1-3 May Microfusion

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Bobbymarley
Platin Member
Platin Member

Re: 1-3 May Microfusion

Beitrag von Bobbymarley »

Indigo hat geschrieben:
also liebi lütlis: gnüssed die positive nochwirkige im herze und ide bei!
Han Muskelkater wie sau crazyeye

/bigs
Es sind Kling und Freitag, sie unterhalten sich gerade!
M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj

Beitrag von M!GuZ / Wasabidelux »

Wie geil war das den!!!!!! meine Güte selten so Spass gehabt
War von A-Z einfach nur geil was die animidefectus Crew auf die Beine gestellt hat einfach nur mörderisch Sound Leute alles passte Highligt war Ganzklar Madmax und caemix BoOoOoOoooM

Big Tanx an alle Helfer und die wo was dazu beigetragen haben
müstik
administrator
administrator

Beitrag von müstik »

war von zwar nicht so lange anwesend, jeddoch die paar stunden waren super !

+ SUPER organisiert ! (da können andere noch viel lernen)
+ tolles decko
+ nice soundsystem (K+F)
+ feiner toast
+ stimmung auf dem dancefloor

- indoor :-)

da freu ich mich doch schon mal auf Microfusion part 2
Bild

facebook: Mystica Fanseite
facebook: Akustik Fanseite
facebook: Müstik Fanseite
caemix
dj
dj

Beitrag von caemix »

ja hei miguz..jetzt hani di scho wieder nöd gseh ade party..
da giz ja nöd
chum mi nögschtmal go aahaue.
greetz
cämix
NEXT GIGS:
26.Nov 2011 Swiss All Stars @ UG Bülach / Shinouda
02.Dez. 2011 Deep Euphoria @ UG Bülach / Caemix
10.Dez. 2011 Planetorium @Provisorium Bürglen
11.Feb. 2012 The Time of Goacore @Edelfettwerk Hamburg / Shinouda
25.Feb 2012 PsyLab Zizers/ Shinouda
15-17.juni 2012 Jembalang Gathering - Vergina Greece / Shinouda/ Caemix

https://www.facebook.com/profile.php?id=100002266526549

https://www.facebook.com/pages/Shinouda ... 5666081319
https://www.facebook.com/pages/Cämix/59187905294
http://www.myspace.com/caemix
http://www.myspace.com/shinouda13
shivajanine
Platin Member
Platin Member

Beitrag von shivajanine »

Melliandra hat geschrieben:
Conclusion hat geschrieben:chinde, de drogekonsum het würkli nüd mitem soundstyle ztue. es sind immerno d'mänsche wo in selbschtverantwortig das züüg ineballeret. egal ob techno, goa, hiphop oder houseparty. das züüg isch mit ihrne mänsche überall.
danke =D> =D> =D> =D>

BRAVO =D>

dann lasst eure freundinen weiterhin von den sabberten notgeilen ärschen begaffen und die männer lassen sich weiterhin dumm anpissen.

Wahrscheinlich hab ich die tomaten auf den augen und bilde mir nur ein, dass ich dies immer nur bei dem arroganten gesocks feststelle.
Ausnahmen bestimmen die regel, idioten gibt’s überall. Die heile gute welt will ich auch nicht unterstreichen.
Aber kanns echt nicht sein in was für einer fantasie welt ihr lebt und es immer wieder schön redet. Klar die zeiten ändern sich, glaube aber kaum das es beim stilwechsel wie ihr das immer so schön nennt auf einmal irgendwelche freaks gab die frauen belästigten und/oder ihre männlichkeit mit pöpelein unter beweiss stellten.

