10. Mai 08 Deep Dance Hergiswil b. Willisau

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Psychobella
Platin Member
Platin Member

10. Mai 08 Deep Dance Hergiswil b. Willisau

Beitrag von Psychobella »

Es Kompliment a d Verastalter =D>
Ihr händ alles tiptop organisiert gha...
...s parkiere vo de Autos, damit d Strass frei bliebt
...e schöni, gmüetlichi Location miteme riesige Dancefloor
...gnüegend WC's wo bis zum Schluss suber gsi sind
...e super Soundalag (hätt mer öpper gseit :wink: ) und Dj's wo alles us ihre usegholt händ
...e ufwendigi Dekoration wo de Tanzflächi zuesätzlich Liecht geh hätt...meischtens
...e Wiese mit gnüegend Platz zum umeliege und am Morge de Sunneufgang chönne miterläbe
...es grosses Füür, wo sich d Lüt i de Nacht d Händ und tagsüber Würschtli händ chönne wärme
...d 'Upasser' am Sunntigvormittag, wo glueget händ, dass kei verbifahrendi Autos vo de tanzende Lüt zertramplet werded :-D
...guet erzogni Schlümpf, wo euis wenigstens bis nach em Mittag witer fäschte lah händ unter de Bedingig, dass d Luutstärki zrugg gschrubet wird
(da defür hätt de Bahia sogar versproche, de Master Chnopf nöd azlange, was ihm verständlicherwis gar nöd gfalle hätt [-( )
...super Wätter mit agnehme Temperature
...guetgluuneti Partygäscht /happy

Es hätt Spass gmacht, bi und mit eui allne z fire. Danke allne Helfer und ganz speziell...
...em blaue Hufise, du häsch d Saphira und mich vor em Hungertod grettet
...de Ilenja für das ehrliche Gspröch
...de Melly, schön dich wider mal troffe z ha
...em Nachtwandler, hätt mi gfreut, dich kenne z lerne
...em Flying fish und Bahia, hätt Spass gmacht, mit eui z plaudere
...der Blauen Fee, Flügelchen stehen dir gut Bild
...em Piraña, da hätt sich zum Glück jetzt alles klärt
...de Saphira, ich hoffe, dass mir no einigi Parties dörfed zäme erläbe :wink:
Sei das Wunder, das du erleben willst! Bild

Man bekommt im Leben nicht das, was man sich wünscht, sondern das, woran man glaubt oder was man für möglich hält!
blaues hufeisen
Platin Member
Platin Member

Re: 10. Mai 08 Deep Dance Hergiswil b. Willisau

Beitrag von blaues hufeisen »

ejo, isch würkli es mega fäschtli xi. ech han no mal müsse drüber schlafe zum merke, wie viel ich dert eigentlich erläbt han ond wieviel schöni moment ech dert gha han.

d'soundalag hed jo anderscht gfäged.

bsundere dank ad org's sowie a dä wo glueged hed, dass i mis tüechli ned näbe de bach legge um ds verhindere, dass denn öppert irrtümlich i das bächli gheit.

ônd u.s.l., hêsch gêîlê sôûnd âbglâh. îsch gêîl gsî, hânî dî nêd vêrpâsst ghâ.
Electro Static
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Electro Static »

Salü und fettes Sorry woltte kommen...
habe leider am weekend mein blauschwarzes Case liegen lassen... ](*,)
hatte nachher keine lust mer zum Sounden :-(

melde mich noch bei euch
mfg martin
Flying_Fish
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Flying_Fish »

Z erst semmer anere Bacardi Party ide nöchi glanded, det esch d polizei grad fliessig am buesse schribe gsi. somit hemer denn au scho en chlini vorahnig gha, dass d party evtl. nümme lauft. Esch ja denn zm glück no bis am ca. 14.00 gange.

Danke em Rene für's afroge be eus, esch cool gsi zum sounde, nur leider hed me be dem sunneschii fast nüüt gseh uf de player und em mischpult, aber da sind ja luxusproblemi...hed ja sicher lustig usgseh, wenn mer immer mit de nase am player ghanged sind..

