DANCE RITUAL, 27.9.08. (Nada Brahma)

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Psycharox
dj
dj
Re: DANCE RITUAL, 27.9.08. (Nada Brahma)

Beitrag von Psycharox »

Stampfer hat geschrieben:Jaja, also die Deko war absolut bezaubernd und hat diese herrlich magische Location gut unterstrichen. =D> An alle die an der Vorbereitung und Aufbau beteiligt waren ein ganz DICKES LOB!!! Die Soundanlage war seht gut eingestellt und perfekt für diesen Platz. Was aus den Lautsprechern rauskam war allerdings gar nicht mein Fall. Zumindest die meiste Zeit in der Nacht. Einzige Ausnahme dazu war Beyond third spring :-({|= (oder so ähnlich). Der Live Act hat gut getan nach Psycharox. Bei aller Toleranz gegenüber verschiedener Musikrichtungen, aber das war echt nur noch Krieg und böser abartiger Sound. ](*,) Hat mich mehr an Gabber erinnert als an Goa. Es gab echt Zeiten da hab ich gern zu seinem Sound gestampft, aber die sind nun wohl definiv vorbei :-( . Auch sonst fand ich den Sound Nachts zu derbe, was sich auch meistens auf dem Dancefloor gezeigt hat, aber eben Musik ist Geschmackssache.

Tagsüber hatte ich wider meinen Spass auf der Tanzfläche, /happy obwohl man dann das wahre Ausmass der extrem breiten Leute gesehn hat. /pille Von den Zivis hab ich nix mitgekriegt, aber die hätten von mir aus gerne den einen oder anderen Zurechnungs-unfähigen entfernen dürfen (inklusive Psycharox mit seiner Kralle;-). Desweiteren wären mehr Müllsäcke auf dem Dancefloor angebracht gewesen.

Trotz dieser eher negativen Kritik wirklich ein Grosses Lob an die Veranstalter. Die Profesionalität und Liebe mit der Ihr die Party vorbereitet habt, ist toll. Dankesehr. =D>

bei einem morgen oder tag set von mir oder an einer remember party hoffe ich Dich wiedermal zum stampfen bringen zu können. dann lasse ich auch meine fasnachtsverkleidung zu hause... ;-) aber wenn ich in der nacht sounde darfs schon mal krachen und auch düster sein finde ich.
psychedelic, goa-trance und electro-techno-minimal dj http://www.facebook.com/#!/psycharox

download psychedelic dj set: http://www.iguanaloco.ch/BT4_Sound.html
Josh
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Josh »

Cha mi de Vorredner nur aschliesse, super schöni Location, prächtigi Deko (Björn und Co, ihr händs würklech wunderbar druffe mit eune iifallsriiche UV-Schnuer-Dekos!)... d Musig het mer ide Nacht überhaupt ned passed, aber de bini halt echli is Hudigäggeler-Kafistübli go so tue als wäri Gast ("Das isch de kei Wartsaal!")... :-P Am Morge und sowieso de ganz Tag isch de Sound aber chillig gsi, han mal wieder wunderbar stundelang chöne umehüpfe, und s isch uh lustig gsi, mit es paar härzige und liebe Lüüt ume z blödele uf de Tanzflächi und sie chli dörfe känne lerne! Hoffe ich gsehne euch alli bald wieder, liebi Selina, Judith, Angie, Kusi, Fründin-vom-Kusi (sooorry, ich und Näme... aber euses Pommes-Frites Startup Undernähme ziemer dure!) und Co, au wenn de Winter chunt und d Stubegoaner wärded deheime bliibe! [-X

Mer het aber wieder mal gmerkt, dass es e für CH Verhältnis grösseri Party gsi isch, wills au einigi Lüüt gha het, wo ned würklech ane passt händ... und da demit meini ned speziell Nicht-Goaner (en alti Gymi Kollegin vo mer isch au s erste mal anere Party gsi, und s het ihre mega gfalle und sie isch voll abgange), sondern meh so verpeilti oder sogar aggressivi Lüüt wo die guet Stimmig gstört händ... Zum Glück hani über d Jahre hinweg aber en guete Spam-Filter i minere Wahrnähmig entwickled und chan so Lüüt eifach wegblände... :lol:

Also, hebeds schön, nächst Weekend isch für mich Partypause, aber nachher gahts wiiter! Danke nomals ad Organisatore und die liebe Partybsuecher, s isch immer wieder schön mit euch!
Tanze, bis nicht mehr du dich zur Musik bewegst, sondern die Musik nach deinen Bewegungen spielt...! :-)
---
When in Danger or in Doubt run in circles, scream and shout! :-D
Cosinus
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Cosinus »

hab jetzt mit allem gerrechnet ,aber definitv nicht mit sowas - war der absolute hammer was da oben abging - trotz saukälte in der nacht - naja war im warmen am schlafen ,drum kann ich auch relativ wenig sagen was zwischen 3 und 7 uhr morgens abging soundtechnisch , war vorallem sehr schön bekannte gesichter wiederzusehen und neue kennenzulernen ....
bedanken möcht ich mich mal bei nada brahma für ´s booking , bei sinan für des megafordernde kickende pingpong set - alter schwede hat des gerockt und spass gemacht - blindes verständnis sowohl hinterm mixer und davor - just a true friendship !!
dann mal bei I-Drop und Nitro - jungs hammer ! sowohl euer live als auch dj set , ihr seit die 1ten die mich aus isreal überzeugt haben das doch noch mehr gibt als nur diesen standart clone sound!!!!!!!...............

hoffe es gibt ne wiederholung von der ganzen geschichte !!!!

greez michi

ps: FOTO´s wo sind die bilder , hab soviele fotografen entdeckt
Kollegoli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Kollegoli »

sali

aso ich has suppergeil gfunde.

dmusig hat mir sehr guet passt meistens. vor allem em psycharox sit set ide nacht hani sehr geil gfunde, bis uf die erste paar lieder (aso chrieg tönt für mich definitiv andersch. isch ja no nöd mal mega schnell und wild gsi, sondern recht gezielte ultrakrasse psysound).
am sinan und em cosinus sis set hani au sehr geil gfunde.

beyond third spring isch au extraklass. da merkt mer dass die scho lang sounded.

disraelis händ au geili musig bracht.

bem pinch hani geil gfunde, dasser wiedermal geile morgesound bracht hat. mit positiver energie und nöd dere coole wo i letschter ziit immer dur de progi am morge gloffe isch.

d'djs nache händmer au guet gfalle. vor allem de nachem pinch hat no spezielli musig bracht. und urban tribe isch au ganz geil gsi.

sdeko hani au sehr geil gfunde, vor allem die pilz ganz vorne.
de laser wiederum hani voll scheisse gfunde, de hatmi nämlich öftersmal id auge blendet und mich devo abghalte mich ufde mitti vom dancefloor ufzhalte ide nacht. susch hanis liecht sehr guet gfunde. vor allem de beliechteti hügel. (au de laser hetti nöd so schlimm gfunde, wenner meh geg ufe grichtet gsi wär)

die meiste lüüt sind au supperiiisy druf gsi.. paar knallköpf gids immer wo ihres schnäbi münd de lüüt go zeige und eine uf grosse bratmaxe mache. sehr schlimm hanis ämmel nöd gfunde, da ich nöd meh als es paar blödi kommentär und eis verbrennts chliiises dekoteil mitübercho han.

am morge ischs uf jede fall meh als wunderschön gsi mit all dene mensche det ztanze. da de knallköpf ihres schnäbi durs bratmäx'sche verhalte bis dänn eh scho verbrennt und wiene verschimmelti minizugetthi verkümmered isch, sind die ja au nümm präsent und eme supperultraobergeile morge und namitag isch nüt meh im weg gstande.

es hat uuuhuerre guetta die party, danke vielmal allne, wo sich defür is züüg gleit oder au eifach nur igendwie ghulfe oder tanzt händ. danke au de gmeind und all dene lüüt, dassmer das händ dörfe mache, es gid jedesmal e riise energie, sone schöni party.

na dann

bis baldo
grüess a alli
Elias
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Elias »

http://www.vimeo.com/elfilmias
http://www.youtube.com/elfilmias

Wage du, zu irren und zu träumen! Hoher Sinn liegt oft in kind'schem Spiel.
(Schiller)
Josh
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Josh »

Elias hat geschrieben:http://www.vimeo.com/1855891
Wow, super schönes Video, Danke! :-) Kann man das irgendwie runterladen?
Tanze, bis nicht mehr du dich zur Musik bewegst, sondern die Musik nach deinen Bewegungen spielt...! :-)
---
When in Danger or in Doubt run in circles, scream and shout! :-D
Cosinus
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Cosinus »

joa geiles video, download link wäre wirklich cool!!! und BILDER !!!!!!!!!
[-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
Bloodhound
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Bloodhound »

Ich verweise auf die vemeo.com Seite (da, wo das Vid gepostet ist, unten rechts):

Downloads
Please join Vimeo or log in to download the original file. It only takes a few seconds.
Cosinus
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Cosinus »

Bloodhound hat geschrieben:Ich verweise auf die vemeo.com Seite (da, wo das Vid gepostet ist, unten rechts):

Downloads
Please join Vimeo or log in to download the original file. It only takes a few seconds.

jawohlja ! dat machen wir doch .............hoffentlich find ich noch bilder *ich weiss langsam nerv ich hehehe*
HansSatt0815

Beitrag von HansSatt0815 »

Uiiiiiiiiiiiii hät das spass gmacht n-smile_16_6_1v.gif !!han ja gwüsst dases en shönä tag wird abr er hät mini erwartigä doch no bitz übrtroffä!!!es riiiiiiese fäsht hämr gha würdi meine... /bigs...

da ich in shriftlichä form kein maa vo viel wort bin säggi nur: DAAAAAAANKÄSHÖÖÖÖN a diä wo`s bwerkstelligt & und a diä wo`s gnosse händ...