Schade, schade, genau durch solche vorfälle ist für mich die party oft gelaufen. Ich schau da jeden falls nicht mehr länger zu oder versuche mir den mund fusselig zu reden. Der erste schritt ist bekanntlich immer der schwerste und hätte mir diesen schritt auch gern ersparrt, aber einer von diesen hosisch hat am weekend die erste backpfeife kassiert. Geil, sooooooo geil, fühl mich erst jetzt so richtig wohl n-smile_0214.gif

Bedanken möchte ich mich trotzdem bei allen helfer (vor allem die ständig mitm besen in der hand rum liefen und dafür gesorgt haben, das die toiletten begebar blieben und es genügent Papier gab. FETTES MERCI dafür. Auch die deko fand ich sehr schön /bigs

PEACE
Don`t dream your life, live your dreams
Indigo
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Indigo »

hey, werte Janine :-)

hier geht es um party-reports und nicht darum, ob sich gewisse frauen angepisst fühlen. mal ehrlich: solch "lustigen" quadratköpfen begegnet man als frau doch überall ! sollen wir uns nun stundenlang darüber aufregen, oder hast du im verborgenen sogar freude daran? die sind doch selbst schuld, wenn sie beim körpereigenen thermomether das quecksilber sprengen.

hierzu gibt es eine sehr wirksame, unauffällige lösung: man mache einen grossen bogen darum, geniesse die feine party und melde gewisse widrigkeiten nach etwa 1 stunde bei der security oder der kasse.

und nun bitte mehr reports von der Microfusion. ich lese sie gerne.
"Der intuitive Geist ist ein heiliges Geschenk und der rationale Geist ein treuer Diener.
Wir haben eine Gesellschaft erschaffen, die den Diener ehrt und das Geschenk vergessen hat."

(Zitat von Albert Einstein)

e qui i miei piccoli "fratelli":

- http://www.youtube.com/watch?v=Rp1eOqYF ... re=related
- http://www.youtube.com/watch?v=D3HwnYbU_1A
- http://www.youtube.com/watch?v=49e9rYk5FyI
- http://www.youtube.com/watch?v=zM_MEAijeu0
M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj

Beitrag von M!GuZ / Wasabidelux »

caemix hat geschrieben:ja hei miguz..jetzt hani di scho wieder nöd gseh ade party..
da giz ja nöd
chum mi nögschtmal go aahaue.
greetz
cämix
händ üs ämel schnnell gse gha im Büro nach dim setli /happy /happy
blocky11

Beitrag von blocky11 »

chinde, de drogekonsum het würkli nüd mitem soundstyle ztue. es sind immerno d'mänsche wo in selbschtverantwortig das züüg ineballeret. egal ob techno, goa, hiphop oder houseparty. das züüg isch mit ihrne mänsche überall.

hmmmm, da häsch absolut rächt, aber was u wiävill dävo u was für ä ischtellig dähindär stot, das spillt doch glich no ä biz ä rollä. und musäs dän bis zum durägheiä si??? [-o<
und beträffänd soundstil... diä wo scho länger däbisind, dänkäd nu mol so 5-6 johr zrugg... ob öbis uffallt???
jeglichi substanzä, au alkohol, hät sini uswürkigä, nöd nu uf dä konsumänt, sondern au uf'd stimmig und s'umfäld. und wän i hützutags diä masslosigkeit, unwüssäheit und generell dä umgang und diä öffäntlichkeit gseh... /ohaa /frage
...gad au, das mär viel jungi um üs umä händ, frög i mi scho, was das öffäntlichi wäschpülfervernichtä eigäntli söll... #-o :-k
...*chotz*
Lebe deine Träume, aber träume nicht dein Leben!
Behandle alle so, wie Du behandelt werden möchtest!

http://www.swisssound.ch
shivajanine
Platin Member
Platin Member

Beitrag von shivajanine »

Indigo hat geschrieben:hey, werte Janine :-)

hier geht es um party-reports und nicht darum, ob sich gewisse frauen angepisst fühlen. mal ehrlich: solch "lustigen" quadratköpfen begegnet man als frau doch überall ! sollen wir uns nun stundenlang darüber aufregen, oder hast du im verborgenen sogar freude daran? die sind doch selbst schuld, wenn sie beim körpereigenen thermomether das quecksilber sprengen.

hierzu gibt es eine sehr wirksame, unauffällige lösung: man mache einen grossen bogen darum, geniesse die feine party und melde gewisse widrigkeiten nach etwa 1 stunde bei der security oder der kasse.

und nun bitte mehr reports von der Microfusion. ich lese sie gerne.

nein ich hab kein freude darin und will den report auch nicht mit "belanglosen" zu müllen, wenn du das so siehst. Ich habe auch nicht alle über einen kam gescherrt, aber ich befürchte du hast nicht mitbekommen, dass ich eine gegnerin davon bin, stilrichtigungen miteinander zu vermischen. Es zieht die falschen leute an, sie passen einfach nicht zu unseren farben frohen welt.