Viele Dank no em unbekannte Wurstspender, de psychobella und saphira für's Gastrecht uf de decki. tuen mi gern mol revanchiere, wenni mini deluxe decki met ibaute bierchühlig fertig ha, und het mi gfreut mol de Pirania und s blaue hufiise mol live z gseh.

und de ander stürmi esch en pappnase gsi - gä franco..;)
Zuletzt geändert von Flying_Fish am Di 13. Mai 2008, 11:51, insgesamt 1-mal geändert.
Balumba

Beitrag von Balumba »

Hoi zämä...äs ganzes fett`s SORRY das i nid cho bin...es isch glaub gschiider gsi das mer nümme gfahre sind.
I due mi au bim Rène Entschuldige für mis nid erschiene und hoff ihr händ`s trotzdem schön gha

Ihr händ was z guet vo mir..... Balumba
Saphira
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Saphira »

Alles in allem war es ein gemütliches Fest, das dank der Lautstärkensenkung irgendwann mal früh morgens in ein Grill & Chill umgewandelt wurde. So hatte man auch Gelegenheit genug sich einfach zu unterhalten und das schöne Wetter zu geniessen.

Mit der Tanzfläche konnte ich mich trotz der schönen Deko irgendwie nicht so anfreuden, deshalb hab ich das Tanzen dann mal bleiben lassen und hab mich meistens in der Camping-Area aufgehalten. Es wurde recht kalt in der Nacht und ich war sehr froh, dass ich mich kurz 2-3 Stündchen schlafen legen konnte in Mellys Car.. oder wars doch ein Bus? ;) Was für ein Luxus, vielen Dank nochmal!

Apropos Luxus - 4 Toitois auf diese Besucheranzahl! So musste ich nie anstehen, es hatte immer Toilettenpapier und war recht sauber. Es wurde Morgenessen aufgetischt und für diejenigen, die's bis am Nachmittag ausgehalten haben, auch Ein Stück gegrilltes Fleisch, Brot, Pommes Chips etc. Für den Eintrittspreis von Fr. 25.- find ich das also sehr grosszügig. Gut organisiert, kompliment.

Trotzdem hat man gemerkt, dass die meisten wahrscheinlich in Mesocco oder Rotkreuz waren, einige haben schon ein wenig gefehlt. Deshalb haben wir den weiterführenden Tanzkurs infolge geringer Teilnehmerzahl mal aufgeschoben ;)

Es Grüessli a dere Steu ou ads Melly, de Serge (sorry für's unfreiwillige Zuelose), Isabell, Dominik, Fisch, Yoli mit Fründ, Fitz (merci fürs Würschtli!) und Bella (ja, das hoffi ou! He, fäut der nid irgendöppis? :lol:)
-(°_o)/¯ ┐(-。ー ┌ ヽ(´ー`)ノ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩͡[๏̯͡๏]۶ ͡๏_͡๏ ٩(●̮̮̃•̃)۶ ≧△≦ 凸'へ'凸 ☽ (°ロ°)☝ ε(●̮̮̃•̃)з
Psychobella
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Psychobella »

Saphira hat geschrieben: Bella (He, fäut der nid irgendöppis? :lol:)
ja jetzt wo's seisch...min Autoschlüssel *breitgrins*
D Schwirigkeit bestaht jetzt da drin, mine nöd z verhüehnere, bis i dich wider gsehne /stop
Sei das Wunder, das du erleben willst! Bild

Man bekommt im Leben nicht das, was man sich wünscht, sondern das, woran man glaubt oder was man für möglich hält!
Nachtwandler
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Nachtwandler »

8) war wunderschön...
Sonne, Sound, Smile /bigs
Super Party (wurde glaube ich alles schon gesagt), tolle Leute (interessante, lustige und schöne Begegnungen).

@Blaue Fee
...hatt mich gefreut dich kennen zu lernen, war echt lustig mit dir.

@Psychobella & Saphira
...war auch schön euch mal zu treffen.
Bahia
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Bahia »

Jo.....Pappnase isch jo grad no fründlich usdrückt, aber was solls, ich han en schöne Sunntig morge erlebt, mit viel Sunne, Sound und Guete Lüt ussert ebe D Pappnase hehehe.
Es isch eigentlich scho alles gseit,
au ich bedanke mich dass mer hend dörfe cho spiele, het risig spass gmacht bi euch au wenn ich für einisch emol de Master net ha dörfe alänge, bi ganz en Liebe gsy au wenn das einigi wo mi nonig kenne andersch gsee hend. O:) BAHIA O:)
Mich hets gfreut mol es paar Innerschwizer kenne z lehre, vorallem d Organisatore, super Lüt.

