Static Crew - MONDOSHIVA Part 2 26. - 28.05.07

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Lindalien

Beitrag von Lindalien »

Moon Boots hat geschrieben:
He sorry aber was habt ihr auch füren Problem mit diesen 20 Franken
Kein Problem mit "diesen" 20 Franken.

Nur Problem mit "diesem" schlechten Preis - Leistungsverhältnis! :-k
Moon Boots
dj
dj

Beitrag von Moon Boots »

Lindalien hat geschrieben:
Moon Boots hat geschrieben:
He sorry aber was habt ihr auch füren Problem mit diesen 20 Franken
Kein Problem mit "diesen" 20 Franken.

Nur Problem mit "diesem" schlechten Preis - Leistungsverhältnis! :-k
Also für ne ganze Nacht und nen Morgen voll von geiler Musik ist für mich 20 Franken nich viel :mrgreen: , aber eben ist ja bei jedem verschieden und ich will mich nicht hier hinstellen und sagen Lindalien du hast unrecht, weil du es anders aufffast. Also mir hats gefallen trotz den negativen Äusserungen und immerhin hat es eine Party gegeben über die wir jetzt reden können :D
Moonboots = DJ Eletriptan & DJ E Tea
Free Flow Foundation
http://www.myspace.com/djmoonboots
http://www.myspace.com/djeletriptan
Lindalien

Beitrag von Lindalien »

Moon Boots hat geschrieben: immerhin hat es eine Party gegeben über die wir jetzt reden können :D
stimmt :-o
Napf-Zwärgli
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Napf-Zwärgli »

sali zäme so etz mues i glich au no öbis los wärde so vowäge orgs ben sälber au eine aber äbe er hends jo scho zemli vell gseit do ene das met em onkoste bitrag esch halt scho klie anderst gmeint als eifach 20 stotz verlange!

Das met em abfah kammer doch so eifach ond suber löse sinder no nie an andere partys gse au det gets vell ts ufrume aber det hets meistens glich gnue abfal eimer ome.

Ond etz das met de toitois ehr hend jo es wc im hötli gha so vell i weis zomendestens hät mehr das könne zor zerfüegig gä. aber au öbis negativs an alli seu be am morge kli go laufe aber wasi den entekt han gha esch eifach en sauerei gse aso imene wald wo es strösli esch kammer doch näbe use ines gebösch go schi.... go ond ned eifach iet stross ine sis gschäft erledige das het doch öbis met a stand ds due oder?????

Bar esch ja au klie katostroffe gse harase karton bes zom omgheie öberal krüz ond kwer dörenand das kas jo ned sie oder?

ond das met em nebel ond em bletzliecht das bruchts mineresitz ned anere goa party. Das länget wens imene club lauft.

aber has glich gnose mega bekanti guet glunti ond fröhlichi lüt hets gha.

allso liebi orgs hend glaub gnue negativs ghört wos för part 3 ts verbessere get oder?

no en nice wick ond nämed ned alles grad zu ärnst woner be denne velle meinige ghöret aber baar sache söteter scho beachte

bes ergend einisch Napf-Zwärgli by Nada-Brahma
=D> :kiff:
ॐ The Last Maya Dance 21.12.2012 ॐ
Zaubaer
Silver Member
Silver Member

Mondoshiva

Beitrag von Zaubaer »

Hallo zusammen

also soundmässig war's für mich ganz gut, meine beine kammen gar nicht mehr zum stehn =D> . deko war halt doch ziehmlich wenig und recht düster in der nacht wars irgendwie auch, daher freute ich mich doch auf den morgen.
und als ich mal an die bar ging um ein bier zuholen, hatte ich eigentlich schon mit einem depot gerechnet und war recht erstaunt da keins verlangt wurde. den vorallem bei glas wärs doch sinnvoll, nur schon wegen den lieben leutz die die ganze zeit barfuss umhertanzen. mein respeckt zu denen, wundere mich immer wieder das da nicht mehr zerschnittene füsse gibt. aber ist ja auch gut so.
wc's ist in letzter zeit wirklich mangelware,warum, wer weisses?

