Kargamel hat geschrieben:
Und de no zum gnömli: Du besch gar ned det gsie also wiso besch do so am blöd tue??? Schad so lüüt bruchts ned i de goaszene....
1.Hani ja gseid dasi ned dete gseh ben*wasi au froh bin*
2.Wenn du meinsch das,dass Goaszene ned bruchtden frag ich mich wiso er Goa Party mached!
Kargamel hat geschrieben:
Und de no zum gnömli: Du besch gar ned det gsie also wiso besch do so am blöd tue??? Schad so lüüt bruchts ned i de goaszene....
1.Hani ja gseid dasi ned dete gseh ben*wasi au froh bin*
2.Wenn du meinsch das,dass Goaszene ned bruchtden frag ich mich wiso er Goa Party mached!
Hallo Gnömli. Ich will dich absolut nid aafigge. Aber i glaube, du bisch zimlich verwirrt. Lies nomol in aller Ruah am Kargamel siini 2 Sätz. Und denn liesisch nomol diini 2 Antworta!
hoooii...
nämed das ned so ernst wegem gnömlii.... er esch meega komisch in letschter ziit! und das au zu mer und ich weiss bes höt noni gnau WIESO !!!! Und das esch jetzt au nüd gäge dich gnömlii aber es esch soo...
und ja, ich denke ned das de tschisses soooo vill parties macht/organisiert also chas ja mal passiere dases chli schief lauft.. cha jedem passiere. also no schöne abig.
grüsschen * o0 PfÜpFLi! 0o *
hoooii...
nämed das ned so ernst wegem gnömlii.... er esch meega komisch in letschter ziit! und das au zu mer und ich weiss bes höt noni gnau WIESO !!!! Und das esch jetzt au nüd gäge dich gnömlii aber es esch soo...
und ja, ich denke ned das de tschisses soooo vill parties macht/organisiert also chas ja mal passiere dases chli schief lauft.. cha jedem passiere. also no schöne abig.
Musica Boombastica hat geschrieben:hoooii...
was god dich das a?
ॐPeace & Blüemliiॐ ॐReAdY tO fLyॐ ॐMasala-Chaiॐ ·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠ meine zeit lass ich mir nicht stehlen - von niemandem ·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠
glichfalls.... du besch ja au ned a dere party gsi... daf wohl säge wasi denke und es esch ja so das de tschisses ned all wuche en party macht. gaht dich ja au nüd ah..
* o0 PfÜpFLi! 0o *
Ja voll hei näi aber echt darf mer ned mau meh sini meinig säge ohni das gad nachher en wuche oder immer sone sch...diskusion isch, isch eifach nur zum LACHE
ॐPeace & Blüemliiॐ ॐReAdY tO fLyॐ ॐMasala-Chaiॐ ·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠ meine zeit lass ich mir nicht stehlen - von niemandem ·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠
Musica Boombastica hat geschrieben:glichfalls.... du besch ja au ned a dere party gsi... daf wohl säge wasi denke und es esch ja so das de tschisses ned all wuche en party macht. gaht dich ja au nüd ah..
* o0 PfÜpFLi! 0o *
La mich in RUH du schnittte.....
Gnömlii hat geschrieben:La mich in RUH du schnittte.....
Sowas gehört sich aber nicht für einen echten Peace & Blüemliii Gnom!
Dieser Thread sollte langsam mal geschlossen werden. Ist ja einfach nur noch lächerlich was hier abgeht.
tinu the PsySchlumpf hat geschrieben:
Sowas gehört sich aber nicht für einen echten Peace & Blüemliii Gnom!
Dieser Thread sollte langsam mal geschlossen werden. Ist ja einfach nur noch lächerlich was hier abgeht.
@gnömlii
merci das mer so züg usteilsch fendi echt nett vo der! ghört sich wörklich ned da ine und normalerwiis send die lüüt da enne lieb und fredlech metenand aber du weisch glaub ned was das esch...