Ja , Psychobella....isch immer wieder en Freud wenn ich dich triffe, leider hemmer üs a dene viele Bahnhöf I dere grosse Stadt verpasst ;-) , vielicht s nächst mol hehe.

Also....bis zum nächste mal, Big THX

fRA AKA bAHIA
Bild

Bild

NEXT BAHIA BOOKINGS

22.08.15
UG Büllach Bahia
Dragan Events

29.08.15
Streetparade Dynamo ZH
Beathoven vs Bahia B2B
Dreamland Prod.

05.09.15
Komplexx ZH
B2B Bahia vs Badaboom
Konzeptfabrikk

11.09.15
NeverSleepAgain
Bahia
Schlaflos Aarau

12.09.15
UG Büllach
Bahia
AudioDesign
Konzeptfabrikk
u.s.l.

Beitrag von u.s.l. »

vollgeil gsi...

merci am rönne! das isch würkli guet organisiert gsi.

heissi decko @ fäbu&konsorte...wär am morge fascht mitem velo abegfahre...bis i tschegget ha, dass es zur deko ghört...

danke, hufise...de geilscht sound hets publikum gmacht...hend es paari gschroue, und woni das gschnallt ha hets mi fasch hindenusegjagt vor freud:

ihr sind mer besser igfahre, as en orgasmus...ach was...als einehalb orgasmüss :lol:

rumble pack isch no erschtunlich konstant gsi...isch einiges im rememberstyle dehärcho, und das het mer sehr pässlet...

de mantra isch wie gwohnt übergangstechnisch erschti sahne gsi, und de maguu hani sit ewigkeite nümm ghört gha, was i no schaad find.

mer trifft sich bald wieder - de aber bis am schluss, und ohni masterregler ;)
schmotzli
Silver Member
Silver Member

Beitrag von schmotzli »

So wött mich au bem Renè ond co. bedanke!!! Super Organisiert!!! Tolle sound & Lüt!!! Leider echli zwenig lüt cho aber hät trotz dem mega spass gmacht!! =D> =D> =D> /bigs =D> =D> Gruze bis zum nächste mal...
Rojak1
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Rojak1 »

[-o< Das isch es Fäscht gsi. =D> :-" Super das ech do ha döfe debisi. Wem mer vo Afang a alles miterlebt und organisiert het mer doch ganz e andere Iblick i das ganze. Es grosses Danke a alli Lieferante (Getränk,Esse ) S'Deko Team Fäbu und Münschti ; Spitze händ Ihr das gmacht. Vor allem S'Velo isch de Hammer gsi. Speziell das Ihr s'einte oder andere händ grad la si. ( au DJ's ) und Lichttechnik ( Harry , Otti und Co.) Shufflebusfahrer Dominik,Transporter Lupinski ( volle Isatz )Security Team ( Maler,Andi und Co ) Baumateriale ( Muschle ) het 2 Stund uf üüs gwartet. /pille / au speziell danke a Geni wo glueget hät mit de andere das mer Strom händ. natürlich a alli Helfer und Früünde für Euche Super Isatz. Ohni Euch wär's ned gange. Au speziell nett isch de Buur gsi, wo mängisch meh als eis Aug zudeckt hät und Geduld gah het mit üüs. Au em Förtser wo extra no di 5 schöne Bänk für das Fescht gmacht het.Au de ander Fäbu het sich guet igsetzt für alles und de Chill Ecke schön ufbaut.Ned zvergese üsi Poscht wo üüs di Bändle für VIP Päss zur Verfügig gstellt händ. Wer wirlich gsecklet isch vo Afang bis am Schluss ( eifach vorbildlich ) isch de Rene gsi und au de Heinz. [-o< :-$ Het sich wirklich e Heidemüh gno. Merci nomal für das feine Esse und de Z'morge am Sunntig. ( Hoffe häsch nöchschtmol au Zyt zum shake...) /grim Mäsi het a allne Ecke gholfe und sich de a de Bar no rüüdig igsetzt.( Super häsch das gmacht.Und natürli es speziells Merci vielmol a üssi sehr netti Bardame und Kassehelferine und Helfer. Ech persönlich tue mech entschuldige das es mich chli verschlirget het. /bigs Ech hoffe Ihr verzeihet mer das für einisch. Ha doch recht viel vo dem Fäscht mitübercho und au isatz und Engagement drigsteckt. Jederzyt wieder. Het riesig Spass gmacht mit Euch. Vor allem hani gschätzt s'zämehöckle nach de Party mit Euch am See. Isch geil gsi. THX a Lot... /bigs
A Alli Gäscht wo cho sind. Yoooo /yo Super sind Ihr cho. Speziell häts mich gfreut und sicher au mänge ander; das de Freddy de Weg mit em Velo uf sich gnoh het um mit üüs chönne z'feschte.Mer hoffit das mer de Sommer no s'eint oder andere Fäscht mit Euch chönd erlebe.Au mir het's Freud gmacht di alte Gsichter wieder gseh und wenn ech au ned allne ha chönne Gruezi säge, hani doch gchecket das Ihr alli cho sind. Suberi Sach. Auf ein Neues ; De Röschu

