblich demit grächned das so viel chömed, wieso sinder den trozdem cho wenn er vorher scho gwüsst händ das so isch? Altbekannte Spruch: Nachher isch mer immer schlauer.
Zu dene 20 Stuz, das isch ja voll nöd viel, die Krux liet doch im Wort, wenn eifach gstande wär EINTRITT, den het kei Sau was gseit, Unkostenbeitrag isch eifach so es nichts sagends Wort well de Bsuächer ja nöd mal uf d Unchoste cha blicke.
Und das mit de Müllseck, ich mein, obs Müllseck hät oder nöd, isch doch a jedere Party s glich! Die einte Lüüt sind z fuul zum 2 Meter z laufe und werfeds halt lieber is Gstrüp. Mit de Auto, selbes Problem..
Was mi au huärä komisch dunkt isch das i so Bricht immer d Hälfti vo allne Lüüt scho selber Veranstallter sind und sich drum uskenned. Ich weiss ja nöd...
Und das mit de "anderi Lüüt" ,. wönder am Igang e Kontrolle mach und die "andere Lüüt" nöd ine lah?? Händ da die einte e Ibildig druf das sie mit ihrem Uftrette s Recht für e Goaparty pachtet händ? Händ halt nöd all lüt Lust druf als Rastaman dur d Welt z laufe oder am Bankschalter schaffe, würkt halt nöd so ideal.
Und das mit em schlechte Ruäf mache über Goapartys,. hey sind mal ehrlich! Kenned ihr e Szene wo meh Droge konsomiert??? Ich kenn keine, aber bin mer au bewusst das i de Houseszene mächtig gnäsled wird, aber a Goas chunt eifach nüt ane das isch halt so, also muss mer sich au nöd über de Ruäf wundere. Und da im Form sind wohl au nöd so viel ängeli debi!
Und das mit em Geld,. wenns soo eifach isch mached doch mal e Party zeme mit euem Nidhammelclub und lebed devo, han emel no kein Veranstallter gseh wo mit em Ferrari uffahrt.,. obs am Waldweg liege mag..?
Ja den mal guät Nacht.
Ah und jetz doch nomal was,. so vowägä Platz verheize, ihr sind au det gsi und händ mit verheizt, das chunt mer so shizo ine, zersch mitmache und den no blöd tue, debi sinder ja au det gsi. Wäred all diä hei wos jetz stresst da hets au weniger Lüüt gha.
Ich lies da eifach mehreri Paradoxon.
Gwüssi Lüüt säged mer het chöne rächne das so viel Lüt chömed, und im gliche Bitrag sägeds au das ihne nöd passt hät weg de vielne Lüüt, debi hetteds ja angeblich demit grächned das so viel chömed, wieso sinder den trozdem cho wenn er vorher scho gwüsst händ das so isch? Altbekannte Spruch: Nachher isch mer immer schlauer.
Zu dene 20 Stuz, das isch ja voll nöd viel, die Krux liet doch im Wort, wenn eifach gstande wär EINTRITT, den het kei Sau was gseit, Unkostenbeitrag isch eifach so es nichts sagends Wort well de Bsuächer ja nöd mal uf d Unchoste cha blicke.
Und das mit de Müllseck, ich mein, obs Müllseck hät oder nöd, isch doch a jedere Party s glich! Die einte Lüüt sind z fuul zum 2 Meter z laufe und werfeds halt lieber is Gstrüp. Mit de Auto, selbes Problem..
Was mi au huärä komisch dunkt isch das i so Bricht immer d Hälfti vo allne Lüüt scho selber Veranstallter sind und sich drum uskenned. Ich weiss ja nöd...
Und das mit de "anderi Lüüt" ,. wönder am Igang e Kontrolle mach und die "andere Lüüt" nöd ine lah?? Händ da die einte e Ibildig druf das sie mit ihrem Uftrette s Recht für e Goaparty pachtet händ? Händ halt nöd all lüt Lust druf als Rastaman dur d Welt z laufe oder am Bankschalter schaffe, würkt halt nöd so ideal.
Und das mit em schlechte Ruäf mache über Goapartys,. hey sind mal ehrlich! Kenned ihr e Szene wo meh Droge konsomiert??? Ich kenn keine, aber bin mer au bewusst das i de Houseszene mächtig gnäsled wird, aber a Goas chunt eifach nüt ane das isch halt so, also muss mer sich au nöd über de Ruäf wundere. Und da im Form sind wohl au nöd so viel ängeli debi!
Und das mit em Geld,. wenns soo eifach isch mached doch mal e Party zeme mit euem Nidhammelclub und lebed devo, han emel no kein Veranstallter gseh wo mit em Ferrari uffahrt.,. obs am Waldweg liege mag..?
Ja den mal guät Nacht.
Ah und jetz doch nomal was,. so vowägä Platz verheize, ihr sind au det gsi und händ mit verheizt, das chunt mer so shizo ine, zersch mitmache und den no blöd tue, debi sinder ja au det gsi. Wäred all diä hei wos jetz stresst da hets au weniger Lüüt gha.
mol mol, das gids, gang mal a e guedi gayparty ... da wirds der schwindlig numme scho vom zueluegeOgetron hat geschrieben:Und das mit em schlechte Ruäf mache über Goapartys,. hey sind mal ehrlich! Kenned ihr e Szene wo meh Droge konsomiert???
naja, wer e bewilligung für 600 lüüd hed, de sells doch eifach ned i allne partyportal, sogar international go poste ... das meini mit platz verheize!Ogetron hat geschrieben:Ah und jetz doch nomal was,. so vowägä Platz verheize, ihr sind au det gsi und händ mit verheizt, das chunt mer so shizo ine, zersch mitmache und den no blöd tue, debi sinder ja au det gsi. Wäred all diä hei wos jetz stresst da hets au weniger Lüüt gha.
aber susch häsch ja scho recht
Fantasie ist wichtiger als Wissen, den Wissen ist begrenzt (A.E.)
- SäureRaver303
- Platin Member

Gang mal ane Afterhour in Züri nachere Goa - chasch sicher sie du chunsch der grad wider nüechtern vor im Verglich zu de meischte...Und das mit em schlechte Ruäf mache über Goapartys,. hey sind mal ehrlich! Kenned ihr e Szene wo meh Droge konsomiert???
Unter der Pasta ja ja da liegt der Strand. Komm reis auch du über die Berge ins Mutterland.
Zur Mutter.... Zur Mutter aller Parties....*Badabadaba-Badabadaba*
Zur Mutter.... Zur Mutter aller Parties....*Badabadaba-Badabadaba*
hahahhhaaaa
gut evtl war ich auch nicht so mega in party stimmung so das miini luuune sonntag nacht schon bald in aggressionen umgewandelt war. also was da geboten wurde, vor allem am sonntag (nacht) fand ich sowas von ...... sonntag no 20 stutz kassiere obwohl am samstag soviel stutz eingenommen wurde HALLO.....punkt 00:00uhr plötzlich party fertig. dazu keine möglichkeit heimzukomm, durstige wurden verschmäääht denn es gab denn nicht mal was zum trinken aber kisten voll bis oben. auhh(-tsch) WC´s hatte sie vergesse. mittags sound abstelle und die lüt zum putze animiere (was ja an und für sich no ne coole action ist) aber im zusamm hang von allem einfach ne fuck beschissene org. gsi . aber easy platz eins der charts ist immerno tessin hahahhahaaa. aber easy wa ne erfahrung im leben über die ich im alter lachen kann schliesslich was erlebt also trotz alle dem mercy und bis denne