Kein Problem mit "diesen" 20 Franken.Moon Boots hat geschrieben:
He sorry aber was habt ihr auch füren Problem mit diesen 20 Franken
Nur Problem mit "diesem" schlechten Preis - Leistungsverhältnis!
Also für ne ganze Nacht und nen Morgen voll von geiler Musik ist für mich 20 Franken nich vielLindalien hat geschrieben:Kein Problem mit "diesen" 20 Franken.Moon Boots hat geschrieben:
He sorry aber was habt ihr auch füren Problem mit diesen 20 Franken
Nur Problem mit "diesem" schlechten Preis - Leistungsverhältnis!

*poca hat geschrieben:..-ich mein wenigschtens d pommes het mr könne mit seperatem öl fritiere und nid mit em gliche wiä d fischli gmacht wore sind..(ja, bin en en richtige vegi)wenigschtens het mich denn dä feini chai kli gwärmt!
s rotkäppli
Tolles Video und vorallem guter Sound dazu, von wem ist der?Zaubaer hat geschrieben:Hallo zusammen
also soundmässig war's für mich ganz gut, meine beine kammen gar nicht mehr zum stehn. deko war halt doch ziehmlich wenig und recht düster in der nacht wars irgendwie auch, daher freute ich mich doch auf den morgen.
und als ich mal an die bar ging um ein bier zuholen, hatte ich eigentlich schon mit einem depot gerechnet und war recht erstaunt da keins verlangt wurde. den vorallem bei glas wärs doch sinnvoll, nur schon wegen den lieben leutz die die ganze zeit barfuss umhertanzen. mein respeckt zu denen, wundere mich immer wieder das da nicht mehr zerschnittene füsse gibt. aber ist ja auch gut so.
wc's ist in letzter zeit wirklich mangelware,warum, wer weisses?
ansonsten alles tipitopi. ging am sonntagnacht gegen 12 heim und hab die schlümpfchen unten noch gesehn, aber nicht mit dem gerechnet das sie jetzt hoch kommen werden um das ende zu verkünden. den sie kammen ja doch einige male hoch.
so, nun noch ein paar foto's und ein video
bis zum nächsten mal
gruss und bis bald
http://www.myvideo.de/watch/1554148![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dä häts gcheckt!diMETri hat geschrieben: Wänn mer hüt zu tags ä Party im Internet usschriebt, dänn chamer doch nöd sägä, me hägi nöd mit so viel Lüt grächnät...was isch das für ä billigi usag.
Ich bitte alli orgs, luägäd eifach druf, das eui Partys verhäbäd vo A-Z!!! Ha voll kei bock, dass äs äso wird wiä in Österrich und Dütschland. In Dütschland weiss i, dass äs sogar scho ä Sonderkomando git, wo für Goapartys igsetzt werdät. Wiä ä Party verlauft liet 95% bi dä orgs!!!!!!!!!!
Das heisst, rädät mit dä Polizei, dä Behördä und dä Umgebig, wo Party söll stiegä. Suscht gohts nüm lang, bis mir diä schönä Fästli ganz chönd vergässä.