----------------
Now playing: Böhse Onkelz - 04 - Ihr Sollt Den Tag Nicht
via FoxyTunes

----------------
Now playing: Böhse Onkelz - Keine Amnestie Für MTV
via FoxyTunes
Zuletzt geändert von Rojak1 am Di 20. Mai 2008, 08:19, insgesamt 2-mal geändert.
Bild
Dj. Schattenkrieger
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Dj. Schattenkrieger »

Hallo Röschu

danke für's Brooking........

der platz war den schön und so richtig in einem tal-kessel.....

hoffe ihr hattet alle noch eine schöne party.......
musste leider weiter nach Mesocco auf die Burg..,,,,

bis bald mal wieder gruss

Schattenkrieger :lol:
Mein Leitsatz für eine besseres Leben untereinander:

Man sollte keine Vorurteile von anderen Leuten haben,
solange das eigene Urteil noch nicht klar steht.
Denn man sitzt schneller wieder auf der Anklagebank als einem Lieb ist.

http://www.myspace.com/rsgsschattenkrieger
http://www.myspace.com/djschattenkrieger
Rojak1
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Rojak1 »

Ja Danke Schattenkrieger :-({|= es war ein tolles Fest!! Super das Du da warst: das andere ist klar wenn Du weitermusstet ; Booking is Booking; /yo De Rene und ech sowie alli andere Dankid Dir für di Supersound. Auf ein Neues. Röschu. ( PS; de Samschtig isch Helferfäscht. Wotsch mer dini Nummere geh. De cha der alüte genau wo und wenn!! ) glaubs Emmebrücke Von Moos Areal.natürli nur wenn Zyt und Luscht häsch...würdit üüs freue /pille /wurm /pfeil /bigs hehe

----------------
Now playing: Carlos Santana - Jazz Latin In
via FoxyTunes

----------------
Now playing: Carlos Santana - Black Magic Woman
via FoxyTunes
Bild
Rojak1
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Rojak1 »

Nachtwandler hat geschrieben:8) war wunderschön...
Sonne, Sound, Smile /bigs
Super Party (wurde glaube ich alles schon gesagt), tolle Leute (interessante, lustige und schöne Begegnungen).

@Blaue Fee
...hatt mich gefreut dich kennen zu lernen, war echt lustig mit dir.

@Psychobella & Saphira
...war auch schön euch mal zu treffen.
Mir hät speziell de Berner gfalle; De het umegmöget so das alli hend muesse Lache. Das isch wirklich es Original. ned vergesse ; er het üss alli iglade i Töff Treff Sumiswald.Bi scho im netz go luege ; git's tatsächlich.HEHE de muess ech wiedergseh. überhaupt trifft mer a so Party's Lüüt wo mer söscht ned würd gseh oder scho mal gseh het und sich wunderet das jetzt de oder die au Goaner sind. /grim /happy

----------------
Now playing: Jose Feliciano / Ricky Martin - Light My Fire / Guajira / Oye
via FoxyTunes

----------------
Now playing: Santana - Corazon Espinado (feat Mana)
via FoxyTunes
Bild
Antworten