MiNd DiStOrTioN 12.07.08

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
Vibracoustic
Silver Member
Silver Member
MiNd DiStOrTioN 12.07.08

Beitrag von Vibracoustic »

Party isch super gsi - gueti stimmig, netti lüt (vil hübschi fraue :-)) und natürli brutalschte sound....es het freud gmacht widr amol chöne voll gas geh ohni das öper cho isch und nach electro oder astrix gfrögt het...

Merci @ Sebastian fürs booking und für d'möglichkeit wider amol 3 stund chöne abrocke, ha fascht vergesse wi vil spass en dj set z'mache cha si :-)

hoffentli gits wider mol bi eu öpis im ähnliche stil..wär grande

Thanks thanks thanks and don't forget- GO DARK.

Manjit
Vibracoustic/Shamanelectro Rec.
Re: MiNd DiStOrTioN 12.07.08

Beitrag von Vibracoustic/Shamanelectro Rec. »

Au di zwoi siite vo "Vibracoustic" möchte sich bedanke!! :lol:
danke danke danke... hehehe merci Sebi fürs boocking..
Es en riiiise lob für diin sound!!!! Het ja anndrsch grockt!!! Brutal Geil!! "riglrigl" =D>
Hesch en neue Fan!! Ich hoffs bis bald und wiiter so..

Grüsse us Zug
Lukas - darkacoustic
piraña

Beitrag von piraña »

mir hets sehr gfalle.

de einzig unterschied zo nere andere verglichbare party isch d musik gsi. hert, ghirnschlüdergang, fräch, mängisch sogar z...

sind sie zu dark, bist du zu schwach.

s intro isch de hammer gsi (menakshi - wemmer das so schriebt - susch sorry), und für das het sich scho allei glohnt z cho. so en fini, indisch-aghuchti ambiente-iileitig wird i wohl länger nümm ghöre.

ach, es hend doch all geile sound gmacht, aber am meischte erstuunt het mich de psythagoras (goht ja voll ab), und schaad hani gfunde, dass mellycimi ihri cds nid debigha het - defür bini froh gsi, isch sie überhaupt uftaucht, nachdems im vorfäld gheise het, sie chäm nid. hey melly: ganz egal wo du ufkrützisch; du bringsch immer tonnewiis positivi energie mit...thanks vo härze!

süsch bini erstuunt gsi ab de friedliche atmosphäre. ich cha leider nur das beschriebe, was i gfühlt ha, will ich teilwiis am ort bunde gsi bi, aber das isch durchwägs guet gsi. also mini bedänke und vorurteil gägenüber agressiverer musik und dere würkig uf die einzelne sind nid bestätigt worde, denn ich ha s gfühl gha, das agressione höchschtens bim tanze abglade worde sind, und zwar ohni enand id queri z cho.

viele dank ad veraschtalter, und ich freu mi scho ufs nöchsch mal, wenns wieder heisst: dark? stark.
Psychobella
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Psychobella »

Was?? Melly isch au det gsi??? ojeoje da han i ganz schön was verpasst :cry:

Das han i devo, will i s erscht mal das Jahr es Wuchenend diheim bliebe bin (was allerdings guet tue hätt) :wink:
Sei das Wunder, das du erleben willst! Bild

Man bekommt im Leben nicht das, was man sich wünscht, sondern das, woran man glaubt oder was man für möglich hält!
Medardus
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Medardus »

hallo zusammen,
erstens möchte ich mich bei allen die geholfen haben von herzen bedanken für euren einsatz: ihr wart einsame spitze. auchn riesen dank an den jungen freak mit dem verband an der hand der uns am schluss überall geholfen hat wo er nur konnte. wenn du das liest und interesse hast bei uns an ner party mitzumachen, dann melde dich bitte bei mir. oder wenn du sonst mal bei was hilfe brauchen kannst, dann helf ich dir gerne, denn du hast noch einnen gefallen zu gut bei mir/uns.
nun zu den musikern: DANKEDANKEDANKE...ihr habt mir multiple akustische orgasmen der extraklasse bescheert...lechz...ihr wart einfach obergeil.
auch danke an alle tänzer, die ihr euch extatisch zu den dunkelässid tönchen so in trance getanzt habt. danke
ihr alle zusammen habt meine kühnsten erwartungen übertroffen.
darum werdet ihr nicht allzu lange warten müssen bis es das nächste mal wieder heisst: MinD DiStorTioN (sind sie zu dark bist du zu schw...ach) ich hab da was im köcher....lasst euch überraschen

ps.: darell deine deko war der hammer!

ich liebe euch
lg sebi
psy-co
Platin Member
Platin Member

Beitrag von psy-co »