-boing,boing...boin,boin...boi,boi...bo,bo...b,b...-

PS: ey aura weish du mit wele kamera das gruppefoti uf de stage gmacht worde ish...?

bis die tage...
GLICH WAS DU SEISH ODR DÄNKSH...SOLANG DU SEISH WAS DU DÄNKSH...
Nada Brahma

Beitrag von Nada Brahma »

Ich möchte mich im Namen der ganzen Crew herzlich bei euch allen bedanken! Es war ein riesen Stück Arbeit, doch es hat sich gelohnt! Wir haben eine tolle Party mit euch feiern dürfen 8)

Es sind diverse Sachen liegen geblieben auf dem Platz und auf dem Camping. Hat jemand sein Zelt vergessen abzuräumen?? :lol:

/pfeil /pfeil /pfeil Wer etwas vermisst bitte melden per PM ich schau dann mal im Partyfundbüro.

Also nochmals danke an alle die mitgeholfen haben und wir werden uns hoffentlich nächstes Jahr wieder auf der Rigi sehen :-D

Nada Brahma & TraumtanzProduktion
aura
Silver Member
Silver Member

Beitrag von aura »

SUPER TOLLE PARTY!

hät mer uuuuuuuuuu gfalle. chas fash nöd beshribe. het alles passt. oisi lüüt sind super druff xi und natürlich die andere au. vo dene druffne, vo dene zivis hani alles nöd mitbecho. de sound hät zimli gräblet ide nacht, defür ishes vorher und nacher umso besser worde.

mir hend eiiis chäferfäsht gha. het mi so agshisse wos fertig xi ish. w (wie immer) ^^

han na tuusig bilder! abr ebe, muss si na ufelade und alles, lönd mer e biz ziit. :)
abr sind shöni bilder worde.. ^^

@markus: ja das ish gläbs am livio sini kamera xi.

liebe gruess
i've be the garden, you've be the snake.
all of my fruits, is yours to take.
mr. vogel
Silver Member
Silver Member

Beitrag von mr. vogel »

fantastischi party gsi...
so stell ech mer das äbe vor! /ohaa
vör mech eini onder de top 3 vo dem johr!!!
hoff ged en part.two nöchscht johr, wör mi
ömu sehr freue. /color /bigs /color

jo den also bes gli anere herbscht-/wenter-party

lg mr. (party-) vogel

flatter n-smile_2140.gif flatter
die Federn grün -- die Augen rot
der Flash-Zustand der kommt sofort,
doch die Lunge
schwarz -- der Verstand aber so blau
das ist das Leben, ich weis es genau...
...gut Glück!

tingeltangel_zesi

Beitrag von tingeltangel_zesi »

s ez muessi min scheiss auna dezue ge....
isch echt kuuli party gsi....nada brahma style hald....bimmers vo euch nur so gwöhnt....
zum sound.....jaja es bestätigt sich hald wieder mal dasses ide schwiiz fast nume muschis git....wo scho brüelled wen s über 140 bpm isch......weiss hald au ned wege aber warsch schmiessed sich die hald eifach zviel durenand und chömed den uf de horror....aber scho easy unterstüzed disraelis na wiiter de müender i 5 johr für so en party 100fr itritt zahle wills ihri nase zwiit obe hend und vilicht soundets ja den garnüme bi under 10 grad und verschiebet ned nur sdj set.....trurig trurig....zum glück gits na susland wo ned ngad brüeled wird wen ma für 2 stund chli härteri musig lauft....sind hald al so egoistisch das nume ihre sound akzeptiered.....ich ahn amel ned gfunde dasses zhert gsi isch....schiebet ja eh all ihre egotrip ide nacht und de dörfs ruig chli reble....chönd ja DEN AM MORGE blüämle wen dsunne ufgaht und mer sich gseht...nume den hend ja die meiste angt sich zs zeige wills wida ma zviel gha hend.....
so gnueg ufgreggt danke reti und co bis zum neggstä mal....
mitra

Beitrag von mitra »

jeee,, =D> nada Brahma und die ander verein passet gut zamma....chade das das ich schlecht drauf wahre..aber hates mier mega gefallen vor allem meine jungs sind wieder gekommen es wahr fast ein tzweites summer never end.... danke fur dieses cool moment...machets weiter ich komme immer wan ich kann...freud gehört dazu und mit heure habe ich freud.. /happy
Antworten