Static Crew - MONDOSHIVA Part 2 26. - 28.05.07

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Titali

Beitrag von Titali »

ich hans mega lustig gfunde!!! zerscht wo mir nach langem sueche im wald die party gfunde hei, sind mir scho chli erschrocke... mega viel lüt, kei deko, voll zviel häll (mann, dir im ober stock im waldhüsli hei dr eigentlech nie chöne zliecht ablösche *scheinzmittsibirre* ? *ggg*) när no so lisli sound!!! aber nacheme zytli hets üs stimmig ufem dancefloor voll mitgno!!! zgeile a dere party isch gloubs äbe grad die schlächti qualität gsi und das es äbe fast niemer gstört het! people hei voll mitmacht und stimmig isch eifach geil gsi! es isch nid würklech e tanzparty gsi, sondern e quatschparty...ha mega viel glachet!!! bin ächt überrascht gsi, die party isch gloubs unterem motto gsi: "machemer zbeste drus"! :kiff:

es isch schöööön gsi es paaar alti gsicher ou wieder azträffe *smileTOyou*

so, ich hoffe, dir heit alli guet gluegt, dass ihr nid es paar mitbewohner mitgno heit! ich und mini fründin hei beide en zäck heigno *graus*

nice day to all.... suNShine is here :-D
titali***
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

sooo das isch ja wild da...

aso am samschtig abig bini mal cho. da smir würkli nöd supper gsi isch und sdann au viel lüüt gha hät, bini churzerhand heigloffe und am morge wieder cho :-D scho no praktisch wämer in züri wohnt...

dmusig ide nacht und am morge isch ja zimli sübliche gsi... drastico hani leider verpasst, hettmi wunder gno... grüess und zwinker (us em chliine gspröch isch ja leider nüt meh worde...)

am mittag und namittag hatme dmusig dann aber sehr guet gfalle. am meiste hat me de dj gfalle, wo die meist ziit mit zuenige auge gsoundet hat und so mega struubi "darkproggi" oder so laufe lah hät... spezielli musig woni no nie ghört han.... wow. wie heisst dä?

de namitag zu minimal zäme mit de sunnebrüllis tanze hätme au spass gmacht.... isch es schöns bild gsi, so do goalüüt zäme mit de sunnebrüllearmanis ztanze gseh... und glaub de meiste hats mega spass gmacht... würkli gmsichts partyvolk... mir hats gfalle.

20.- findi voll iisy... ich hoffe ihr haltet das mit em spende au würkli ii, soferns gaht.

und dbulle sind die meist ziit ja würkli iisy druf gsi, dparty isch ämmel no lang gloffe.

was eifach en viiiieel zheisse gsi isch, isch dparty bis am mäntig zmache, das isch eifach zviel gsi. bis am sunntig abig hät glangt und dbehörde und alli andere wäred au beruhigt gsi. da händ ihr eu imho eifahc chli zuuu viiel getraut. e 3 tägigi party im altstetter wald machtme eifach nöd und isch au chli asozial andere orgs gegeüber, wo det au no gern e party gmacht hettet... well das gaht jetz ja wohl nümm. me muss smass echt nöd dermasse überstrapaziere.

aso ich ha würkli min spass gha, schlussendlich. snöchschtmal wohl besser nümm is internet und a sonmene ort, das ganze definitiv chliner halte... de goaszene, em wald, de awohner und de nerve vo de bulle zlieb.
naja, dass soo viel lüüt chömed hatme jetz echt nöd chönne erwarte...
SäureRaver303
Platin Member
Platin Member

Beitrag von SäureRaver303 »

TiTaLi hat geschrieben:"machemer zbeste drus"! :kiff:
Elias hat geschrieben:Ich hans gail gfunde! Chunt halt au drufa was mer gse wil.
Ich hann vili schöni netti Mansche imene schöne Wald bi guetem Sound in Erinnerig. :jumper: :kiss: :kiff: :dj :-({|= :n55 :idea: :bla :peace:
Bild Bild Bild

klar hets zwei, drüü mängel wo me cha bekannt geh. aber da hend d'orgs (hoffenlich) au selber gmerkt...

p.s. und sus vernämes sie's jo do scho gnue... :wink: wie scho mol erwähnt, optimierä chami immer und part 3 wird sicher besser...
...wo Atmosphäre zu Plasma wird...

