s hätt nid müsse si weg de polizei. so öppis isch eifach mega schad. ich cha mers nid ganz erkläre, wieso so züüg i letzter ziit dauernd vorchund. s machts au nid grad eifach für de organisator und generell für d psyszene. a fasch jedere partie woni i letzter ziit gsi bi, isch irgendöpper am durregheie gsi. why? es tönt hart aber die lüüt tüend mir gar nid leid. ich findes schwach, dass me sini problem nid anders cha löse. ich findes au schwach, dass kollege nid besser ufenand chönd ufpasse und ich findes schwach, dass me öpperem wo scho so durre isch, no wiiteri droge verkauft... aber das isch halt au es thema für sich. lueged chli zu üch! musig isch doch scho droge gnueg und wenn me müed isch... wieso nid eifach es paar starki kaffee suufe oder wer nämlich si biologisch rythmus voll im griff hed.. de cha locker 2 täg ohni droge wach blibe (de körper produziert nämli eigni droge)...
aber zurück zur party: ... super gemacht! big thx an miguz und co. hed mer grosse spass gmacht, au wenns halt am schluss chli komischi situation gsi isch und s denn halt chli gar schnell fertig gsi isch. aber kes problem ier hend mit de organisation s beste ghä!