Und zu deiner unauffälligen lösung, sie funktioniert nicht. Männer ticken da einfach anders und der jagtinstinkt wird erst noch mehr angeheizt, wenn der sache einfach ausm weg gehen willst.
Und zu deinem rauswurf oder wie auch immer, ist ja alles gut und schön, aber naja scheisse wirds erst dann, wenn raus läufst, den in ner ecken sitzen siehst und dir begleitschutz besorgen musst, um an bahnhof laufen zu können. Denk was willst, aber nach über 10 jahren goa party erfahrung kann ich wohl beurteilen, dass dies keine rossigen aussichten sind.

aber lass gut sein, ich halt mein maul :-#

peace und blümele und so

/yo
Don`t dream your life, live your dreams
schons*

Beitrag von schons* »

hey ja! eröffnet doch än neue tread! und diskutiered det drin wiiter... git sicher no ganz viel anderi meinige zu dem thema!
jetzt gahts ja in erster linie nöd drum übers konsumiere dstriete. sondern umd microfusion...

n-smile_2170.gif :n1 n-smile_0436.gif n-smile_2710.gif n-smile_0521.gif n-smile_2217.gif n-smile_2715.gif n-smile_2175.gif

HUI! MERCI! ihr liebe lüt, wo die party zunere chline fusion gmacht händ!
han äs paar gaanz schöni gspräch gfüert... und möcht mi für das nomal fest bedanke. ihr händ mis herz
erhellt. äs isch mega schön zmerke, dass mer mit sim dänke und vorallem mit dä gfühl nöd älleige isch!
bin dänn ab und zue rächt tüüf gfalle. und wieder ganz wiit ue gstiege. ich glaub bi dere party händ sich mis yin und yan fusioniert. Passt ja zum flyer /color

=P~

hans vorallem spannend gfunde.. wie verschiede die zwei nächt gsi sind. sind au ganz anderi mensche uf die zwei nächst verteilt gsi! okay.. viellicht ischs eifach mini eigni stimmig wo sich so unterschiedlich usdruckt hät.
frechbax hani dä absoluti hammer gfunde. han ihn vorher nonie gseh uflegge und mi drum bsunders druf gfroit. nesono hani leider verpasst.. bin zwüschedure mal hei go schlafe gange! schad.. seg anschienend ganz geil gsi!

und wie händer eigentlich dä klavier spieler am samstig namittag gfunde? n-smile_2173.gif
Mozart
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Mozart »

bi die erscht nacht gsi und bi eigentli vom sound her recht entüscht wordä...also dä löli dj und live act wo vo 3-6 gsoundet het isch ja voll denebä gsi, also i muess es andersch säge, de sound wär ja no geil gsi, aber dä hets eifach nöd im griff gah en fluss here zbringä..hick hack vom feinschtä und zitäwiis fasch kei lüüt am tanzä...de afang isch voll geil gsi, die erschti stund hät würkli gfeget, de rescht het er eus chönä schänkä und es schwiizerörgel trio uf bühnä sölä lah, het mi meh zum gumpä bracht 8) sooooooooo lange cha zwei stund anere party sii...au mal es erlebniss gsi /color

d location und s deko findi guet, au d'soundalag isch edel gsi, aber irgendwie isch d ufteilig i dem room nöd so guet gsi, die fett betonsüüle zmitz uf dem dänsfloor isch halt eifach nöd so optimal...git aber wahrschiinli eifach kei besseri lösig...

