Supercell's Birthday

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Midimal
artist
artist

Beitrag von Midimal »

Heiei...vor luuter Schoof hani de ganzi Report vergässe...

Also 1.Mal en fette Dank an Bidu für die schön Geburtstagsparty. Das hett wieder mal zeigt, wie schön au chliineri partys chönd sii. Und d'Location isch ja au scho vo de Hypnotica her kännt, de Oberhammer.

Zu de Tatsach, dass ich na nie so viel Förmsler troffe han, isches eifach wunderbar gsi, es paar Wort z'wechsle mit dene, wonis nani han dörfe mache.

Danke au a die schöne Kompliment für min Sound. Ich hoffe mer dörf eu na es paar mal meh verzaubere...
Bild
supercell
Silver Member
Silver Member

Beitrag von supercell »

*totlach* :lol: :lol: :lol:
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

wuaaaaaaa, ich ghei übere.... das staunen der lämmer *grööööööl*

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

ihr sind eifach di geilschte...

manu, merci für di liebe ziile. bisch sälber en mänsch wo mega freud verbreitet. han sälte en mänsch gseh, wo so fröhlich zu dark abtanzt... :lol:

und jööö.... was für e liebeserchlärig...*seufz* :-D
biberfreund

Beitrag von biberfreund »

Haaahahaaaaa Chregu :lol: :lol: :lol: :-D 8)

Du hesch ja ned nur s Cubase, sondern au s Photoshop zimlich im Griff :P

Aber nei, d Chandrani ghört eigentlich uf das Bild... sie hets gmacht ;-)

Hahahaha echt z geil... wart nur... uf das gits no en entsprächendi Antwort...
Titali

Re: Supercell's Birthday

Beitrag von Titali »

supercell hat geschrieben:
@Titali: Jetzt weiss ich glaub au wer du bisch :roll: :-) wünsch der ganz en gueti besserig!!
hehe, ich weiss ou wär du bisch... ich ha schliesslech mit manu-gsichtli (är isch eifach plötzlech ganz uf e magic art ufem dancefloor gsi) voll für dich abshaket, wo plötzlich ir nacht sovieli sind go schlofe.. hei alles ghä für dich gäu manu :lol: :-D

also dr oli natürlech ou, är isch eh dr geilst... always dancing till the end :lol: wohär hesch du no soviel energy?

merci, bin bald wieder gsund - bin ja wieder mau nid alleini krank... chas teile mitere liebe seele :lol:
ChriSmoS
dj
dj
Beitrag von ChriSmoS »

schad schad schad hani die party verpasst :(

gseht speziell us@Pics, und de sound hät mi au wundergno @vibrac, supercell und midimal.... hät sicher grockt, i be leider chrank gsi! wooooo sinder den alli a de nöchschte weekend :-D ?
alles was du hast, hat auch dich

www.soundcloud.com/badbug
www.youtube.com/chrismos84
Titali

Beitrag von Titali »

ja chris, du hesch gfählt - no es liebs schoooof meh uf dr party-wiese :razz:

de hätisch ou dis swisspsy-schätzli pi troffe... är isch äxtra für dich cho *looool*

*knuddel*
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

ja aso me muss adere stel unbedingt nomal de wind betone!!!

de wind isch eifach allergeilscht! wind macht usere party eifach grad nomal meh!

sföteli mit de schaf isch uuhuerre geil. da chasch ja echt fascht nüme.