Bild
Titali

Beitrag von Titali »

ja genau... ich erwarte ja nid vo jeder party non plus ultra...die zyte sind verbi!!! party findet i jedem sälber statt und es isch ihm freigstellt was är us dere abrochne nacht macht!!! :kiff:
olli
Gold Member
Gold Member

Beitrag von olli »

für zürich wars doch okay........?
;-)

ne party ist immer das was man daraus macht...
“Alle Dinge sind ein Gift und nichts ist ohne Gift.
Nur die Dosis bewirkt, dass ein Ding kein Gift ist.“
Bombastus Theophrastus von Hohenheim, genannt Paracelsus (1493 bis 1541)
pfuetze
Silver Member
Silver Member
huiibuiii

Beitrag von pfuetze »

muss auch noch mein senf streichen...:
da ich nur noch gelegentlich partys besuche,hatte ich einen hammer spass :-({|= supper bekannte leute gettroffen und neue kennengelernt :-$ O:) [-o< [-o< ,da inder nacht der sound zimmlich leise war,konnte man sich bestens unterhalten :-# klar war deko und licht minimalistig,ein paar farbige scheinwerfer hätten den wald,bäume,floor ins rechte licht und die herzen in freude versetzt...sorry veranstalter,warum gab es keine toitois??? :-k :-k :-k (auch bei 300 leuts sind welche angesagt!!!)ansonsten fand ich es wie gesagt, hammermässig

=P~ =P~ =P~
(das wichtigste bei einer tanzveranstaltung ist die tanzfläche...weich; eben; ohne löcher;.......aber eben,sowas hab ich vor ca.10 jahren das letzte mal erlebt :-$ :-$ :-$ ) dann ist sound,deko,allesdrumherum pipegal....oder?
in der mitte des paradox, liegt die weisheit
Zaubaer
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Zaubaer »

mad

Beitrag von mad »

Hmm also ich muess sege, dass esch wedermal ganz edel gsi

ich has en mega geili party gfunde

die party war echt ein knüller

. Äs hät huärä gfägät

mir heds mega gfäged und i has gnosse

ansonsten alles tipitopi

Ich hans gail gfunde!

ich hans mega lustig gfunde

da ich nur noch gelegentlich partys besuche,hatte ich einen hammer spass
Aber wasi dass weekend ha erläbä müesse, isch eifach scheisse gsi

wämer en Party so pupliziert und dä eigendlich NÜD cha haltze wo mer verschreit

Weder eine gute Anlage, noch ausländische Acts (nicht das ich das bräuchte) noch Deko (ausser UV und der ausdauernden, nie stoppenden Nebelmaschine

schlechten Preis – Leistungsverhältnis

Für mich eine der schlechtesten Partys überhaupt
Soo, wir haben hier nun Berichte, dass die Party super und andere, dass sie super-schlecht war. Irgendwie noch interessant. Aber wenn doch alles so schlecht war wie gewisse Leute hier schreiben, dann hätte ich gerne mal gewusst, wie es dann kommt, dass wärend den über 30 Stunden der Party non-stop getanzt wurde. Zudem hab ich, als ich zu Fuss mal hinauf musste immer wieder Leute gefragt ob es sich lohnen würde an die Party zu gehen, und es hiess kein einziges mal nein. Höchstens, dass sehr viele Leuten oben seien. Auch unsere auslänischen Gäste waren alle sehr zufrieden. Gewisse Leute scheinen einfach ein Probelm zu haben, wenn sie 20.-- für 3 Tage zahlen sollen, auch wenn Live-Acts und bekannte Dj's auftreten. Oder es ist der Neid. Wie sonst kann man es sich den erklären, dass gewisse Leute stundenlang an der Party waren , nur um zu sagen, dass alles schlecht war. Warum ist man dann nicht früher nach hause gegangen? Bzw. warum sind soviele Hundert Personen dauernd auf dem Platz gewesen, wenn doch alles soooo schlecht gewesen hätte sein sollen???
ok, soooo long
funtom
Platin Member
Platin Member

Beitrag von funtom »

@MAD

Word!
Word!
Word!
Word!