de chillout und d schiisi isch würkli voll edel gsi, au de chaistand mit em feine food...was i mir eifach no wür wünschä wär mal es aständigs bier wie quölfrisch ussem glas...die feldschlössli büchsäpfützä isch was für holländer, aber i bi mer scho chli anders gwöhnt...

danke für die party. mer het sich immer wohl gfühlt und irgendwie wär sicher au no mega guet wordä gege de morgä, also soundtechnisch, aber ja nu, irgendwenn muess i halt d küssi go schüttlä....

und no e chlini bemerkig zum schluss: also truffis werded sicher nöd meh, sondern nur jünger...was eifach würkli fäng schlimm isch die scheiss chemie wot fäng für en mugäpfupf überchunsch. aber au das isch üsi gsellschaft...nur eis bispiil sind doch die studentä wo ritalin fressäd um meh leischtig chönä zbringä...i mein, wie chrank isch das den fäng, und das wird d elitä vo morn?!?

/color
Asrael
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Asrael »

=D> HAMME HAMMER HAMMER, =D>
meh chani nöd säge,wens ume churzi ussag gaht..

bin ez gad vom abbaue heichoo, puuuhh sitem morge am 8ti, z 7te abbaut ,=arbeit!!!

aso ich und oises Team (Animis) 1 wuche on place,,plus die letschdere täg mit biolive ((robert,manu )gern wiederemal)), helfer, david ,christoph, orfeo,hoeschi, etc. händ e mega gueti ruehigi schöni ziit gha, zum ufboue fetse , s eigete werk zgnüsse, mit viel arbet verbunde, organisatorisch,aber hey ,häts sich glohnt de Ufwand,und mir sind immer bemüht no besser zwerde......

und de hauptfahrer michi vom gsammte Material vo ois , vibrative sound und dmt , big thanks

und es würklis grosses lob a alli helfer und djs,securitys ihr sind so zueverläsig,TOP of switzerland,and international

bombe stimmig die ganz ziit ,edel,edel, de mainfloor ,ein hexechessel

nur goldigi rückmeldige becho......

Schad isch ,,das ois dreisti sieche , während de party usem chill out 6 grossi edli tüecher Klaut worde sind ,ohni leitere schlicht und eifach nicht möglich,(1 sogar vomene Künstler sis meisterwerk und lieblingsbild, plus 2 ruckseck entwendet worde,,das chas doch eifach nöd sii, ich hoffe das die guete lüüt ide scene , sich umelueged ,das die bilder wieder fürechömed, mer fühlt sich zuenehmend scheisse,wills hald so arschlöcher git,, sorry

FALLS öPER öPIS XEH HäTT BITTE MELDE,es werdet später no föteli inegstellt das jede xeht um weli bilder sichs debii handlet,und gemeinsam, chömed die wieder hoffentli füre

also liebi lüüt es wird es längers ziitli gah, bises wieder sone hammer grossi fetti party wird geh vo ois selber,helfe dümer gern,defür simmer ab und an a chline outdoor fäschtli am boosge,,hehe /color

es wird no mehreri statements vo ois geh.......
Föteli Filmi vo mir und ande demnächst auf http://www.animidefectus.ch

also mir ,Animi Defectus bedanked ois bi allne herzlich ,hug

lg oli
Zuletzt geändert von Asrael am Di 5. Mai 2009, 07:31, insgesamt 1-mal geändert.
Asrael `s Decoration http://www.facebook.com/?ref=logo#!/gro ... 6590733152
vorläufiges datum Jonglierfestival kulti 18/19. Juni
Asrael84@gmx.ch
http://www.Lunastix.ch
http://www.Kulturfabrik.ch +Jongliertreff ,Mittwoch
http://www.AnimiDefectus.ch
Bild
Dj_Biotec

Beitrag von Dj_Biotec »

waaaaas füüüüre party hey....aaiaiai..bin zwar ersht am samshtig morge cho vor Day Din, und es ish wie immer halt de killer gsi...es ish immer geile sound gloffe...vorallem Mad Maxxx und Broken Toy...heeeeftigstens...
jaja die party wird mer lang bliiibe, merci an all die lüüt für die geil party und natüerli merci a Animi Defectus...und merci höschi :D das mer no hend chöne sounde am shluss...zwar ned lang aber es het huuere grockt :D