@liebeserkläärig: ich säg nur looooooos und evtl. guet überlege wägem wiit wäg gah... uhuhuhu was meint de oli äächt uhuhuhuhu.... sueched sunnemondundsterne würkli die art vo freiheit? isch das freiheit? iigschränkti freiheit? freiheit zum priis vo anderer freihheit??

danke @manu :-D ich bi halt scho es freudigs, gell?! :-D :-D

@energie:
1. regle: KEI TABAK (wäääähhh welch grusigs abschäulichs gewächs)
2. regle: nöd schiifahre
3. regle: kei vergärte saft
4. regle: nöd zviel "wiese" (isch zwar es sehr feins gewächs, de oli machts aber trotzdem nöd)
5. regle: viel feins esse und trinke
bonus-möglichkeit: es wiiinziiigs priiiiseli alti baselbieter erfindig. aber nur sehr optional :-D
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

Kollegoli hat geschrieben: bonus-möglichkeit: es wiiinziiigs priiiiseli alti baselbieter erfindig. aber nur sehr optional :-D
:lol: :lol: :lol:
LittleMissGinger

Beitrag von LittleMissGinger »

Läck mir, lach & gröhl :lol:

Also bin zwar ned a dere Party gsie, die Bilder säged aber wohl alles. Vor allem d'Schaf mit de Killerblick - i veregg - uääääääääeeehhh!!! = Superbild.

A zweiter Stell chömed de Herr Kolleg Olli (?) und sini gegewärtigi Flüschterpartnerin (weisch scho wer gell??. Hehe.).

Und last but not least findi natürlich de Suncollector der Oberhammer:
Endlich mal vo de Site mit sine geile Backebärtli. Voll heiss und: knuddelwuddel, ehm :oops: :twisted: :wink:

:wink: again. Ahoi from Ginger. Lach. Ihr sind geil!
Titali

Beitrag von Titali »

Kollegoli hat geschrieben: @liebeserkläärig: ich säg nur looooooos und evtl. guet überlege wägem wiit wäg gah... uhuhuhu was meint de oli äächt uhuhuhuhu.... sueched sunnemondundsterne würkli die art vo freiheit? isch das freiheit? iigschränkti freiheit? freiheit zum priis vo anderer freihheit??
die sonne, der mond und die sterne sind untrennbar.
mein mond ist immer bei mir, beim stern und mit uns scheint die soNNe, egal wo wir uns befinden, ob tag oder nacht.

die kraft der SonneMondSterne ist sooo gross, sie führt über jede grenze hinaus, über jedes land, übere jedes meer und über jeden kontinent.

diese drei wesenheiten scheinen immer und überall - unter jedem himmel.
ja, freiheit kann zum gefängnis werden - aber der mond und der stern wissen, das dieses gefängnis sie beide befreien wird - doch die zeit ist noch nicht gekommen.

darin liegt die weisheit und der repsekt zweier geborenen menschenkinder, die im leben der soNNe folgen und in sich tragen, weil sie wissen, wo ihr wahres zuhause liegt.

:lol: :-D :lol:

meh chunt mer grad nid in sinn! aber merci oli... ha dich in sooo kurzer zyt sooo gärn bercho, wie dis härzli shmahu ou :wink: und zvierte sind mer ächt e wildi, magischi und happy dancefloor-kombination *lol*
Zuletzt geändert von Titali am Di 31. Okt 2006, 14:52, insgesamt 3-mal geändert.
Titali

Beitrag von Titali »

Shmahu hat geschrieben:
Kollegoli hat geschrieben: bonus-möglichkeit: es wiiinziiigs priiiiseli alti baselbieter erfindig. aber nur sehr optional :-D
:lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :twisted: :lol: :lol: :lol:
Vibracoustic
Silver Member
Silver Member
HYPNOTICA IS BACK

Beitrag von Vibracoustic »

Hei Bidu, isch würkli en hammer Party gsi!!! Nomol mesi das mer hend
dörfe cho go sounde!! Vibracoustic Dankt!!! :P
Het mer eifach wider chli "Hypnotischi" Vibrations um dohre gfäget
"grins"
Grüsse aus Train Town Lukas & Manjit
biberfreund

Beitrag von biberfreund »

So Midimal das hesch etz devo :P

(Just Kidding, mir isch nix bessers igfalle :-D)

Let's listen to some...
Bild
Nicolas
dj
dj

Beitrag von Nicolas »

herrlich, magnetlasso :wink:
Antworten