Ja man isch en mega geili party gsi voll i mim gschmak es lebe der Dark ! /yo
ja man möchet weder so en party aber wider mit Vibracoustic live act und Dj Set ja man /bigs
Gruss monkey de
/happy /happy /happy /happy /happy /happy
ANTI-POP Productions

Antipop "Sea of Green" EP Free Dowload Here!!!!!

https://rapidshare.com/files/445700354/ ... _Green.rar
utopias
Silver Member
Silver Member

Beitrag von utopias »

so chumä o mal drzuä öbis z,schriebä...isch mega schön gsi bi euch,klein aber fein /happy d,musig isch anders ab gangä het eifach alles gschumä,merci für diä super party,machät wieter so.. =D> äs glg a d,melly het mi gfreut di besser kennä z,lehrä,und dis daheimä a z,lugä het mir super gfallä... /color also dan häbs guät ig ga wieder uf ä bärg...mfg @ndy
Medardus
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Medardus »

also die nöchscht party vo eus wird so im herbscht stattfinde, aber denne inere andere waldhütte (us logistische gründ)... nach dere party bini definitiv zum "waldhüttepartyfreak" worde... /bigs .
wie scho mal adüted: es riise komplimänt as publikum /happy , all sounderz 8) und a all helfer /bigs .
lg sebi
p.s.: mer haltet eu ufem laufende :-D
Meenakshi
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Meenakshi »

jupp, dann möcht ich auch noch meinen herzlichsten Dank aussprechen für die abartig geile party! merci vill mal sebi & friends!!! es hat mächtig spass gemacht, die ganze nacht, die hütte hat gebebt. es war eine ehre für mich, diese party zu eröffnen.

hab einen megamässigen muskelkater mit nach hause genommen, drei tage vom strübsten. keine ahnung, ob es von meinen zahlreichen versuchen, mit den schnellen beats einigermassen schritt zu halten, her kam, oder von unserem rasanten marsch im strömenden regen zum hochhaus am frühen morgen, um den bus zu erwischen...

es war mir eine freude, durchwegs dunkle klänge zu geniessen, die ganze nacht... es hatte für mich einige positive überraschungen dabei, vibracoustic - puah, ihr habt euch krass verändert seit ich euch das letzte mal live gehört habe! und mad art - puah, mega geile sound, sympatische geschwindigkeit mit mystischen, sphärischen melodien etc. schade, hab ich dein dj set verpasst, konnte mich leider kaum mehr auf den beinen halten geschweige denn, aus den augen sehen... kurzum, ne schnelle und anstrengende nacht, aber hat sich mehrfach gelohnt. merci, und bitte mehr davon!!!!

keep the vibe * :)
Medardus
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Medardus »

hoi meenakshi:
ich möchte dir hier auch noch mal meinen dank aussprechen, denn wie immer wollte keiner den anfang machen und als ioch dich fragte ob du lust hast hast du keine sekunde gezögert und dich gerne bereit erklärt! das fand ich spitzenklasse von dir. zu dem muss ich sagen: das ich selten ein so gelungenes intro gehört habe und folglich konnte es nicht besser laufen von der lineup gestaltung her. BIG THX.

ich wünsch euch allen wieterhin viel erfolg und gutes gelingen

lg sebi

p.s.:ich hab auf meinem http://www.myspace/madartprojectnoch n paar tracks hochgeladen welche im tribe der mind ditorion enstanden. viel spass beim hören
utopias
Silver Member
Silver Member

Beitrag von utopias »

.............. /happy ...........
electropunk
Platin Member
Platin Member

Beitrag von electropunk »

hab ich da was vergessen; ne ne nimmer [-X

eins ist klar; ich komme wieder, um meine sound-götter anzuhören =D> =D> =D>

trotz daueregen, top party /happy
- It's never too late
mr. vogel
Silver Member
Silver Member

Beitrag von mr. vogel »

geil gsi...vorallem de Freddy Krüger

Bild

flatter n-smile_2140.gif flatter
die Federn grün -- die Augen rot
der Flash-Zustand der kommt sofort,
doch die Lunge
schwarz -- der Verstand aber so blau
das ist das Leben, ich weis es genau...
...gut Glück!

Medardus
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Medardus »

mr. vogel hat geschrieben:geil gsi...vorallem de Freddy Krüger

Bild

flatter n-smile_2140.gif flatter
du hast mich auf ne idee gebracht: die mind distortion 2 wird ne kostümparty...dank dir und "freddddddyyyyyy"...hehe
ich hab das gefühl das könnte noch recht geil werden... /color
lg sebi
Antworten