...jaja das bruucht wieder mal paar täg zum obenabecho :D

see you @ the dancefloor

Biotec
white
Silver Member
Silver Member

Beitrag von white »

Soo Jungs und Mädels..Nach langer Ziit endli wieder mal e ganzi Nacht im Bett verbracht, git glaub nüt schöners :-D
Wett mich bi eu allne wo igendswie en Iisatz für die Party gleistet hend ganz herzlich bedanke..Ich glaub d'Idee vonere Mikrofusion het sich schlussendlich zimli guet umgsetzt.

Es het mi extrem gfreut dass vo dene 50 Helfer wo ade Kasse, Bar und Garderobe iteilt gsi sind de gröschti Teil absolut verlässlich gsi isch und ohni persönliche Profit in Vordergrund zstelle iri Schichte sehr professionell durezoge hend oder sogar no freiwillig es paar Schichte aghenkt hend wenn Not an Mann isch gsi. Danke euch allne für eue Isatz.. =D> Es freut mi au dass mir ab sofort uf sonen grosse Pool voller cooler hilfsbereite Lüt chönd zruggriife 8)

Natürli au es grosses Danke a alli DJ's wo wie versproche 200 Prozent Isatz geh hend bi irem Set..DBude hender eidütig grockt! Speziells Danke no an Timon, Garfield und Müstik daser da no so ganz spontan e Lösig fürem Willi sin Usfall gfunde hend. Au an Miguz fürs churzfristige umdisponiere vor anstatt nachem MadMaxx.

Danke an Robert und Manu vo Biolive, für de unermüedlechi Isatz bi de Mainfloor Deco und Lasershow..Huet ab vor dem was ihr i dene Täg gleistet hend. Gern wieder emal!

Merci an Bojan, Flavio, Philippe und Aurelian für die super-Betreuig vo eusne Internationale Acts..Es hend sech alli mitemne riese Smile vo eus verabschiedet (vorallem de John, was aber anderi Gründ /pille gha het, Aurelian erklärs der spöter no :-D /frage)

Grosses Merci an David aka smirgle für die Betreuung der Visuals, an Höschi für den Einsatz hinter dem Licht und DJ-Pult /color und an das supergeile Runnerteam bestehend aus Orfeo, Boris, Fäbu und Breuti, dass 2 Tage lang die Toiletten und Abfallprobleme im Griff behalten haben. =D>

Auch ein grosse Danke an die Stände von Bergzwerge, Nataraj und Akasha, für dass ihr die Party so farbig gemacht hend und noch chli meh Wärmi i de Betonbunker bracht hend...

Und no meh grossi Dankeschöns an Sergio und sim Team fürs dokumentiere vode ganze Party, em Alex fürd Föteli, em Michi für 2 Täg Transportbüsli fahre, de Security für die 2 problemlose Täg und em David vo Frakasound für di lehrrichi Zemearbet...Han bestimmt no es paar vergässe, nehmends nid persönlich..ihr sind alli super gsi =D>

Ihr gsehnd es brucht extreem viel gueti Connections und verlässlechi Lüt, dass sonen Event problemlos überd Bühni gaht..Eigentlich chli paradox zu de verdrüfnete Szene, aber irgendwie het alles klapet und ich bin sehr sehr dankbar defür..
Danke no an alli vo Animi Defectus für de professionell Isatz i eune Bereiche! Ohni eu wär gar nüt gloffe..Und zuletscht no es grosses Danke a min Schatz und mini Familie für die Unterstützig ide letschte 5 Mönet wosech alles nur no um die Party dreit het....

Liebe Gruess und erholed euch guet!!

Nico
Zuletzt geändert von white am Di 5. Mai 2009, 20:11, insgesamt 2-mal geändert.
dalamascus
Platin Member
Platin Member

Beitrag von dalamascus »

danke dir NICO... das du au mich als letschtä glücklichä bsuechär heigschickt häsch... =))
grüässli dave
Antworten