mehr gibts nicht zu sagen!
=D> =D> =D> =D>
Mozart
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Mozart »

doch! Ich habe noch was zu sagen... O:)

du hast zwar nix aus meinem post zitiert, möchte dir aber trotzdem nochmals ein feedback geben.

wir war das jetzt genau mit den drei tagen? Samstag von 18.00 Uhr bis Sonntag irgendwann in der Nacht oder? das sind 30 Stunden..drei Tage haben aber nach meiner Zeitrechnung 72h... :^o Ist auch nur ein Detail, denn der Eintritt ist ja auch voll OK! Aber wieso Umkostenbeitrag? Wegen Steuerfahnder, Polizei oder wie? Und jetzt mal ehrlich, ich sass sicher zweit Stunden auf den "Holzrugeli" beim Eingang und konnte mich dabei köstlich amüsieren...es wurde relativ radikal die Leute gefragt ob sie schon bezahlt hätten, und das irgendwann um 2.00 Uhr am Samstag Morgens....kann jeder davon halten was er will, aber mit Umkosten hat das nix zu tun [-X

Statt hier deine Partygäste niederzumachen, hätte ich von Dir das eine oder andere Eingeständniss erwartet. Das Fehler passiert sind ist doch offensichtlich...ist ja auch nicht schlimm, passieren ja immer, nur sollte man dazu stehen können und daraus für die zukunft lernen...Das hat doch nix mit NEID zu tun? Ich gönne Euch den Erfolg und bin froh, dass es solche Leute gibt wie ihr die Partys organisieren...es kommen auch wieder andere Zeiten wo es schwieriger sein wird die Kassen zu füllen.

peace :-({|=
mad

Beitrag von mad »

@ Mozart

Fehler haben wir im ersten Statement eingestanden. Klar war nicht alles genau so wie es hätte sein sollen. Wir sind auch offen für Kritik und schalten nicht einfach auf stur. Doch sollte eine gewisse objektivität auch vorhanden sein, und postings wie "es war einfach alles schlecht" kann man in anbetracht der vielen Leute, welche über stunden und stunden da waren und die Party toll fanden, nicht für voll nehmen. Und man muss vielleicht doch bei gewissen Partygängern von ein wenig eiversucht ausgehen.

Man wird für eine zukünftige Party ein neues Konzept vorlegen, wo natürlich Änderungen vorgenommen werden. Wir möchten auch noch nicht sagen was wie und wo, denn für die Detailplanung lassen wir uns die Zeit die es braucht. Alles weitere wird rechtzeitig durch uns kommuniziert.
ok, soooo long
Asrael
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Asrael »

=D> habt ihr toll gemacht =D>

das plätzchen ist gesperrt und zerstört

einem kollege wurde der mietvertrag zurückgezogen wegen eurem dilemma

er wollte demnächst ein festchen machen. wie gewolllt . Hä.......aber ihr wisst ja was ihr tut. ein org. mitglied von euch ist ja bekanntlich Förster
.
1-2 jahre ruhepause am platz mindestens wenn sogar für IMMER

(es gab schöne momente , aber das gibt es wohl immer)sonst würden wir alle zuhause hocken.

also wenn 2 ,3 mal die ploizei kommt . hab ich schon mehrmals erlebt. aber ca. 10 mal , +Krankenwagen 2mal(+1mal Gummischrot ) ?????????????????????

da ist kein Friede mehr da ...

HABT IHR SCHöN PROVOZIERT

bin kein Neider aber nur um geld zu machen. geht nicht mehr viel beschränkter. werbung machen kann jeder ,auf jeder plattform....viel spass mit euren geschätzten 100 000 FR. steuerfahndung ahoi

jedenfalls ist mehr zerstört worden als geschaffen

hoffe nicht unbedingt aber bestehe ein bisschen darauf das es eine busse geben wird . habt es meiner meinung nach verdient

"war von anfang da, als die röhren auf dem dancefloor die leute unter sich begruben über die ewigen taxi und polizei fahrten bis hin zu dem satz verlasst den ort ,Oder die polizei kommt und vertreibt euch . inklusive filzen um sonntag mitternacht" kurz vorm einschlafen .gute nacht.

