ach mis stärndli, schö bisch du cho!!!!! Weisch mis natel isch ja kaput...drum ha i eusem fanvölkli nüd chöne sägä....aber sich uh schö gsi u du bisch ja a vorderschte front gsistärNdli hat geschrieben:jajo isch en hammer fetti party gsi und eusi maua isch mal wieder so richtig schön abgange!!!! wünsch dir echt alles gueti fürd zuekunft gell stärndli!!!! naja was mich chli entüscht hed isch gsi wo isch de maua fanclub gsi... ha so zimli viel leuts vermisst aber isch glich de hammer gsi!!!!! und gell maua meldsch dich mal den chumi die go bsueche!!!
peace euches stärndlii
Heidi Dance 2 - 15.09.07
- Melliandra
- Platin Member

- Platin Member

Ahhh okey, =o) das isch aber au kuul. Demfall alles Liebie der werdendenMauA hat geschrieben:Hihi...schu guetMelliandra hat geschrieben:@MauA
Hehe eigendlich gahz mich ja gar nüd ah, aber hesch du en längeri
Reis oder planed, dass es jetzt de gross Abschied gid.?! =o)
Es Grüessli vome Gwunderli. ;o)Nei nei.....Familie zuewachs isch i amarsch u drum machet mir chli Pause mit umegumpe
Mutter. ;o)
PS: Als längeri Reis chamer das aber au fascht bezeichen. =o)))
*poink*
@ Maua..i dem fall, au alles Gueti
und für Zukunft viel Partys, wo du hoffentlich wieder "soundisch", und wo denn nuno NO DRUGS und nümm NO KIDS gwünscht wird
mit so richtig familiäre Stimmig 
All the best to you two..or maybye three

und für Zukunft viel Partys, wo du hoffentlich wieder "soundisch", und wo denn nuno NO DRUGS und nümm NO KIDS gwünscht wird
All the best to you two..or maybye three
In den Momenten, in denen es uns gelingt, zu sein, was wir sind, ohne zu fragen,
was wir sein sollten, funkelt unser Lebenslicht wie ein heller Stern.
Liebe das Leben
aber lebe die Liebe.
***G L O B A L I Z E *** LOVE
was wir sein sollten, funkelt unser Lebenslicht wie ein heller Stern.
Liebe das Leben
aber lebe die Liebe.
***G L O B A L I Z E *** LOVE
Da häsch rächtMelliandra hat geschrieben:Ahhh okey, =o) das isch aber au kuul. Demfall alles Liebie der werdendenMauA hat geschrieben:Hihi...schu guetMelliandra hat geschrieben:@MauA
Hehe eigendlich gahz mich ja gar nüd ah, aber hesch du en längeri
Reis oder planed, dass es jetzt de gross Abschied gid.?! =o)
Es Grüessli vome Gwunderli. ;o)Nei nei.....Familie zuewachs isch i amarsch u drum machet mir chli Pause mit umegumpe
Mutter. ;o)
PS: Als längeri Reis chamer das aber au fascht bezeichen. =o)))
Jöh dankäjürg hat geschrieben:@ Maua..i dem fall, au alles Gueti![]()
und für Zukunft viel Partys, wo du hoffentlich wieder "soundisch", und wo denn nuno NO DRUGS und nümm NO KIDS gwünscht wirdmit so richtig familiäre Stimmig
All the best to you two..or maybye three![]()
- Zauberhäxli
- Platin Member

jöh dankä! mir freued eus au schu ufs chline.....u au uf die ziit wu chumt....u wenn all a eus/mi glaubet den chumts schu guetZauberhäxli hat geschrieben:Ja mir fröied öis jetzt scho!Jöh dankä nei nei....baby chumt de net mit....aber min sound u i sind de widr da
Dir wünsch ich alles gueti i däre intensive Zit!!
Beste Wünsche für dich und dis Baby!!!