ansonsten alles tipitopi. ging am sonntagnacht gegen 12 heim und hab die schlümpfchen unten noch gesehn, aber nicht mit dem gerechnet das sie jetzt hoch kommen werden um das ende zu verkünden. den sie kammen ja doch einige male hoch ](*,) .

so, nun noch ein paar foto's und ein video

bis zum nächsten mal

gruss und bis bald

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

http://www.myvideo.de/watch/1554148 :-({|=
\:D/ :De2 :01s :De2 \:D/
Pilzli
Gold Member
Gold Member

nix gutes

Beitrag von Pilzli »

Schade um den schönen Platz den andere entdeckt haben und der nun verloren ist.... Und genau so schade um das schlechte Image das Goapartys diese Weekend erfolgreich verteigt haben.
Ich finde die Veranstalter haben viel versprochen und nicht viel eingehalten. Für mich eine der schlechtesten Partys überhaupt...aus vielen Gründen die hier schon aufgezählt wurden.

Positives: die DJ's haben super Arbeit geleistet! Beim nachhause laufen die vielen Einzahlungsscheine unter den Scheibenwischern der Lauf faulen "goaner" =D>
Elias
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Elias »

Ich hans gail gfunde! Chunt halt au drufa was mer gse wil.
Ich hann vili schöni netti Mansche imene schöne Wald bi guetem Sound in Erinnerig. :jumper: :kiss: :kiff: :dj :-({|= :n55 :idea: :bla :peace:

isch super gsi :lol: Rückblick 7.12.08
Zuletzt geändert von Elias am So 7. Dez 2008, 13:35, insgesamt 1-mal geändert.
http://www.vimeo.com/elfilmias
http://www.youtube.com/elfilmias

Wage du, zu irren und zu träumen! Hoher Sinn liegt oft in kind'schem Spiel.
(Schiller)
*poca

Beitrag von *poca »

..schöns video.. =D>

also ich denke vieles isch scho gsait worde, sogar mehrmols, drum möcht i mi kurz halte und kli was "neus" sege..

also, d nacht vom samschtig uf de sunntig heti mich musikmässig richtig schön tanzä lah, aber de platz isch irgendwie nöd richtig doh gsi..und zum kli weg go tanze het s liecht z wenig wiit glanget. hani chli schad gfunde wells ebe scho kribelet het i de bei (danke simi! :oops: )
denn hani mal no kli hunger gha und müesse feschtstelle dass es fürd vegis eifach nix geh het zum poschte, was nöd söt sie-ich mein wenigschtens d pommes het mr könne mit seperatem öl fritiere und nid mit em gliche wiä d fischli gmacht wore sind..(ja, bin en en richtige vegi)wenigschtens het mich denn dä feini chai kli gwärmt!
was i geenial gfunde han ischd ufrumkation-has gfühl gha nebert ka mini gedanke lese..könt mer eh meh mache a partys findi well isch ja kai sach wenn jede mithilft..(und ufrume tuet mägisch sowieso guet wenn mer kli es durenand im kopf het zum sich kli sortiere-was de meischte sicher guet tuet anere party wiä dere..)
hm und s letschte; uf ei art han ichs mega schön gfunde für diä djs wo spontan na hend könne uflege(bsunders für di, timo :wink: ) aber au kli unfair wells alls verschobe het und ja schlussendlich gwüssi lüt gar nüm hend könne uflege obwohls nomel ko sind..okay ja klar, bulle sind da gsi-het mer ja nid vorus gseh... obwohls mer heti könne ahne denk ich..

aber gnueg jetzt..denk het viel guets wiä schlechts gha..

s rotkäppli
Moon Boots
dj
dj

Beitrag von Moon Boots »