ihr gebt der gesellschaft Gründe um goa-parties mehr zu verachten und zu unterbinden mit eurem riesen einsatz "lach" wenn s jeder so machen würde dan gebe es keine outdoor festivals mehr im kleinen und grossen rahmen .. da ja das sowieso nicht mit goa party und schöner deko betitelt ist kann man ja nichts gegen euch sagen .. aber dan solltet ihr es anderen überlassen.

die es besser können. und sich müheeeee geben

z.b. steh ,und helfer, von ERDMANNLI kenne ihn und sein system .macht seit gut 3,4 jahren partys und hat noch nicht ausgelernt.. "verneig"

mach so wiiter

-abfallprobleme ??
-...
etc.
so basta sonst schreibe ich noch eine ganze seite voll :-k( bin noch lange nicht fertig)

grüessli
an alle die mich verstehen . an alle anderen könnt s mit mir ausdiskutieren
Asrael `s Decoration http://www.facebook.com/?ref=logo#!/gro ... 6590733152
vorläufiges datum Jonglierfestival kulti 18/19. Juni
Asrael84@gmx.ch
http://www.Lunastix.ch
http://www.Kulturfabrik.ch +Jongliertreff ,Mittwoch
http://www.AnimiDefectus.ch
Bild
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Melliandra »

Hm... aber jetzt glich mal en Frag a die wo da inne ume motzed.

Isch klar dass mer vorher set luege, aber was machsch wenn plötzlich
fascht 10 mal so viel Lüüd ufem Platz hesch als a dänkt?

Chasch ja nid nach 200 Lüüd, de reschtliche 1000 Lüüd säge sorry gönd
wieder, da giz so en Ufstand wie in Mesoggo.

Ja mier hät die Party chöne abbräche, aber denn hät mer das sicher scho
i de Samstig nach, um die 2i ume selle mache und denn hätsch eifacht
die Mozende Lüüd da inne wo denn scho Itritt zahlt händ.

Ich finde au dass mer halt vorher sell luege, aber isch ja scho komisch,
dass wo mier am SO Mittag cho sind, immer no ca. 300 Lüüd dete
gsie sind. Also sooooo schlächt chans nid gsie sie.

Und das 1200 Mänsche viel dräck hinderlönd isch ja wohl klar. Wenn die
Party für so viel Lüüd usgleid gsie wär, denn hätz sicher au anderscht
usgseh uf dem Platz (WC, Sanis, usw.)

Ich find au dass mit dem muesch rächne wenn dParty is Netzt stellsch,
aber wie gseid, wenn mal die Horde Lüüd ume isch, denn chasch nume
sBescht drus mache und hoffe dass alli au biz mit dänked, was ja au
nid umbedingt de Fall gsie isch.
*poink*
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

aso ich ha party würkli geil gfunde.

und das sooo viel lüüt chömed isch würkli schwer abzschätze denki.

snäxt mal nüm is internet sondern nur no per sms oder mund zu mund und alles isch guet.
ayam
Silver Member
Silver Member

Beitrag von ayam »

Melliandra hat geschrieben:Und das 1200 Mänsche viel dräck hinderlönd isch ja wohl klar. Wenn die Party für so viel Lüüd usgleid gsie wär, denn hätz sicher au anderscht usgseh uf dem Platz (WC, Sanis, usw.)
.
hmmm, aber schon bei einer party für 600 leute braucht es WC's !!! oder etwa nicht?

Sanität würd ich auch bei 600 Leuten haben wollen, den wir kennen die Szene > ich find das verantwortungslos

und wenn man etwas auf mysticalforum/swisspsy/goabase veröffentlicht ist man reichlich naiv wenn man nur 600 Leute erwartet

wie schon gesagt, ich hatte einen grossen spass und fand die party wirklich cool - aber einfach wirklich schelcht organisiert

sehr traurig auch das nun anscheinend die bewilligung für kleine feste zurückgezogen wurde... vorallem auch da schon im vorfeld jemand ins forum schrieb man soll auf den platz rücksicht nehmen!!!

und wenn ich eine party organisiere für 600 leute, fast keine abfalleimer aufhänge und KEINE wcs (ich verstehs immer noch nicht), dann ist dass alles andere als rücksichtsvoll...

so on ... schade um diesen super platz
Fantasie ist wichtiger als Wissen, den Wissen ist begrenzt (A.E.)
Antworten