13.10 Psychedelic Birthday

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Pakalolo

Beitrag von Pakalolo »

Kollegoli hat geschrieben:dann de ander DJ mit de rastas; isch au mega psychedelisch gsi, was i dem moment sgnau richtig gsi isch :-D. zu dem set und dere situation bini voll i mich zruggkehrt (nach em schädliche büro- und normalogsellschafts-alltag, wo ich da in züri han, wo eus mega vo eus selber und vom "eigentliche" entfremded). i mir isch alles nur no explodiert.
So so, jetzt bin ech dänk weder a allem gschold?! O:) ....ECH DANKE DER FÖR DAS SCHÖNE KOMPLIMENT!
...mach ech doch gärn, s'esch mer en ehr gseh, ond wie!!!
Es hed mer werklech ganz speziell freud gmacht met dem ultimative Partyvolk, wo do versammlet gseh esch, die zwei wonderschöne Stonde zwösche halb sächs und halb acht, zwösche Mondschiin ond Sonneliecht (zwösche Melly ond Gj-i-Sawa :-) ) hender em Mixer z'verbrenge.
:dj
Dä Moment im näblige Morgegraue esch för mech die schönschti Ziit öberhaupt, s Zwielicht, nömme Nacht ond doch nonig Tag... Ech hoffe mer heds au a de Musig gmerkt, was die Ziit för mech speziells bedüted!
Vele Dank nomol a alli Tänzer ond Musiker för das (hoffentlech ned) eimolige Erläbnis!
KEEP ON ROCKING n-smile_2572.gif

Pipo
Nyala

Beitrag von Nyala »

Ich möcht mech no bi allne herzlich bedanke wos ermöglecht händ, dass sone schöni Party het chöne stattfende. Öb hälfer, bsuecher, djs oder de petrus; ehr alli händ vel dezue biitreit ond zumene unvergässleche Erlebnis gmacht. Mega vel positivi Energie ond en schöni familiäri Stemmig, super Sound ond geili Lüüt, traumhafti Location.. Besser häts ned chöne si. För mech esches eine vode schönschte Geburtstag gsi.

Euchi Brecht öber dParty händ mi mega berüehrt, bsonders de vom Kollegoli. Es freut mi, dases euch gfalle het ond teilwis so spezielli Gfühl usglöst het.

Mängisch wärs halt scho schön wenn mer Ziit i so Momänt chönnt ahalte...

No es paar wenigi Föteli:

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Anam Cara
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Anam Cara »

@kollegoli---- wauuuuuuuuuuuuuuuuuu so schöööööööööööön gschriebe, isch sooo e schöni party gsi, han mich wieder mal puddelwohl gfühlt mit all dene geile mönsche..... hans ächt mega gnosse wieder mal so ztanze mit euch allne....
de platz isch super schön gsi..... hätt sich absolut glohnt .... isch auno gange vode chälti her..... brrr....
macheds guet.....
niemand ist hoffnungsloser versklavt, als der, der glaubt, frei zu sein..........
Madox

Beitrag von Madox »

So do de Link zo de Party. Super wie die Kamera total sälbschverständlech bedient ond witergreicht worde esch. So esch chli Sämpf vo allem debi...

http://www.youtube.com/watch?v=o-bvWjKT4HA

Special Thanks de Orgs ond all dene wo im hendergrond sech de Arsch ufrese händ ond för en onvergässlechi Party gsorget händ.
See you next Weekend @Psycho Tunes VI / Ramenegg (Oberägeri, ZG)
´¨)
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨).
(¸.•´ (¸.•´ .•´
.•´ ¸.•*`•-•-•-• =D>
psygnosis/mindsurfer
Platin Member
Platin Member

Re: 13.10 Psychedelic Birthday

Beitrag von psygnosis/mindsurfer »

sodeli bilder/videos unter http://www.psygnosis.ch
Antworten