*poca hat geschrieben:..-ich mein wenigschtens d pommes het mr könne mit seperatem öl fritiere und nid mit em gliche wiä d fischli gmacht wore sind..(ja, bin en en richtige vegi)wenigschtens het mich denn dä feini chai kli gwärmt!

s rotkäppli

Hm mer chas au übertriebe...
Moonboots = DJ Eletriptan & DJ E Tea
Free Flow Foundation
http://www.myspace.com/djmoonboots
http://www.myspace.com/djeletriptan
Zaubaer
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Zaubaer »

*poca hat geschrieben:..schöns video.. =D>

s rotkäppli
dankä :-)
@fire
Platin Member
Platin Member

Re: Mondoshiva

Beitrag von @fire »

Zaubaer hat geschrieben:Hallo zusammen

also soundmässig war's für mich ganz gut, meine beine kammen gar nicht mehr zum stehn =D> . deko war halt doch ziehmlich wenig und recht düster in der nacht wars irgendwie auch, daher freute ich mich doch auf den morgen.
und als ich mal an die bar ging um ein bier zuholen, hatte ich eigentlich schon mit einem depot gerechnet und war recht erstaunt da keins verlangt wurde. den vorallem bei glas wärs doch sinnvoll, nur schon wegen den lieben leutz die die ganze zeit barfuss umhertanzen. mein respeckt zu denen, wundere mich immer wieder das da nicht mehr zerschnittene füsse gibt. aber ist ja auch gut so.
wc's ist in letzter zeit wirklich mangelware,warum, wer weisses?

ansonsten alles tipitopi. ging am sonntagnacht gegen 12 heim und hab die schlümpfchen unten noch gesehn, aber nicht mit dem gerechnet das sie jetzt hoch kommen werden um das ende zu verkünden. den sie kammen ja doch einige male hoch ](*,) .

so, nun noch ein paar foto's und ein video

bis zum nächsten mal

gruss und bis bald

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

http://www.myvideo.de/watch/1554148 :-({|=
\:D/ :De2 :01s :De2 \:D/
Tolles Video und vorallem guter Sound dazu, von wem ist der?

Gruss aus Mexico
@fire
Platin Member
Platin Member

Beitrag von @fire »

Kur meinen Sef, auch wen ich weit weit weit entfernt bin. Aber kans mir nicht verkneifen, da ich, als ich noch in der Schweiz lebte, auch zu den augenscheinlich abzockenden Org´s gehoerte.
Was sind 20 Franken fuer 3 Tage? Was bedeutet Unkostenbeitrag zu Eintritt? Ist reine Wortspielerei, sonst garnichts und da die wenigsten Jammerlappen wissen, welche Unkosten man selbst bei kleineren Parties hat, sollten die doch bitte selbst mal so etwas auf die Beine stellen und dann noch kostenlos dazu....aber eben diese Jammerlappen sind die, welche nicht arbeiten gehen und sich gerne auf Kosten anderer vergnuegen wollen,.....No Money,....No Fun!!!

Gruessle aus dem friedlichen Partyland Mexico,
DOM
Zaubaer
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Zaubaer »

also der sound ist von NEELIX _ Same Thing But Different

und hier ist noch ein video http://www.myvideo.de/watch/1564957

:jump:
diMETri
Beitrag von diMETri »

Also Hallo...was lauft do überhaupt????????????????????Sind dänn eifach alli nur no z'Druf?????????????????oder wa...

Ha eigäntli nüd wöllä do däzuä schriebä...bi nöd a dä Party gsi,will i's am Sunntigobig nümä gschafft han,bevor si früäzitig gändät hät...

Aber wann i bis jetzt alles ghört und gläsä han, isch eifach nur zum Chotzä!!!!
Echt Lüd, wachät ämol uf!!!Bis jetzt isch d'Schwiiz eifach äs Partyparadies gsi!Und wänns äso witer goht. Dänn müänd mr üs gar nöd wundärä, wänns bald unmöglich wird zum Partys z'machä...I weiss gnau vo wa i rädä, organisiärä au bi Partys mit und weiss genau wiä schwer das isch und mit wiviel ufwand verbundä.
Aber bitte, wänn er scho wönd Partys organisiärä, dänn bitte richtig!

Wänn mer hüt zu tags ä Party im Internet usschriebt, dänn chamer doch nöd sägä, me hägi nöd mit so viel Lüt grächnät...was isch das für ä billigi usag.
Ich bitte alli orgs, luägäd eifach druf, das eui Partys verhäbäd vo A-Z!!! Ha voll kei bock, dass äs äso wird wiä in Österrich und Dütschland. In Dütschland weiss i, dass äs sogar scho ä Sonderkomando git, wo für Goapartys igsetzt werdät. Wiä ä Party verlauft liet 95% bi dä orgs!!!!!!!!!!
Das heisst, rädät mit dä Polizei, dä Behördä und dä Umgebig, wo Party söll stiegä. Suscht gohts nüm lang, bis mir diä schönä Fästli ganz chönd vergässä.

Zu dänä 5% wo d'Partygänger betrifft:Sorry aber alli Autofahrer sölläd nöd diä ganz Ziit ihräs fullä Ego usähänkä, ihr machäd allnä Veranstalter s'Läbä unnötig schwer. Bitte haltet eu a Parkplätz und Fahrvebots, wäg eu gönd verdammt viel Partys z'End....Dankä viel mol...!
Was dä Abfall betrifft, verstoh i sowieso nöd...cha doch nöd sie das diä "Liäbä,friedlichä,freakigä,naturliäbändä" Goaner oder was au immer (das uf jedä Fall nöd), diä grösstä Sauhünd uf äm Platz sind,echt höräd mit däm Fuck uf!

Und übrigens dänä wo d'Drogä so in Chopf gstiegä sind, dass nur no chönd Scheiss usäloh und Party s'Zenä nur no in dreck chönd inä ziä...bliebäd doch ändli mol dähei! Döt störäd ihr niämert und ihr chönd mit euäm Ghetto im Chopf machä was ihr wönd...

Also i hoffä ihr verstöhnd mich nöd falsch, aber äs macht mi nur trurig und hässig, wänn soviel unsinnigi Sachä uf Partys passiäräd, dass mer üs sälbär äs Bei ställäd. Hinderfrogä sött sich eifach ab und zuä jeder mol sälbär...
Samuel
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Samuel »

diMETri hat geschrieben: Wänn mer hüt zu tags ä Party im Internet usschriebt, dänn chamer doch nöd sägä, me hägi nöd mit so viel Lüt grächnät...was isch das für ä billigi usag.
Ich bitte alli orgs, luägäd eifach druf, das eui Partys verhäbäd vo A-Z!!! Ha voll kei bock, dass äs äso wird wiä in Österrich und Dütschland. In Dütschland weiss i, dass äs sogar scho ä Sonderkomando git, wo für Goapartys igsetzt werdät. Wiä ä Party verlauft liet 95% bi dä orgs!!!!!!!!!!
Das heisst, rädät mit dä Polizei, dä Behördä und dä Umgebig, wo Party söll stiegä. Suscht gohts nüm lang, bis mir diä schönä Fästli ganz chönd vergässä.
dä häts gcheckt!
kein einzige kübel und 1000 bierflasche us glas :n25
alli fäuf Minute Taxi/Polizeichäre/Krankenauto uf em Platz :shock:
mir isch andersch kotzübel worde ](*,)

äs hät nur no es Reporterteam gfehlt

gnueg Kohle händs gmacht, lönd Partys mache besser ir Zukunft

tschuldigug motze nid gäre aber isch wirklich übelübelübel
Antworten